محمد عسگری پس از شکست برابر هوادار، اعتراض تندی به عملکرد داور این مسابقه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه نساجی مازندران نسبت به عدم اخراج بازیکن مس رفسنجان معترض شد.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان از سوختگی ۶۰ درصدی مامور توزیع برق انزلی در حین انجام کار خبر داد و گفت: خطای انسانی علت این حادثه بوده است.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
پنتاگون اعلام کرد که ارزش تسلیحات ارسالی به اوکراین در دو سال اخیر، به اندازه بیش از ۶ میلیارد دلار اشتباه برآورد شده اما این خطای محاسباتی به نفع کی‌یف است.
پ خطای دید مغز ما را فریب می‌دهد، در این مورد، ذهن ما فریب خورده تا حرکت متفاوتی را ببیند. به احتمال زیاد، به دلیل رنگ‌های متضاد پس زمینه قرمز، نقاط سفید و خطوط سیاه، این خطای دید به وجود می‌آید.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید، اذعان پنتاگون به «خطای فاحش حسابرسی» در تخصیص‌ کمک نظامی آمریکا به اوکراین را توجیه کرد!
فوتبال ترکیه درگیر انتشار تصویری از لحظه پرتاب آب دهان سامت آکایدن به روی محمد ترزگه شده است.م
لوک شاو در آخرین دقیقه از وقت های اضافه بازی با برایتون هندی مرتکب شد که به تنها گل بازی منجر شد تا شاگردان تن‌هاخ با شکست راهی منچستر شوند.
وحید امیری خطای لحظه آخری را از ریکاردو آلوز گرفت تا پرسپولیس فرصت گلزنی دوباره‌ای داشته باشد.
به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بایر لورکوزن سه شب بعد از شکست تلخ خانگی برابر موناکو بار دیگر در بای آرنا مغلوب حریف خود شد.
دروازه‌بان پرسپولیس با بی‌احتیاطی و تکل خطرناک روی پای کاپیتان آلومینیوم با کارت قرمز مستقیم مواجه شد.
تصویری واضح از خطای مشکوک به پنالتی روی دیاباته منتشر شده است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به اروپایی‌ها، گفت: ما وقتی دوستی می‌کنیم بسیار زیبا، جوانمردانه، وفادارانه و فداکارانه و وقتی هم دشمنی می‌کنیم، جوانمردانه، قدرتمندانه و تمام کننده. شما اشتباه کردید که امروز به میدان نظام و ملت و سپاه اینگونه واضح آمدید، شما چه حق دارید در امور داخلی ایران عزیز دخالت می‌کنید؟
دو صحنه مشکوک به پنالتی برای پرسپولیس، قضاوت وحید کاظمی را تحت تاثیر قرار داد.
نماینده ادوار مجلس گفت: دشمن تصور می‌کرد اگر عمود خیمه انقلاب را بزند استواری نظام از بین خواهد رفت و این امر به لحاظ سیاسی منشأ تغییراتی در جامعه می‌شود.
باشگاه استقلال شب گذشته علاوه بر صدور بیانیه در پاسخ به اعتراضات باشگاه تراکتور نسبت به داوری اعلام کرد، در یک صنه داور از اعلام خطای آشکار به سود آبی پوشان چشم پوشی کرد.
سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق در سخنانی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس تاکید کرد: خطای آمریکا در این موضوع نابخشودنی است.
این استاد فلسفه در عین حال یاد آور شد: نمی توان در زمینی بازی کرد که خط کشی نشده است، ما باید خطوطی را ترسیم کنیم و خطوطی که ترسیم می‌کنیم باید مورد پذیرش عام باشد. باید بتوانیم حول حفظ استقلال ایران، عدم تجزیه ایران و حفظ منافع ملی کشور با سلایق و گرایشات گوناگون وحدت ببخشیم.
سایت مارکا به خطای تعیین کننده وین هنسی به روی مهدی طارمی پرداخت.
هافبک تیم پیکان اعتقاد دارد خطای پنالتی واضح تیمش را داور نگرفته است.
دینامو زاگرب در شبی که مدافع ایرانی خود مرتکب پنالتی شد، نتیجه را برابر سالزبورگ واگذار کرد.
دروازه‌بان پیکان معتقد است پیمان بابایی روی او خطای واضح انجام داده و گل استقلال به درستی مردود اعلام شد.
سپاه در بیانیه با محکومیت شدید جنایت جدید رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد: خطای محاسباتی صهیونیست‌ها موجب فروپاشی رژیم اشغالگر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ