افراد مسلح حجت‌الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان به گلوله بستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیت‌الله سید جعفر شبیری زنجانی: آقای خلخالی هم یک کار‌های مثبتی انجام داد، ولی اعدام‌هایی انجام داد که امام او را هم کنار گذاشتند، ولی کار‌های اولیه‌ای که انجام داد، انصافاً کار او بود که توانست انجام بدهد، ولی یک مقدار در یکی از جریانات امام متوجه شدند تعدادی افراد بی‌حساب اعدام شدند و به همین دلیل او را کنار گذاشتند.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم به در برد، ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
در پی بمب‌گذاری منافقین در تیر ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران، سید علی خامنه‌ای امام جمعه وقت تهران جان سالم بدر برد ولی جراحات شدیدی برداشت و به عنوان جانباز انقلاب نام گرفت.
حسینی‌پور استاندار مازندران در خصوص ترور امام جمعه سابق زاهدان گفت :طبق اطلاعات تا این لحظه فرد قاتل شناختی از آیت الله سلیمانی نداشتند و بحث انگیزه شخصی منتفی است.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دقایقی قبل آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده سابق، ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و کاشان امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر هدف سوء قصد قرار گرفت.
عباسعلی سلیمانی اسبوکلائی (زاده ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه) نماینده مجلس خبرگان رهبری در بابلسر به قتل رسد.
براساس سندی سری که مؤسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی به تازگی آن را منتشر کرده، سرویس اطلاعات فرانسه، در چهار ماه منتهی به انقلاب اسلامی، پیشنهاد ترور امام خمینی را به ساواک داده است.
رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار حفظ جان امام زمان(عج) از ترور را لازم دانست و تأکید کرد: ما باید در حفاظت و امنیت فیزیکی به نقطه‌ای برسیم که چنین شرایطی را برای حضرت به وجود آوریم؛ در این عرصه نیز ما پیشتاز هستیم.
خطیب جمعه تبریز اضافه کرد: از نظر صهیونیست‌ها مردم ایران باید به جان هم بیفتند و عملیات ترور و خرابکاری مکمل این اقدامات اجرا شود.
یکی از دوستان نزدیک مولوی عبدالواحد ریگی گفت: پنجشنبه ۱۸ آذرماه یعنی همین چند روز پیش نزدیک ظهر یک نفر با ماشین بدون پلاک جلوی مسجد امام حسین به سمت در مسجد نه به سمت خیابان می‌ایستد و پیاده می‌شود تا به داخل مسجد بیاید و با مولوی صحبت کند. یک‌سری مشخصات از خودش می‌دهد و می‌گوید که از اقوام عبدالواحد است.
یکی از دوستان نزدیک مولوی عبدالواحد ریگی گفت: پنجشنبه ۱۸ آذرماه یعنی همین چند روز پیش نزدیک ظهر یک نفر با ماشین بدون پلاک جلوی مسجد امام حسین به سمت در مسجد نه به سمت خیابان می‌ایستد و پیاده می‌شود تا به داخل مسجد بیاید و با مولوی صحبت کند. یک‌سری مشخصات از خودش می‌دهد و می‌گوید که از اقوام عبدالواحد است.
فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از قتل مسلحانه امام جماعت مسجد روستای کوران مهرستان خبر داد.
زاهدان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان واقع در بلوار جمهوری شهرستان زاهدان خبر داد.
ساعتی قبل افراد مسلح حجت الاسلام سجاد شهرکی را مقابل در مسجد مولای متقیان واقع در خیابان جمهوری زاهدان به گلوله بستند.
افراد مسلح ناشناس امام جماعت یکی از مساجد شهر طفس در حومه درعا سوریه را ترور کردند.
یک منبع امنیتی اعلام کرد: یک گروه نقابدار، اسماعیل المشهدانی، پسر خطیب و امام مسجد محله المعلمین در شرق بغداد را ترور کردند. وی با ورود این گروه به مسجد برای به آتش کشیدن آن مداخله کرد که در نهایت به کشتن وی منجر شد.
نقاشیان: حضرت امام از سال ۱۳۶۵ دچار حمله قلبی شده اند و تیم صد درصد مطمئنی با مسئولیت جناب دکتر عارفی از سال ۶۵ همه تغییرات در امر سلامت قلب امام(س) را زیر نظر داشته اند.
در پی طرح ادعایی در خصوص علت رحلت امام خمینی که با بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها همراه بود، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
در روزهای گذشته مصاحبه ای در رسانه های مجازی از قول جناب آقای حمید نقاشیان منتشر گردیده بود که طی آن، ایشان مدعی احتمال ترور بیولوژیک حضرت امام خمینی (س) گردیده و بر وجود اسنادی در این باره در وزارت محترم اطلاعات نیز اشاره کرده بود.
در تصویر مشهور امام خمینی در مدرسۀ فیضیه در مراسم بزرگداشت استاد شهید مطهری جوانی که درست بالای سر امام ایستاده همین حمید نقاشیان است از محافظان امام تا همان اردیبهشت 58 که حالا پیرانه سر چنین ادعایی طرح کرده است.
هنوز دولت و سازمان هدفمندی یارانه به شکل رسمی اعلام نکرده اند که زمان دقیق واریز یارانه ۱۴۰۱ کی است. اما در مرحله پیشین آن‌ها تاکید کرده بودند که در مرحله بعد واریز یارانه‌ها به روز‌های متوالی موکول نمی‌شود و واریزی یکجا صورت خواهد گرفت.
دفتر نشر معارف انقلاب اعلام کرد: پیرو انتشار شایعه‌ای در فضای مجازی توسط یکی از افراد در رابطه با ترور بیولژیک امام خمینی و ادعای آگاه شدن آیت الله هاشمی رفسنجانی از این موضوع، به اطلاع می‌رساند این ادعا فاقد صحت است.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ