پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
این ویدئو که در خیابان های شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق ضبط شده است، نحوه سرو گوشت، مرغ و جگر گوسفند به قیمت یک دلار معادل 49 هزار تومان را نشان می دهد.
این ویدئو که در خیابان های دهلی ضبط شده است، نحخوه طبخ مرغ مشهور چنگیز خانی به روش قدیمی مغول ها توسط یک آشپز مشهور خیابانی را نشان می دهد.
خبر آنلاین نوشت؛ تصاویری از تعقیب و گریز خنده‌دار یک مرغ و سگ و لحظات بامزه آن را، ببینید.
خورده شدن یک موش توسط مرغ اتفاقی عجیب را در حیات وحش رقم زد.
توصیه می شود تخم مرغ ها را قبل از پختن بشویید.
طلاب حوزه علیمه خواهران مراغه در یک اقدام نمادین، به پویش بین المللی پخت غذای مقلوبه زنان فلسطینی پیوستند. مقلوبه به عنوان یک نوع غذای عربی با برنج، مرغ و سبزیجات درست می‌شود. برگرداندن قابلمه‌ها به یک سینی به صهیونیست‌ها یادآوری می‌کند مثل ظرف‌های غذای مقلوبه محکوم به واژگونی هستند. زنان فلسطینی با این حرکت نمادین، پیام ایستادگی مردم کشورشان را به گوش جهانیان می‌رسانند.
یکی از پربازدیدترین کلیپ‌ها در ایالات متحده مربوط به زنی است که وارد یک رستوران شیک می‌شود و یک بشقاب ماهی قزل آلا با تخم مرغ بندیکت سفارش می‌دهد. این دختر صرفاً به خاطر اینکه تخم مرغ روی ماهی قرار داده نشده، گریه کرد!
در لیگ لیتوانی با توجه به ایام عید پاک، داور یک مسابقه، از روش شکستن تخم‌مرغ بجای پرتاب سکه برای تعیین اول بازی استفاده کرد
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه باربیکیویی ساخت که توانایی پخت مرغ بریان را داشته باشد.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
خدنگ‌ها به صورت گروهی زندگی می‌کنند. این موجودات عموماً از مار، تخم مرغ و حشرات تعذیه می‌کنند و به حیوانات بزرگتر از خود حمله نمی‌کنند. این موضوع به نوبه خود تماشای این صحنه را خاص‌تر می‌کند.
مرغ منشی علاقه عجیبی به خوردن مار‌ها دارد. او در ابتدا با قدرت شروع به لگد زدن به مار‌ها می‌کند. ضربات او به قدرتی قوی هستند که می‌توانند ستون فقرات مار را بشکنند. هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند این گونه شکار کند. پرنده منشی، پس از پیدا کردن همسر برای خود، با او به شکار می‌پردازد. در کنار هم بودن شکار را برای آن‌ها آسانتر می‌کند. این پرندگان لانه خود را بر روی درختان کوچک تاج دار می‌سازند.
یک سوپ داغ در این روز‌های سرد خیلی می‌چسبد.
طرز تهیه شنیسل مرغ در یک برنامه تلویزیونی آموزش داده شد.
"لی ون هین" مالک یک مرغداری در ویتنام می‌گوید قیمت هر یک از این مرغ ها می‌تواند به 2 هزار دلار برسد. او می گوید مصرف گوشت این مرغ در زیبایی زنان موثر است.
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
عقاب عمدا غذا را به لبه قفس نزدیک می‌کند و مرغ را وسوسه می‌کند تا دوباره امتحان کند. هنگامی که این کار انجام می‌شود، مرغ ماهیخوار با یک موقعیت ترسناک مواجه می‌شود.
اینجا دریاچه بوگونیا در کشور کنیاست که در یک منطقه آتشفشانی قرار دارد و مدم منطقه از انرژی آب گرم این چشمه برای تهیه تخم مرغ آبپز استفاده می‌کنند. به همین سادگی!
چارلز سوم که در مقابل ساختمان شهرداری در لوتون، در ۴۶ کیلومتری شمال لندن، در حال ملاقات با مردم بود هدف حمله با تخم مرغ قرار گرفت.
قطعاً شما هم، افراد زیادی را می‌شناسید که عاشق مرغ سوخاری هستند؛ اما می‌دانید در داخل یک کیلو مرغ سوخاری چقدر روغن نهفته است؟
اکرم صلاحی دانشجوی دانشگاه بیرجند خطاب به اژه‌ای: گشت ارشاد به خوابگاه آمده و به من دانشجو می گوید تو ترشی درست کن. من درس نخوانده ام که ترشی درست کنم. هیچ امنیتی در هیچ زمینه ای نداریم و داریم غرق می شویم. خط فقر کجاست؟ کی می تواند مرغ و تخم مرغ بخرد؟ مسائل دانشگاه ها را به خود دانشجویان واگذار کنید، نه کمیته های ترسناک.
مردی پس از پرتاب تخم مرغ به سوی پادشاه انگلیس و همسرش در جریان حضور در شهر یورک توسط پلیس بازداشت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ