یک مقام ائتلاف فتح عراق گفت که رئیس شورای عالی قضائی این کشور جلسات زیادی را با طرف ایرانی در خصوص موضوع ترور فرماندهان شهید برگزار کرده است چرا که این پرونده در اولویت قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمانی در تورنمنت لیگز کاپ برای لیونل مسی و اینترمیامی اهمیت زیادی دارد و شاید از نظر اهمیت با موفقیت در لیگ MLS برابری کند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اهمیت توانمند سازی خانواده‌های دارای عضو ناشنوا از برپایی عزاداری ویژه محرم برای ناشنوایان خبر داد.
سرمربی نارنجی‌پوشان رفسنجان معتقد است دوره ای بودن مسابقات لیگ برتر باعث می‌شود که قرعه‌کشی رقابت‌ها چندان اهمیتی نداشته باشد.
بیست و پنج درصد از کل حق پخش تلویزیونی توزیع شده در لالیگا بر اساس رتبه تیمها در جدول لیگ بوده و به همین علت حتی بازی‌های هفته آخر از اهمیت زیادی برخوردار است.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فیرپلی مالی برای لیگ آتی اهمیت ویژه ای خواهد داشت.
دربی101 از چند نظر برای سرخابی‌ها اهمیت مضاعف دارد؛ برخی انگیزه‌های خاص را مرور کرده‌ایم
تصرف باخموت یک سکوی پرتاب برای نیرو‌های روسیه محسوب می‌شود. این شهر یک مرکز حمل و نقل و لجستیک منطقه‌ای در استان دونتسک اوکراین است؛ استانی صنعتی و عمدتاً روس‌زبان که مسکو قصد داشت با «عملیات ویژه نظامی» آن را ضمیمه خاک خود کند.
قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر نه تنها برای طرفداران روی سکو بلکه برای ستاره‌های سابق این تیم نیز اهمیت ویژه دارد و آنها بازیهای تیم محبوبشان را از راه دور دنبال می‌کنند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به دقت بازیهای لیگ را رصد می کند گفت: قلعه نویی اهمیت ویژه ای برای لیگ ایران قائل است.
سفر کوهن به اسپانیا به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که این کشور به زودی ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیردسفر وزیر خارجه اسرائیل به اسپانیا در راستای تلاش‌های این رژیم برای ایجاد یک ائتلاف چندجانبه با کشور‌های اروپایی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران است.
دادستان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دادگستری شعب ویژه‌ای در خصوص مبارزه با هنجار شکنان کشف حجاب تشکیل شد.
همۀ می‌دانیم که زیبایی چشم‌ها اهمیت زیادی دارد، به ویژه بانو‌ان نگران پیر شدن و چروک افتادن نواحی چشم میباشند.
چای سبز با داشتن مقدار قابل توجه آنتی‌اکسیدان تأثیر زیادی بر سیستم ایمنی دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابل بیماری‌های مختلف به ویژه بیماری‌های فصلی مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا در زمستان، اسهال و استفراغ در فصل تابستان و حساسیت‌های فصل پاییز و آلودگی‌ها می‌شود.
سرمربی جوانان ایران نسبت به اهمیت جزئیات برگزاری تمرینات تیم نکاتی را به اعضای کادرفنی گوشزد کرد.
مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست از اعطای تسهیلات ویژه به نیروگاه‌های تجدیدپذیر خبر داد و گفت: این موضوع در حفظ محیط زیست بسیار حائز اهمیت است.
تربت حیدریه ـ مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سرمایه انسانی مسئله بسیار مهمی است، گفت: سرمایه نیروی انسانی برای حوزه فرهنگ بسیار با اهمیت و ویژه است.
دیدار تراکتور و ملوان از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ آنها به دنبال هر سه امتیاز هستند تا تعطیلات آرامی داشته باشند.
منتظری با تاکید بر اهمیت دریافت نظرات کارشناسی درپرونده های قضایی به ویژه درپرونده‌های حوادث اخیرگفت: زمانی که مبانی کارشناسی بر پایه مبانی علمی باشد قاضی خودش را ملزم به تبعیت از آن می‌داند.
منتظری باتاکید بر اهمیت دریافت نظرات کارشناسی درپرونده های قضایی به ویژه درپرونده‌های حوادث اخیرگفت: زمانی که مبانی کارشناسی بر پایه مبانی علمی باشد قاضی خودش را ملزم به تبعیت از آن می‌داند.
وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت قاره آفریقا در سیاست خارجی ایران، بر عزم جدی دولت ایران برای توسعه روابط با این قاره به ویژه با آفریقای جنوبی تأکید کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: عملکرد خبرنگاران به ویژه در جهاد تبیین مهم و حیاتی است و امیدوارم رسانه‌ها روز به روز بهتر و قوی‌تر عمل کنند.
شب ضربت خوردن حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه، بنا بر روایاتی احتمالاً شب قدر است. بر پایه آنچه از اخبار و احادیث معصومین علیهم السلام استفاده می‌شود، اعتبار و اهمیت و شاخصۀ ماه مبارک رمضان در وجود شب قدر است و این شب است که ماه رمضان را از سایر ماه‌ها متمایز و جدا گردانیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ