علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: در دوره ریاست‌جمهوری حسن روحانی بدترین وضعیت مسکن را در پایتخت شاهد بودیم. اگر بنا بود رویه آقای روحانی در کشور ادامه پیدا کند همه باید از کشور فرار می‌کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
علیرضا زاکانی مدعی است که یکی از اساتید با ادله‌ای که برایش آورده گفته که تهران ۳۰۰۰ سال است که زلزله نیامده و تهدیدی در حوزه زلزله برای تهران وجود ندارد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در نشست خبری آمارهاییی از خدمات شهرداری در حوزه حمل و نقل ارائه کرد که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته است. او تاکید کرد که در مدیریت شهری تهران به افق‌هایی نزدیک شدیم که بی‌سابقه است!
دیروز در فضای مجازی شایعه استعفای شهردار به شدت بازنشر شد، اما حالا علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هئیت دولت واکنش جالبی به این خبر داشت.
زاکانی، شهردار تهران در واکنش گفته کسی که در دوره شهرداری‌اش ویرانی به بار آورده و جز دوچرخه‌سواری کاری نکرده، حالا می‌خواهد شهردارِ در سایه باشد. ‌
شهردار تهران: یکی از کارکنان دفتر ما را به علت خرید اسلحه بازداشت کردند و دستگاه‌های امنیتی و نظارتی موضوع را بررسی کردند که پس از بررسی این فرد آزاد شد.
هاشمی تشکری عضو شورای شهر تهران گفت: اجازه ندهید برخی افراد که حکمشان باطل شده در کار‌های شهرداری دخالت کنند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در پخش زنده برنامه صف اول به سرفه افتاد.
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
نحوه شن ریزی در معابر توسط شهرداری تهران سوژه کاربران فضای مجازی شد.
زاکانی که با لقب تانک اصولگرایان و در حالی که تجربه‌اش در مدیریت شهری صفر بود؛ بدون داشتن تحصیلات و ویژگی‌های قانونی مرتبط، در 18 ماه گذشته بر مسند شهرداری تهران نشسته اما انگار آنچه برایش جذابیتی ندارد، مسئولیت‌های خدمات شهری پایتخت است. منبع: خبرآنلاین
عضو شورای شهر تهران گفت: آقای زاکانی بعدازظهر روز چهارشنبه یا پنجشنبه باید به اتاق ماریتورینگ معاونت حمل و نقل می‌رفت و معاونت‌ها و شهرداران را به خط می‌کرد تا آن فاجعه نصف شب اتفاق نیافتد.
مجری صدا و سیما با انتشار ویدئویی از عملکرد شهردار تهران انتقاد کرد. آقای زاکانی با یک عذرخواهی و استعفا مردم را خوشحال کن.
ادبیات عجیب و تمسخرآمیز زاکانی خطاب به خبرنگار زن خبرساز شد. علیرضا زاکانی شهردار تهران در پاسخ سوال خبرنگار بابت پلاک نشدن اتوبوس‌ها با خنده پاسخ داد: ما مسئول پلاک گذاری نیستیم.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به سوالی پیرامون ترافیک شدید تهران پس از بارش برف و باران، گفت: بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیرکننده نیست، تا زمانی که ٦٦ درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها ٣٤ درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد ترافیک باقی میماند. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
زاکانی در دانشگاه شریف: شماها گروه فشارید / بشین بابا مرد حسابی! / آنقدر غیرت داشتم بروم دادگاه؛ شما حاضرید یک سیلی بخورید؟ / خائن کسی‌ست که از محیط دانشگاه استفاده کرده و به ارکان نظام فحش می‌دهد / من فاسدم؟ / مرد حسابی، حرف‌های دلت را در اینترنت خواندی و اینجا تکرار می‌کنی؟ / قصه تعریف می‌کنید برای کسی که با واقعیت‌ها طرف است و به جنگ مفسدین رفته؟ / یک عمر است دارید داد می‌زنید / با «گروه فشار» کسی به جایی نمی‌رسد
شهردار تهران: ما کارگروهی برای این شائبه مطرح شده از سوی ناسا تشکیل داده‌ایم، اما ان‌ها می‌خواهند بر ما فشار ایجاد کنند که اعتباری برای ما ندارد.
شهردار تهران با اشاره به آمار پلیس درباره معتادان متجاهر، اظهار کرد: در قرارگاه اجتماعی کاملا اعداد و ارقام موجود است. سه هفته پیش مطرح کردیم که ساماندهى معتادان متجاهر را ما شروع کنیم.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در واکنش به خبر رفتنش از شهرداری گفت: فعلاً صبر کنید، صبر چیزی خوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ