رئیس قوه قضاییه گفت: اجرای قانون به نفع همه است؛ باید به قانون عمل کنیم و خوب بفهیم و خوب آن را پیاده سازیم و نگران نباشیم چه کسی خوشش می‌آید یا بدش می‌آید! همه در برابر قانون برابر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه اولین بازی تیمش در فصل جدید سری آ در نشستی خبری شرکت کرد و گفت همه تیم‌ها در سری آ باید مقابل قانون شرایطی یکسان و برابر داشته باشند.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: قانون جدید انتخابات، فرصت برابر را برای نامزد‌ها در استفاده از امکانات عمومی فراهم می‌کند.
مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده گفت: جمهوری اسلامی ایران قائل به کرامت ذاتی زنان بوده و اصول ۲۰ و ۲۱ قانون اساسی بر برابری همه اعم از زن و مرد تاکید دارد.
لوبه سری فینال های سری آ ایتالیا را یک بر یک کرد تا کار همچنان حساس دنبال شود.
یک مقام روس با اشاره به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به روسیه به اهمیت این سفر پرداخت.
استقلال و ملوان در شرایطی امروز به مصاف هم می روند که آمار جالبی در جام حذفی دارند.
وزیرخارجه امریکا ادعا کرده است که ایالات متحده در حال بررسی همه گزینه ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح های هسته ای است.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است عملکرد خوب آرسنال در چند ماه اخیر باعث ناامیدی همه از شکست این تیم برابر سیتی شده است.
حق شهروندی و مسوولیت‌پذیری شهروندی به همه ما حکم می‌کند که قوانین را رعایت کنیم. یکی از قوانین هم همین است که کسانی‌که احیانا حجاب را رعایت نمی‌کنند، باید این قانون را رعایت کنند. اگرچه بسیار کم است و به صورت محدود است، اما همان موارد هم باید قوانین را رعایت کنند و دستگاه‌ها هم برابر وظایف‌شان عمل می‌کنند.
یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، دوست دارد فردا آرژانتین با لیونل مسی قهرمان جام جهانی شود.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت شانس تیم دسته اولی الذیذ در جام حذفی نیز به اندازه ما است.
اورلین شوامنی می گوید با 16 بازی ملی خود را رهبر نسل جدید ملی‌پوشان فرانسه نمی داند.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر ولز گفت: برای ما مهم پیروزی تیم ملی فوتبال ایران است که در دیدار برابر ولز رقم خورد.
فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد برای ایران پادشاهان را منصوب و بعد خود آن‌ها را تبعید و 40 هزار مستشار خود را در کشور ایران مستقر کند؛ دوست دارند خیابان‌های ما مملو از شراب خانه‌ها و مراکز قمار باشد و چهره زنان ما را بی هویت ساخته و همانند زنان غرب کنند آن‌ها دوست دارند همانند گذشته ما یکی از ستون‌های دوگانه سیاست نیکسون در خلیج فارس و ژاندارم منافع آن‌ها باشیم و جوانان ما خدا را تعظیم نکنند، می‌خواهند حجاب سنگر کلیدی حفظ عزت، حرمت و صیانت از ارزش‌های والای اسلام را از زنان ما بگیرند.
مصطفی میرسلیم نماینده مجلس با یادآوری پیاده نظام آمریکا در ایران، گفت: کسانی که اعتقاد به اهمیت آزادی حقیقی از غل و زنجیرهای اسارت‌بار نفسانیات و شهوات و تباهیها نداشتند و ندارند، کسانی که ارزش استقلال را باور نداشتند و آن را در برابر ابرقدرت آمریکا، جز خیال بیهوده نمی‌دانستند و نمی دانند و امروز خروج از نابسامانی‌هایمان را فقط در گرو سرسپردگی به استکبار می دانند، کسانی که دین و ایمان و حدود و احکام آن را برنمی‌تابیدند و مدافع اباحه‌گری تمام‌عیارند و‌ همچنین کسانی که قانون اساسی ما را قبول نداشتند و امروز در آشکار و نهان با اصل ولایت فقیه مخالفت می‌ورزند اینها همه منابعی شدند برای سیاه‌نمایی، لجن پراکنی، تحلیل‌های گویای لزوم سرسپردگی به آمریکا، القاء یاس در بین مردم.
«ناکارآمدی» و «تصور از ناکارآمدی» دو امر مهم و ریشه چالش زای اتفاقات این روز‌های کشور است. زیرا متاسفانه به دلیل عدم توجه کافی و صادقانه به موضوع «کارآمدی مسئولان» که بهانه‌های متعددی هم برای آن بیان گردیده، باعث شده تا تصور افراد جامعه نسبت به کارکرد‌های حاکمیتی غیر کامل و مخدوش باشد.
مربی فولاد معتقد است این تیم با وجود اینکه در دیدار با پیکان استرس داشت اما کاملا روی بازی مسلط بود.
دادستان کشور با بیان اینکه وکیل خانواده امینی حرف‌های بدون مدرک مطرح می‌کند، گفت: باید مسائل حقوقی را از جریان‌های آلوده به افکار سیاسی جدا کنیم و همه در برابر قانون تسلیم باشیم.
برابر قانون در ارتکاب یک‌سری از جرائم آن هم زمانی که دلایل کافی وجود داشته باشد، برای متهم قرار بازداشت موقت اختیاری صادر می‌شود. یک گروه جرائمی هستند که مجازات قانونی آن اعدام، رجم، صلب و قطع عضو باشد؛ گروه دیگر جرائم عمدی هستند که حداقل مجازات قانونی آن‌ها سه سال حبس باشد، همچنین صدور قرار بازداشت موقت در مواردی که آزادبودن متهم موجب ازبین‌رفتن آثار و دلایل جرم شود یا تبانی با متهمان دیگر و مطلعان را ایجاد کند، در اختیار دادگاه خواهد بود.
عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون برنامه خود برای جلب نظر مجمع را اعلام کرد.
عزیزالله محمدی کاندیدای انتخابات فدراسیون برنامه خود برای جلب نظر مجمع را اعلام کرد.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال ملوان و استقلال در شرایطی با پیروزی انزلی چی ها به پایان رسید که شاگردان ساپینتو موقعیت های خوبی را برای باز کردن دروازه حریف از دست دادند.
در جهت تحقق شعار سال و سیاست های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت های موجود و با هدف تقویت شاخص های بهره وری و مقیاس تولید و در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو مبتنی بر تولید اقتصادی و باکیفیت، این دو شرکت در راستای همکاری های استراتژیک خود، اقدام به امضا تفاهمنامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس کردند.
در بیان فرضیه‌های فقهی و نکات اخلاقی مواظبت کنیم در جملات و کلمات احیانا به این دوگانه‌سازی دامن نزنیم و به افکار عمومی و عواطف جامعه زنان و بانوان ایرانی خدشه وارد نشود و جریجه‌دارشان نکنیم؛ زیرا التهابات بالاست و حساسیت‌ها زیاد شده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ