یک منبع وابسته به پلیس عراق از ترور یک مقام وابسته به سازمان بدر در شرق بغداد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
سپهبد حاج علی رزم‌آرا که در تیرماه ۱۳۲۹ به نخست‌وزیری رسیده بود قصد داشت قرارداد الحاقی نفت (معروف به قرارداد گس-گلشائیان) را در مجلس به تصویب برساند.
امتیاز مصونیت قضایی گاهی اوقات این تصور را به‌وجود می‌آورد که سیاستمداران می‌توانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. اقداماتی که ممکن است خلاف منافع عمومی باشد. اگر یک مقام دولتی مصونیت داشته باشد و بابت امضای قراردادی رشوه بپذیرد، حتی اگر مجرم شناخته شود، ترس چندانی از سیستم قضایی ندارد.
عروس جوان که تصور می‌کرد در این نزاع مادرشوهرش را به قتل رسانده است در تحقیقات گفت: مادرشوهرم از همان ابتدا مخالف این ازدواج بود و مدام زخم‌زبان می‌زد و یک لحظه هم اجازه نمی‌داد آرامش داشته باشم. روز حادثه به دیدنش رفتم، اما با هم درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی مادرشوهرم بی‌هوش روی زمین افتاد، فکر کردم مرده است و از ترس فرار کردم. طلاهایش را هم سرقت کردم تا فکر کنند دزد به خانه‌اش آمده است. طلا‌ها را ۲۰۰ میلیون تومان فروختم و خرج کردم، اما الان پشیمانم.
طبق آخرین یافته‌ها، سازمان جاسوسی - تروریستی موساد با هدف بهره‌گیری از فضای اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور، در صدد ترور یک مقام نظامی و انجام چندین عملیات خرابکاری در شهرهای بزرگ کشور و نیز انتقال مواد منفجره در مقیاس بالا از مرزهای دریایی جنوب کشور بود
بنیانگذار و رئیس گروه شبه‌نظامیان واگنر مدعی شد فرانسه امروز جمعه تلاش داشت یک مقام دولت روسیه را در آفریقای جنوبی ترور کند.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشور‌های عربی خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از قتل مسلحانه امام جماعت مسجد روستای کوران مهرستان خبر داد.
سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از شهادت رضا داستانی یکی از بسیجیان فعال و دریادل اصفهان در صبح امروز ( دوشنبه ) و در اقدام تروریستی مزدوران استکبار جهانی خبر داد.
افراد مسلح حجت‌الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان به گلوله بستند.
ساعتی قبل افراد مسلح حجت الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان واقع در خیابان جمهوری زاهدان به گلوله بستند.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
یک منبع وابسته به پلیس عراق از ترور یک مقام وابسته به سازمان بدر در شرق بغداد خبر داد.
تیم مازندران یک (فاطمه عباس‌نیا-یاسمن سنائی) به مقام قهرمانی نخستین دوره تور آزاد والیبال ساحلی زنان کشور دست یافت.
پس از این استعفا، ایتارو ناکامورا بلندپایه‌ترین مقامی خواهد بود که در ارتباط با ترور شینزو آبه کناره گیری کرده است. او در یک کنفرانس خبری گفت: «در فرآیند راستی‌آزمایی طرح امنیتی جدید، متوجه شده‌ایم که وظایف امنیتی ما نیاز به شروعی تازه دارد».
«پس از تلاش اخیر جهت ترور الکساندر دوگین که در نهایت به ترورِ دختر وی ختم شد، بر میزان اهمیتِ الکساندر دوگین افزوده می شود. در این چهارچوب، ملی گرایانِ روسی خواستار انتقام جویی شده اند با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد کرملین هیچ حد و مرزی را برای خود و عملیات نظامی اش در اوکراین به رسمیت نمی شناسد، بعید است که نظام سیاسی روسیه اقدامی ورای رفتارهای نمادین از خود نشان دهد.»
به نوشته شبکه سی ان بی سی، پورصفی قصد داشته تا در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر-آبان ۱۴۰۰) با اعطای سیصدهزار دلار به برخی اشخاص در ایالات متحده، آن‌ها را به پیاده کردن نقشه ترور "جان بولتون" یا در واشنگتن و یا در مریلند مجاب کند.
«سعید العسوس» مسئول ارتباطات امنیت ملی فلسطین در اردوگاه عین الحلوه واقع در جنوب لبنان هدف تیراندازی از سوی افراد مسلح قرار گرفت.
منابع لبنانی از ترور یکی از مسئولان نیروهای امنیتی در اردوگاه آوارگان فلسطینی عین الحلوه واقع در جنوب لبنان خبر دادند.
یک منبع مطلع اعلام کرد به دنبال ادعاهای اخیر حمیدرضا نقاشیان مبنی بر وجود پرونده ای در وزارت اطلاعات در مورد ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (ره) و به دنبال استعلام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از وزارت اطلاعات در این مورد، این وزارتخانه علاوه بر تکذیب رسمی اظهارات نقاشیان، رونوشتی از نامه خود را به مقام قضایی ارسال نموده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس به رسانه‌ها گفته که دولت برای جایگزینی کالابرگ با یارانه نقدی مصمم است و تا پایان شهریور تصمیم خود را عملی می‌کند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که یارانه مرداد ۱۴۰۱ نیز به صورت نقدی پرداخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ