رابرت آندریچ، ستاره 28 ساله لورکوزن پس از به ثمر رساندن یک گل با دست، داور را از خطای هند خود مطلع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این بین شاید علیرضا بیرانوند، راه سومی را در پیش گرفته باشد؛ راهی که بیشتر شبیه به یک بازی هوشمندانه برای دورزدن قرارداد فعلی‌اش باشد. شاید در این راه، فقط شاید، مسئولان باشگاه هم شریک باشند. بیرانوند از رقم قرارداد کنونی‌اش ناراضی است؛ او افزایش رقم قرارداد را می‌خواهد، ولی قانون به مسئولان باشگاه پرسپولیس چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. درنتیجه بی‌خطرترین راه این است که بیرانوند قرارداد را فسخ کند تا اگر طرفین برای همکاری به توافق رسیدند، قرارداد جدیدی منعقد شود!
جو دوسر علاوه بر اینکه برای درست کردن غذاهای خوشمزه استفاده می‌شود، می‌تواند به‌عنوان بی‌ضررترین دارو برای کاهش چربی خون بالا مورداستفاده قرار بگیرد.
بیشترین نرخ بیکاری مطابق گزارش‌های مرکز آمار برای کردستان ۲۰.۵ و کرمانشاه ۱۵.۱ و چهارمحال و بختیاری ۱۳.۵ می‌باشد.
دروازه‌بانان اسپانیا و کاستاریکا بدون هیچ واکنش خاصی نخستین بازی جام جهانی را پشت سر گذاشتند.
قالیباف همچنین یادآور شد: «تولیدکنندگان در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز روبه رو هستند، از همین رو به وزارت نیرو نیز گفتیم در صرفه جویی و نوع مصرف و تنظیم توزیع گاز و برق نباید به گونه ای عمل کنیم که از آن جا که صدای تولید دیرتر در می آید آن را حذف کنیم زیرا آثار و تبعات آن بسیار سنگین است، در واقع ظلم به السویه عدل است.»
بررسی وضعیت نرخ بیکاری در تابستان ۱۴۰۱ نشان می دهد که نرخ بیکاری در ۷ استان تک رقمی شده است؛ همچنین استان هرمزگان با ۲۲.۶ درصد در صدر بیکارترین استان قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ