فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات مکزیک روز پنجشنبه اعلام کردند که یک قطار با یک اتوبوس مسافربری کوچک در یک گذرگاه برخورد کرد که در نتیجه آن، هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.
این ویدیو دارای تصاویر دلخراش از لحظه زیر گرفته شدن یک جوان زیر قطار می‌باشد.
یک قطار مسافربری در هند پس از اصابت با قطار باری ثابت با خروج از ریل با قطار دیگری که در جهت مخالف عبور می‌کرد برخورد کرد. در این حادثه دست کم ۲۷۵ نفر کشته و ۱۲۰۰ نفر مجروح شدند.
سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: با شلیک یک موشک از «خرمشهر ۴» ۸۰ هدف مورد اصابت قرار می‌گیرد.
دهانه آمگوید (Amguid Crater) یک دهانه نسبتاً جوان است که در نتیجه برخورد شهاب‌سنگی در حدود ۱۰۰۰۰۰ سال پیش شکل گرفته و در منطقه‌ای دور افتاده در جنوب غربی الجزایر قرار دارد. دهانه برخوردی شهاب‌سنگ کاملاً دایره‌ای است و قطر ۴۵۰ متری و عمق ۳۰ متری دارد. قسمت‌های لبه را بلوک‎‌های ماسه‌سنگی به قطر چند متر پوشانده‌اند و این در حالی است مرکز دهانه مسطح است و توسط سیلت‌های بادی متراکم پر شده است.
مقامات روز پنجشنبه اعلام کردند که صدها مسافر به دلیل خروج یک قطار محلی از ریل به خاطر برخورد با قطار باری در ناحیه پوربا بردامان بنگال غربی، دچار جراحات شدید شدند.
صحنه‌های مشکوک دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
لحظه برخورد قطار با یک تریلی در حال حرکت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سیارک ۲۰۲۳ DW در حال حاضر در فهرست ریسک بالای ناسا با عدد یک در مقیاس تورینو قرار دارد، بدین معنا که در حال حاضر نگرانی برای مردم در این باره وجود ندارد. اما در حالی که این سیارک اکنون در رتبه یک مقیاس تورینو قرار دارد، اما می‌تواند به عدد ۱۰ برسد که به معنای قطعیت برخورد با زمین است، اتفاقی که به طور متوسط هر ۱۰۰،۰۰۰ سال یک بار رخ می‌دهد. . ناسا گفته است که در صورت رسیدن عدد تورینو به ۳، در این مورد به مردم هشدار خواهد داد.
اداره راه آهن آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که یک قطار باری خالی از زغال سنگ با برخورد با سنگی بزرگ در امتداد ریل در ویرجینیای غربی از ریل خارج شد و سه خدمه آن مجروح شدند.
سه تصمیم وحید کاظمی در جریان تقابل تراکتور و پرسپولیس، مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
یک قطار مسافربری یونان با یک قطار باری برخورد کرد که در نتیجه این سانحه ریلی، کل واگن‌ها از ریل خارج شده و دست‌کم ۳۶ نفر کشته شدند.
برخورد مهدی قایدی با مدافع نساجی یک بار دیگر مورد نقد موشکافانه کارشناسی قرار گرفته است.
رسانه ها از وقوع برخورد ۲ قطار در ایستگاه یک مترو در مکزیکوسیتی خبر می هند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری کرج گفت: حادثه برخورد قطار با وانت فوتی نداشته است.
صبح امروز یک رام قطار متروی تهران که در اختیار تعمیرگاه صادقیه بود در این پایانه با تامپون انتهای خط برخورد کرد که این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشت.
در این نشست همچنین با توجه به اهمیت موضوع امنیت جامعه به عنوان یک اولویت، لزوم برخورد با اغتشاشگران مورد تأکید قرار گرفت.
برخورد شدید با یک خبرنگار دانمارکی در قطر موجب ایجاد حواشی فراوان شده است.
انتقاد به برگزاری جام جهانی قطر در آلمان تنها به رسانه‌ها خلاصه نشده و یک کارآفرین آلمانی هم به نحوه برخورد قطری‌ها با شرکت‌های طرف قراداد آنها به شدت انتقاد کرد.
فیلم لحظه برخورد قطار مسافربری با یک اتوبوس شهری را مشاهده می‌کنید.
فیلمی از توقف یک تریلی بر روی ریل راه آهن را مشاهده می‌کنید که لحظاتی بعد پس از برخورد یک قطار از وسط نصف می‌شود.
صحنه‌های جنجالی دیدار گل‌گهر - استقلال مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
کاوشگر دارت ساخته آژانس فضایی آمریکا (ناسا) روز دوشنبه با موفقیت به یک سیارک برخورد کرد (برخورد داده شد) تا آن را از مسیر خود منحرف کند. بدین ترتیب، این کاوشگر با برخورد به سیارک «دیمورفوس» در فاصله ۱۱ میلیون کیلومتری کره زمین، یک مأموریت بی‌سابقه فضایی را انجام داد. سیارک دیمورفوس و مسیر حرکت آن خطری برای کره زمین محسوب نمی‌شود، اما هدف ناسا از این مأموریت، ایجاد آمادگی برای مواقعی است که سیارک‌های بزرگ و خطرناک، در مسیر برخورد با زمین قرار می‌گیرند.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ