روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشور‌های عربی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.
مهدیشهر- فرمانده انتظامی مهدیشهر با بیان اینکه عوامل آتش سوزی عمدی در فولاد محله این شهرستان دستگیر شدند، گفت: سه نفر در این ارتباط دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع یافتند.
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امروز خود تصریح کرد: عامل هتک حرمت به قرآن، با موساد در ارتباط است.
بیگی گفت: در موضوع دستفروشی، مشکل ما با افرادی است که معابر را مسدود می‌کنند، وگرنه همین حالا حدود ۶ هزار دستفروش در ۶۰ روزبازار شهرداری تهران مستقر شده‌اند که هیچ مشکلی با آن‌ها نداریم، زیرا این افراد کسانی هستند که کاملا به صورت قانونی ثبت‌نام می‌کنند و بدون سد معبر به دستفروشی می‌پردازند. شهرداری هیچ مشکلی با اختصاص فضا به دستفروشان ندارد.
رئیس سازمان چای کشور گفت: افزایش قیمت چای خشک داخلی متناسب با رشد تورم، هزینه‌های تولید و سایر عوامل زندگی است و به میزان تولید ارتباط ندارد.
حساسیت دندان‌ها می‌تواند منجر به استفراغ مداوم شود. همچنین قرمزی زبان می‌تواند به دلیل کمبود مزمن آهن در بدن بروز کند. دندان مسطح که با سردرد و درد فک همراه است ارتباط مستقیمی با استرس دارد. در حقیقت این موضوع ناشی از دندان قروچه است که اضطراب و نگرانی از عوامل مهم دخیل در بروز آن است.
قم- مرجع تقلید شیعان گفت:آنچه باعث پیروزی ما در این جنگ‌ها می‌شود و خواهد شد همان ارتباط تنگاتنگ ما با خداست که این را باید حفظ کنیم.
عوامل شهادت سرهنگ شهید علیرضا شهرکی و همسرش شناسایی شدند و تعدادی نیز در این ارتباط دستگیر شده‌اند.
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
در اعلام شرایط عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان حوادث اخیر آمده است: عدم ارتکاب جاسوسی به نفع اجانب، عدم ارتباط مستقیم با عوامل سرویس‌های اطلاعاتی خارجی، عدم ارتکاب قتل و جرح عمدی، عدم ارتکاب تخریب و احراق تاسیسات دولتی و نظامی و عمومی، و نداشتن شاکی یا مدعی خصوصی.
بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که جوانان مبتلا به افسردگی یا اضطراب، بیشتر با حملات قلبی، سکته مغزی و عوامل خطرزا برای بیماری‌های قلبی‌عروقی مواجه هستند.
مشهد ـ معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: عوامل تورم زا روی نرخ ارز تأثیر می‌گذارد، تورم و ارز ارتباط دو سویه دارند.
مجتبی قهرمانی تأکید کرد: پرونده این افراد در خصوص ارتباط با سرویس‌های معاند و جاسوسی همچنان مفتوح است و اتهامات آن‌ها در دست بررسی است که احکام آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
انزوای اجتماعی و تنهایی از عوامل رایجی هستند که در سلامت قلب و عروق و مغز مؤثر شناخته شده‌اند. فقدان ارتباط اجتماعی، با افزایش خطر مرگ زودرس [به هر دلیلی]، به خصوص در مردان، مرتبط است. انزوا و تنهایی با افزایش نشانگر‌های التهابی ارتباط دارد و افرادی که از نظر اجتماعی ارتباط کمتری با دیگران دارند، احتمال دارد بیشتر علائم فیزیولوژیکی استرس مزمن را تجربه کنند.
لنگرود- فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از دستگیری ارتباط با شبکه های معاند در این شهرستان خبر داد.
روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان وبلوچستان از ارتباط عوامل ترور مولوی عبدالواحد ریگی با یکی از کشورهای عربی خبر داد و اعلام کرد: این تیم قصد داشتند بعد از فروکش کردن فضای ناشی از شهادت مولوی اقدام به ترور فرد دیگری کنند.
کارشناس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: کاهش میزان خواب شبانه، انجام ورزش‌های سنگین، مصرف دخانیات و آنتی‌بیوتیک‌ها، چاقی و بیماری‌های متابولیک، مهم‌ترین عوامل تضعیف سیستم ایمنی بدن انسان محسوب می‌شوند، اما با پیروی کردن از برنامه غذایی مناسب، ورزش و خواب کافی می‌توان تا حد زیادی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرد.
فرماندهان انتظامی صومعه سرا از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند خبرداد.
رشت- فرماندهان انتظامی شهرستان های صومعه سرا و ماسال از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند و کشف جسد نیمه سوخته یک مرد ۶۷ ساله در این شهرستان ها خبر دادند.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
نتایج نشان می‌دهند که شیرین کننده‌های مصنوعی ممکن است یک عامل خطر قابل اصلاح برای پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی باشد. یافته‌ها حاکی از آن است که این افزودنی‌های غذایی که روزانه توسط میلیون‌ها نفر مصرف می‌شوند و در هزاران غذا و نوشیدنی وجود دارند نباید جایگزینی سالم و بی خطر برای شکر قلمداد شوند.
یک منبع موثق از بازداشت ۱۵ نفر از عوامل مرتبط با موضوع قطع غیرمجاز درختان جنگلی در حوزه شهرستان ساری که برخی از این بازداشت شدگان از مسؤولان هستند، خبر داد.
وی هم در سخنان کوتاهی گفت: از عوامل فیلمم، انجمن سینمای جوانان ایران و آرش رصافی که به من کمک کردند، تشکر می‌کنم. از جشنواره «موج» هم ممنونم چون این یکی از علمی ترین جشنواره‌های داخلی است ضمن اینکه کنار هم قرار گرفتن فرهنگ‌ها باعث ارتباط فزاینده می‌شود. این جایزه را به مادران ایل قشقایی تقدیم می‌کنم. در بخش فیلم داستانی، دابر، شوفر، اسب سفید بالدار، پاندای قرمز نامزد بودند.
تهیه‌کننده «شیشلیک» در ادامه با تأکید مجدد بر عدم پاسخگویی مسئولان سازمان سینمایی به پیگیری‌ها عوامل این فیلم، گفت: به نظر می‌رسد دوستان سازمان سینمایی اساساً نمی‌خواهند با پروژه‌ای به نام «شیشلیک» روبه‌رو شوند. نمی‌خواهد در میزانسن ارتباط با تهیه‌کننده و کارگردان این فیلم قرار بگیرند و دلیلش هم روشن است؛ استدلال منطقی و قانع‌کننده‌ای برای عدم اکران فیلم ندارند. این مسئله ارتباطی هم به اصلاحاتی که به فیلم وارد کرده‌اند ندارد. حتماً خودشان می‌دانند با توجه به فرآیند طی شده ما صاحب حقوقی هستیم که در حال تضییع شدن است و بالطبع دلایل محکمی برای این تضییع حق ندارند. در نتیجه از مواجهه و گفتگو امتناع می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ