یک جنگنده روس در حین پرواز آزمایشی به یک ساختمان در منطقه نوو لنینو برخورد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
ارو تایمز: چند روز پیش دو جنگندۀ سوییس هنگام تمرین هوایی باهم برخورد کردند. نیروی هوایی سوییس اعلام کرده که برخوردِ بخشی از دماغۀ جنگنده‌ها به ساختمان‌های اطراف باعث شکستن شیشۀ خانه‌ها و زخمی‌شدنِ جزئی یک نفر شد./منبع: خبرآنلاین
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که یکی از هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌ است.
سرویس مخفی آمریکا از برخورد یک دستگاه کامیون با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید خبر داد و منابع محلی گزارش دادند که هتل‌های اطراف کاخ سفید در پی این حادثه تخلیه شده‌اند.
بندرعباس- یک کشتی نفتکش که پس از برخورد با موتور لنج متواری شده بود، با تلاش نیروی دریایی ارتش در آبهای دریای عمان شناسایی و برای بررسی علل و ابعاد سانحه به لنگرگاه بندر عباس منتقل شد.
لحظه برخورد قطار با یک تریلی در حال حرکت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سرمربی پیکان تهران می‌گوید که یک بازیکن تراکتور به اندازه کل بودجه آن‌ها ارزش دارد.
بودند مسئولانی که تاکید می‌کردند، نصب کارتخوان در مطب‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد؛ اما حتی در اظهارات این دست مسئولان نیز نکاتی به چشم می‌خورد که نشان از فقدان عزم جدی برای برخورد با این تخلف داشت: «استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان فقط برای این جامعه و گروه پزشکی نیست و معتقدیم که علاوه بر برخی از اعضای جامعه پزشکی، بازاریان و اصناف مختلف هم سعی می‌کنند از کارتخوان استفاده نکنند و اکنون این موضوع بسیار فراگیرتر شده است.»
کرملین در ارتباط با حادثه برخورد جت جنگنده این کشور با یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز دریای سیاه گفت: هیچ تماسی در سطح بالا درباره برخورد جنگنده روسی با پهپاد آمریکایی وجود نداشته است.
یک مقام پنتاگون در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد: یک فروند جنگنده روسی با یک پهپاد آمریکایی MQ ۹ بر فراز دریای سیاه برخورد کرده است.
رسانه ها از برخورد یک فروند جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
رسانه ها از برخورد یک جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.
مکالمه زنده بین خلبان هواپیمای جاسوسی آمریکا و یک جنگنده چینی در حریم هوایی پکن، بر شدت تنش بین دو کشور مهر تایید زد.
اگر کمی با فرمول‌ها و معادلات فیزیک بازی کنیم، در یک لحظه ممکن است از شدت ترس، اشکمان دربیاید. اینکه سرعت چه ربط مستقیمی با انرژی دارد و یک سوزنی که با سرعت نور حرکت می‌کند، بسیار بسیار بسیار قدرت بیشتری خواهد داشت تا یک سیارکی که مثلا با سرعت ۲۰ هزار کیلومتر در ساعت خواهد داشت
ارتش آمریکا اعلام کرد هفته گذشته یک جنگنده چینی در دریای چین جنوبی در فاصله ۳ متری هواپیمای نیروی هوایی آمریکا پرواز کرده و هواپیمای آمریکایی برای جلوگیری از برخورد با جنگنده مجبور شده مانور گریز انجام دهد.
این نماینده مجلس یادآور شد: برخی از آقایان حرف از بگیر و ببند، برخوردهای فوری و آنچنانی می‌زنند و می‌گویند با مشت آهنین برخورد کنید، علیه مردم و جوانان ما اینگونه موضع گیری می‌کنند، آقایان چرا این حرف‌ها را می‌زنید؟
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: برخورد کامیونت خاور با درخت در بولوار قرنی مشهد، یک مصدوم بر جای گذاشت.
رئال و بارسلونا حریفان خود در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل ری را شناختند. بر این اساس کاسِرِنیو و اینترسیتی، غول های فوتبال اسپانیا را به چالش خواهند کشید.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: برخورد دو دستگاه پژو پرشیا در  جاده آناخاتون یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از لحظه انفجار مین و انهدام یک تانک ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.
شیراز - رئیس پارک ملی و منطقه حفاظت شده بهرام گور نی ریز گفت: یک راس گورخر بر اثر برخورد با خودرو در شهرستان نی ریز تلف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ