شیراز - دادستان کل کشور گفت:هر تصمیمی در خصوص کارخانه مخابرات راه دور شیراز باید منافع اشخاص ذی حق و مصلحت جامعه را در بر داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس اتاق بازرگانی درباره دخالت حداکثری دولت در تصمیمات و برنامه‌های اتاق بازرگانی و نگرانی‌های ایجاد شده در این باره از سوی بخش خصوصی گفت: رهبری به صراحت درباره ضرورت بخش خصوصی فرمایشاتی داشتند و در راستای جلب اعتماد بخش خصوصی بعید می‌دانم رییس جمهوری به عنوان حافظ بخش خصوصی چنین اجازه را بدهند و درباره دخالت دولت در اتاق بازرگانی نگرانی نداریم.
در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص نحوه تأمین مالی پروژه‌های بزرگ، برخی طرح‌های مستقر در سواحل مکران مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در رفع موانع اجرایی گرفته شد.
رونالد کومان، سرمربی هلند، بعد از شکست 3-2 مقابل ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا گفت از عملکرد نارنجی‌پوشان و به خصوص از تصمیمات خودش در این مسابقه به شدت عصبانی است.
معاون اول رئیس جمهور به برخی انتقادات در خصوص تغییر ساعت کار اداری اشاره کرد و از سازمان امور اداری و استخدامی خواست با همکاری وزارت نیرو، تصمیمات لازم را در راستای اصلاح این طرح اتخاذ کند.
به موجب تبصره ۲ الحاقی به ماده ۳ قانون دیون عدالت اداری مقرّر شده است که: «شکایات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از عمومی و خصوصی از آراء و تصمیمات مراجع اختصاصی اداری موضوع بند (۲) ماده (۱۰) این قانون مستقیماً در شعب تجدیدنظر، مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، رأی صادره قطعی است. سایر شکایات و اعتراضات در شعب بدوی رسیدگی می‌شود.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قوا است، نمایندگان گله‌مند هستند که چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند
ریکاردو ساپینتو دردربی هم در کنار خط پر جنب و جوش بود و ایضا به تصمیمات داور معترض بود، به خصوص جایی که توپ به دست ولسیانی خورد.
تصمیمات حیدر فرمان و رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو در خصوص بازی‌های آسیایی مشخص شد.
دادستان کل کشور در خصوص جزئیات مصونیت قضائی هیأت ۷ نفره در طرح مولد سازی گفت: اگر در فرایند این کار جرمی واقع شود، هر کس در هر مقامی که باشد تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.
معاون نخست وزیر روسیه تصمیمات اروپا در خصوص تحریم بخش انرژی این کشور را دارای پیامدهای بین المللی توصیف کرد.
انتقاد حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از تصمیمات مدیران دولت قبل در خصوص اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این جلسه تصمیمات مهمی نیز در خصوص مسائل مرتبط با حوزه گاز، در راستای کاهش مشکلات مردم و شهروندان اتخاذ شد.
وقتی تصمیمی در شرایط اضطراری آلودگی هوا اتخاذ می‌شود، ولی در عمل نمی‌تواند تاثیر قابل توجهی بر بار آلودگی بگذارد قطعا باید تصمیمات سختگیرانه‌تری گرفته شود. بخش قابل توجهی از آلودگی هوای تهران مربوط به منابع ساکن است که در این خصوص استاندار تهران باید هرچه سریعتر دستور برخورد و قطع گاز ادارات و دستگاه‌های دولتی پر مصرف و آن‌هایی که پس از پایان ساعت کاری دستگاه‌های گرمایشی خود را روشن می‌گذارند صادر کند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گزارش این کمیسیون در خصوص سیاست‌ها و اقدامات ارزی دولت سیزدهم را قرائت کرد و از تکرار تصمیمات شکست خورده گذشته در این حوزه خبر داد.
مصر خواستار اجرای تصمیمات سازمان ملل در خصوص خروج نیروها و جنگجویان خارجی از لیبی در بازه زمانی مشخص شد.
رئیس کمیته فنی واترپلو ایران می‌گوید که به زودی تصمیمات لازم در خصوص همکاری یا عدم همکاری با سرمربی صربستانی تیم ملی گرفته خواهد شد.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به منظور افزایش تولید در حوزه نفت و گاز با استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی تصمیماتی اتخاذ کرد.
یک مقام ارشد سودانی مدعی شد که رئیس شورای حاکمیتی این کشور در بازه زمانی حداکثر ۱۵ روزه تصمیماتی را در خصوص کناره گیری خود اتخاذ خواهد کرد.
سرمربی باتجربه تیم ملی ایران در آستانه اعمال تصمیمات کلیدی در خصوص لیست تیم ملی قرار گرفته است.
مدیرعامل نساجی نسبت به تصمیمات سازمان لیگ در خصوص برگزاری سوپرجام انتقاد کرد.
باشگاه هوادار تهران با انتشار بیانیه‌ای به گلایه از تصمیمات داوری در بازی‌های تیم‌شان پرداخت.
رضا درویش مدعی شد آنها به دنبال این خواهند بود تا به تصمیمات داوری احترام گذاشته و باعث کاهش دغدغه در این خصوص شوند.
ساعت به ساعت بر ازدحام در معابر مرزی کشورمان به سمت عراق افزوده می‌شود تا جایی که گزارش‌های رسیده حکایت از اختلال در روند خروج زوار از کشورمان دارد و منجر به اتخاذ تصمیماتی ویژه در این خصوص شده است؛ وضعیتی که موجب انسداد مرزها شده و وزیر کشور را بر آن داشته تا از زائران بخواهد «حتما حرکت خود را به سمت مرز‌های غربی تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل در طرف مرز‌های عراقی به تاخیر بیاندازند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ