با نگاهی به آمار واریزی یارانه نقدی گذشته، می توان پیش بینی کرد که دولت یارانه نقدی (معیشتی) را بیستم یا بیست و یکم تیرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد کرد. اما می توان دهم را هم جز احتمالات در نظر گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، در مصاحبه‌ای با تلویزیون باشگاه گفت در رئال برای ماندگار شدن باید در پیروزی‌ها نقش داشت چون این تیم تنها یک چیز را می‌پذیرد: پیروزی!
تیم‌های لیگ یکی در مراسمی که ۲۳ مرداد برگزار می‌شود، حریفان خود را خواهند شناخت.
آیا سوپرکاپ پرتغال آخرین دیدار مهدی طارمی با پیراهن پورتو خواهد بود؟
رقابتهای تکواندو در بازیهای دانشجویان جهان در حالی فردا جمعه با برگزاری مسابقات بخش تیمی به پایان می رسد که بانوان ایران با کسب سه مدال رنگارنگ دست به کار بزرگی زدند.
سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران برنامه جدید هفته‌های اول تا چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور را اعلام کرد.
کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، احتمالا در شروع فصل جدید لیگ عربستان بزرگترین ستاره‌های این لیگ خواهند بود.
برنامه مسابقات هفته های اول تا پنجم لیگ برتر باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
زاهدان- با احداث باند دوم زابل به زاهدان و براساس نظرکارشناسان، احتمال خروج شهر سوخته از لیست جهانی یونسکو وجود دارد و این زنگ خطری در حوزه گردشگری و باستانشناسی است.
تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ برای اولین بار به عنوان یک تیم ایرانی در بسکتبال بانوان، فینالیست مسابقات در آسیا شد.
به گفته دبیر فدراسیون بولینگ و بیلیارد، این فدراسیون تاریخ پیشنهادی برای برگزاری مجمع انتخاباتی خود را به وزارت ورزش اعلام کرده و منتظر تأیید نهایی این وزارتخانه است.
باشگاه اینترمیامی قصد دارد در تاریخ 16 جولای از لیونل مسی، خرید جدیدش، رونمایی کند.
ملی پوشان پاورلیفتینگ بانوان ایران در مسابقات جام بین قاره ای با کسب مدال طلا و نقره مجموع دسته های وزنی ٦٩ و ٧٦ کیلوگرم خوش درخشیدند.
تیم‌های حاضر در لیگ برتر در نیمه دوم تیرماه حریفان خود را می‌شناسند.
تاریخ شروع لیگ برتر ۲۳ فوتبال اعلام شد
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران برای نخستین بار در تاریخ، به مقام سوم رقابت‌های قهرمانی جهان دست یافت.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با غلبه بر هلند و برای نخستین بار در رده سوم جهان ایستاد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با غلبه بر هلند و برای نخستین بار در رده سوم جهان ایستاد.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
امروز مطالبی همچون کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون ده خبر مهم برای بورس فردا، کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان خصوصی سازی با اعلام واریز بخش نقدی بزرگترین مزایده تاریخ یعنی بلوک ۱۲ درصدی هلدینگ خلیج فارس، از نهایی شدن این معامله خبر داد.
امروز مطالبی همچون چرا سکه امروز گران شد؟، میزان افزایش قیمت دلار چقدر بود؟، تاریخ هاوینگ بیت کوین متاثر از چه عواملی است؟، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا چهارشنبه ۲۳ شهریورماه، خبری مهم برای سهامداران خودرو و نیروگاهی، شاخص کل چقدر رشد کرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اشکان خورشیدی یکی از داوران باتجربه ای است که در تست آمادکی جسمانی پیش از فصل نمره قبولی نگرفت و شانس قضاوت در دیدارهای نیم فصل نخست را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ