حجم شناور شرکت‌ها در تعیین دامنه نوسان از اهمیت قابل توجه‌ای برخودار است؛ زیرا شرایط برای شرکت‌هایی با شناوری کمتر در مقایسه با شرکت‌هایی با سطح شناوری فزاینده‌ متفاوت‌تر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در چین تخمین زده که مرگ و میر ناشی از حملات قلبی در طول موج گرمای شدید و چند روزه می‌تواند تا ۷۴ درصد افزایش یابد. مطالعه دیگری در ایالات متحده نشان داد که حتی نوسانات معمول دما می‌تواند عملکرد کلیه، سطح کلسترول و شمارش خون را به طور نامحسوس تغییر می‌دهد. پزشکان نمی‌توانند به راحتی این تاثیرات را از بین ببرند.
نامه سپاهان که درخواست افزایش سقف بودجه برای حضور در رقابت‌های این فصل را داشت، ممکن است تاثیرات دامنه‌داری در این باشگاه طلایی‌پوش داشته باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بیش از ۵۰ درصد ناوگان هوایی در کشور فرسوده است و ورود هواپیماهای جدید در کشور نقش موثری در کاهش تاخیرات و افزایش تعداد پروازها خواهد داشت.
به دلیل وجود تقویت کننده‌های مصنوعی طعم، قند و چگالی و کالری در غذا‌های فوق فرآوری شده افزایش وزن یکی از مهمترین این تاثیرات است. این افزودنی‌ها برخی از اثرات مستقیم بر مغز و همچنین میکروبیوم‌های ما دارند؛ بنابراین ما فکر می‌کنیم امولسیفایرها، مولکول‌هایی که چربی‌ها را به آب متصل می‌کنند، کمی شبیه مواد شوینده هستند.
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
درباره تاثیرات مثبت دارچین روی مغز پژوهش‌های زیادی انجام نشده است. در گذشته، برای درک تاثیر یا چگونگی تاثیر دارچین روی حافظه و توانایی‌های یادگیری تلاش‌های زیادی صورت گرفت، اما نتایج چشمگیری از این آزمون‌ها به دست نیامد. پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی دانشگاه بیرجند به بررسی دقیق‌تری از مطالعه‌های مختلف در زمینه اثر دارچین بر مغز و عملکرد‌های شناختی آن پرداختند.
رزماری یک گیاه بسیار مفید است که از گذشته در صنعت غذا و دارو کاربرد‌های فراوانی داشته است. محبوبیت این گیاه به دلیل خواص ضد التهابی، آنتی‌اکسیدانی و ضد عفونی کننده قوی است.
سازمان حقوقی «انتصاف» فعال در زمینه حقوق کودک و زن، آمار تکان دهنده ای از تاثیرات جنگ و محاصره بر تحصیل کودکان یمنی ارائه داد.
علی فتحی از اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای ساخت کارخانه کشتی سازی در بندرانزلی خبرداد و گفت: ساخت این کارخانه تأثیرات مثبت و بسزایی در افزایش مبادلات تجاری کشور در دریای خزر خواهد داشت.
عضو فراکسیون توسعه و آزادی لبنان اعلام کرد: اوضاع بسیار سخت و دشوار و پیچیده است و رنج لبنان و لبنانی ها پابرجاست.
مطالعه جدید دانشگاه کمبریج نشان داده است که تعطیلات به افزایش قابل توجه علائم افسردگی در کودکان منجر شده است و این علائم به سن، جنسیت و وضعیت اجتماعی - اقتصادی کودکان ربطی ندارد.
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
رزماری گیاهی با برگ‌های سوزنی و از خانواده نعناع است که بومی آسیا و مدیترانه است. طبق برخی نظریه‌های علمی افزودن گیاه رزماری به غذا، آب و یا حتی بوییدن آن می‌تواند باعث تقویت حافظه شود.
تأثیرات روش‌های مختلف پاکسازی بر سطح سکه‌های تاریخی نقره در قالب طرح پژوهشی، توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی- فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری بررسی شد.
تاثیرات مفید روتین بر بهبود متابولیک از طریق بافت چربی قهوه‌ای، علاقه قابل توجهی را در درمان بالقوه چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مانند دیابت برانگیخته و در راستای این ایده، کشف فعال‌کننده‌های ایمن و موثرتر بافت چربی قهوه‌ای برای مقابله با چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مورد نظر است.
تصمیماتی که مسئولان برگزارکننده جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مورد فضای ورزشگاه ها گرفتند با تمجید از سوی تماشاگران زن همراه شده است. آنها تاکید کردند در این کشور مسلمان احساس امنیت بیشتری داشتند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی در توضیحات صالح آبادی در مورد افزایش قیمت ارز گفت: اقدامات روانی، دلالی و بازارسازی برخی از واسطه ها در بازار در فضای مجازی که بعضا از خارج کشور مدیریت می شود و همچنین تاثیرات تورم داخلی از علل اصلی افزایش قیمت ارز در روزهای اخیر است.
لیموشیرین در سم‌زدایی بدن و دفع سموم بسیار مؤثر بوده و همچنین این میوه می‌تواند تأثیرات مضر استرس و آلودگی‌ها را خنثی کند. همچنین منبع مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش التهابات، تنظیم سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر عفونت‌ها کمک می‌کند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
«همزمان با اوج گیری برخی امیدواری ها مبنی بر اینکه دستیابی به یک توافق در چهارچوب احیای برجام قریب‌الوقوع است، برخی از ناظران و تحلیلگران داخلی از عدم تاثیرگذاری ملموس توافقِ جدید بر فضای اقتصاد کشور و به طور خاص زندگی مردم خبر می دهند. در این راستا، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان اقتصادی به بررسی این مساله می پردازد که آیا واقعا احیای برجام، عاری از تاثیراتِ قابل توجه اقتصادی بر زندگی مردم خواهد بود و مردم نباید انتظارات چندانی را در این رابطه داشته باشند؟»
عضو کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکنون تاثیرات خود را بر بازار گذاشته و تورمی هم که از حذف آن به وجود آمده، قطعا مقطعی و گذرا خواهد بود، چون تغییر قیمت مشخصی ایجاد شده و تا حد زیادی بر بازار اثر گذاشته است.
از مسواک نرم استفاده کنید و هر سه یا چهار ماه یکبار آن را تعویض کنید یا اگر خراب شد، زودتر. اندازه و شکل مسواک باید به خوبی با دهان مطابقت داشته باشد تا بتوانید به راحتی به همه مناطق دسترسی داشته باشید.
کشور السالوادور در سپتامبر گذشته بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی اعلام کرد و قصد دارد یک میلیارد دلار برای تامین مالی سیاست‌های اقتصادی گسترده از طریق جذب نقدینگی فعالیت رمزارزها جمع‌آوری کند.
با نگاهی به آمار واریزی یارانه نقدی گذشته، می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ