عضو فراکسیون توسعه و آزادی لبنان اعلام کرد: اوضاع بسیار سخت و دشوار و پیچیده است و رنج لبنان و لبنانی ها پابرجاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگ میان ژنرال عبدالفتاح البرهان و ژنرال محمد حمدان دقلو تاثیرات بسیار منفی و مخربی بر اقتصاد سودان گذاشته است.
جنگ میان ژنرال عبدالفتاح البرهان و ژنرال محمد حمدان دقلو تاثیرات بسیار منفی و مخربی بر اقتصاد سودان گذاشته است.
رئیس جمهور با اشاره به تاثیرات فناوری هسته‌ای در زندگی مردم‌ به‌ویژه در حوزه‌های بهداشت و درمان، کشاورزی و صنعت، همچنین در صنایع نفت و گاز و بسیاری از بخش‌های دیگر گفت: با اراده دانشمندان کش
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس مناسبتی برای ابراز همبستگی دنیا با فلسطین و ملت مظلوم آن است.
نوشیدنی‌های بسیار داغ تاثیرات باورنکردنی بر سلامت بدن دارد، از بین بردن جوانه‌های چشایی تا احتمال ابتلا به سرطان، فقط بخشی از عوارض مصرف مایعات با درجه گرمای بالاست.
دستگاه‌های کاشت مغزی می‌توانند تاثیرات دگرگون کننده‌ای بر سلامت انسان داشته باشند، اما در مورد توانایی‌های علمی - تخیلی آن دستگاه‌ها چه می‌توان گفت؟
درباره تاثیرات مثبت دارچین روی مغز پژوهش‌های زیادی انجام نشده است. در گذشته، برای درک تاثیر یا چگونگی تاثیر دارچین روی حافظه و توانایی‌های یادگیری تلاش‌های زیادی صورت گرفت، اما نتایج چشمگیری از این آزمون‌ها به دست نیامد. پژوهشگران دانشکده علوم پزشکی دانشگاه بیرجند به بررسی دقیق‌تری از مطالعه‌های مختلف در زمینه اثر دارچین بر مغز و عملکرد‌های شناختی آن پرداختند.
رزماری یک گیاه بسیار مفید است که از گذشته در صنعت غذا و دارو کاربرد‌های فراوانی داشته است. محبوبیت این گیاه به دلیل خواص ضد التهابی، آنتی‌اکسیدانی و ضد عفونی کننده قوی است.
سازمان حقوقی «انتصاف» فعال در زمینه حقوق کودک و زن، آمار تکان دهنده ای از تاثیرات جنگ و محاصره بر تحصیل کودکان یمنی ارائه داد.
ترز کافی (Therese Coffey) وزیر محیط زیست، غذا و امور روستایی بریتانیا می‌گوید: زباله‌های پلاستیکی می‌توانند تأثیرات کاملاً مخرب بر محیط زیست و حیات وحش داشته باشند و درجهت اتخاذ سیاست‌های درست برای حفظ محیط زیست، ممنوعیت بسیاری از اقلام پلاستیکی یک‌بار مصرف را اعلام کرد.
مطالعه جدید دانشگاه کمبریج نشان داده است که تعطیلات به افزایش قابل توجه علائم افسردگی در کودکان منجر شده است و این علائم به سن، جنسیت و وضعیت اجتماعی - اقتصادی کودکان ربطی ندارد.
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
رزماری گیاهی با برگ‌های سوزنی و از خانواده نعناع است که بومی آسیا و مدیترانه است. طبق برخی نظریه‌های علمی افزودن گیاه رزماری به غذا، آب و یا حتی بوییدن آن می‌تواند باعث تقویت حافظه شود.
تأثیرات روش‌های مختلف پاکسازی بر سطح سکه‌های تاریخی نقره در قالب طرح پژوهشی، توسط پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی- فرهنگی پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری بررسی شد.
تاثیرات مفید روتین بر بهبود متابولیک از طریق بافت چربی قهوه‌ای، علاقه قابل توجهی را در درمان بالقوه چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مانند دیابت برانگیخته و در راستای این ایده، کشف فعال‌کننده‌های ایمن و موثرتر بافت چربی قهوه‌ای برای مقابله با چاقی و بیماری‌های مرتبط با آن مورد نظر است.
تصمیماتی که مسئولان برگزارکننده جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مورد فضای ورزشگاه ها گرفتند با تمجید از سوی تماشاگران زن همراه شده است. آنها تاکید کردند در این کشور مسلمان احساس امنیت بیشتری داشتند.
کنگره آمریکا لایحه ای را برای جلوگیری از اعتصاب در بخش راه آهن و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد این کشور تصویب کرد.
«لیز تراس منتخب رای مردم بریتانیا نبوده بلکه وی درنتیجه یک انتخابات درون حزبی، قدرت را به دست گرفته است. او بیش از آنکه خود را مدیون رای مردم بداند، مدیونِ اعضای حزب محافظه کار و مخصوصا شرکت‌های بزرگ انرژی در بریتانیا است و همین مساله موجب شده تا سیاست‌هایی را جهت کسب رضایت آن‌ها دنبال کند. سیاست‌هایی که تاثیرات به شدت مخرب خود را در یک دوره زمانی کوتاه به وضوح نشان داده‌اند و موقعیتِ دولت لیز تراس را هم کاملا متزلزل کرده‌اند.»
کارشناس فوتبال با بیان اینکه هم امتیاز شدن استقلال و پرسپولیس خطراتی برای آنها دارد گفت: این رقابت نزدیک باعث تهاجمی تر شدن دو تیم می شود.
«همزمان با اوج گیری برخی امیدواری ها مبنی بر اینکه دستیابی به یک توافق در چهارچوب احیای برجام قریب‌الوقوع است، برخی از ناظران و تحلیلگران داخلی از عدم تاثیرگذاری ملموس توافقِ جدید بر فضای اقتصاد کشور و به طور خاص زندگی مردم خبر می دهند. در این راستا، فرارو در گفتگو با دو تن از کارشناسان اقتصادی به بررسی این مساله می پردازد که آیا واقعا احیای برجام، عاری از تاثیراتِ قابل توجه اقتصادی بر زندگی مردم خواهد بود و مردم نباید انتظارات چندانی را در این رابطه داشته باشند؟»
عضو کمیسیون تسهیل تجارت و توسعه صادرات اتاق بازرگانی تهران گفت: حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکنون تاثیرات خود را بر بازار گذاشته و تورمی هم که از حذف آن به وجود آمده، قطعا مقطعی و گذرا خواهد بود، چون تغییر قیمت مشخصی ایجاد شده و تا حد زیادی بر بازار اثر گذاشته است.
از مسواک نرم استفاده کنید و هر سه یا چهار ماه یکبار آن را تعویض کنید یا اگر خراب شد، زودتر. اندازه و شکل مسواک باید به خوبی با دهان مطابقت داشته باشد تا بتوانید به راحتی به همه مناطق دسترسی داشته باشید.
با نگاهی به آمار واریزی یارانه نقدی گذشته، می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ