یک ایستگاه شارژ فوق سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی در چین ساخته شده که می‌تواند ۲۰ خودرو را به طور همزمان در هشت دقیقه شارژ کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
سمنان - وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در راستی حرکت به سمت خودروهای برقی ۷۲ ایستگاه شارژ سریع خودرو تا هفته دولت در تهران راه اندازی می شود
عبدالله ویسی بی محاباترین حرفها را علیه جوادنکونام پس از استعفای او به زبان آورد.
محققان می‌گویند استفاده گسترده از مواد نسوز در تجهیزات ایستگاه فضایی بین‌المللی باعث شده است تا میزان آلایندگی این مکان به حد قابل توجهی افزایش یابد.
ایستگاه فضایی بین المللی که ۲۵ سال قبل به مدار زمین ارسال شد همچنان کارآمد است اما احتمالا مملو از مواد شیمیایی خطرناک است.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۶ ایستگاه هواشناسی تحت شبکه دیدبانی اصلی جهانی در کشور فعال است که تلاش می شود ۵۰ ایستگاه دیگر نیز به این شبکه اضافه شود.
منابع آگاه اعلام کردند که مدیر عامل شرکت بزرگ نفتی روسنفت روسیه پیشنهاد کرده که این کشور در قیمت گذاری نفت خود به سمت مبنا قرار دادن دبی برود.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت فردا افتتاح می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت صبح شنبه افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه علامه جعفری روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته با تشریح‌ موانع توسعه وسائل نقلیه برقی در کشور گفت: تا سال آتی بستر راه اندازی ایستگاه های شارژ فراهم می شود.
ایستگاه «خاوران» راه‌آهن تبریز - میانه
چین ساخت ایستگاه فضایی تیانگونگ را سال گذشته میلادی تکمیل کرد اما سازمان فضایی این کشور تصمیم دارد آزمایشگاه خود در مدار زمین گسترش دهد و یک ماژول جدید به آن اضافه کند.
مدیر طرح های کلان ستاد توسعه فناوری های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی از امکان ایجاد زیرساخت‌های ایستگاه شارژ خودروهای برقی توسط ۲۰ شرکت دانش بنیان خبر داد.
شرکت خودروسازی ب‌ام‌و برای راحتی ستاره‌های رئال مادرید در شهرک ورزشی رئال هشتاد ایستگاه شارژ برقی مستقر کرده است. بنزما، مودریچ و رودریگو از علاقه‌مندان خودروهای برقی ب‌ام‌و هستند.
رکنا، ویدئویی از ایستگاه مترو کرج زیر بارش برف را منتشر کرد.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از تغییر مبدا مسیر خط میدان ونک-میدان رسالت به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان خبر داد.
شرکت الکتریون با همکاری شرکت EnBW که ارائه‌دهنده برتر در زمینه زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در آلمان است، یک سیستم جاده الکتریکی(ERS) به طول یک کیلومتر در امتداد یک جاده خواهد ساخت که در آن دو ایستگاه شارژ ثابت نیز تعبیه می‌شود.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقا ایستگاه راه آهن تربت حیدریه و تبدیل این اداره به مرکز مستقل در دولت سیزدهم و رسیدن به جایگاه واقعی صورت گرفت.
یک ایستگاه شارژ فوق سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی در چین ساخته شده که می‌تواند ۲۰ خودرو را به طور همزمان در هشت دقیقه شارژ کند.
پاس گرگان و ایفاسرام اردکان برگزار کننده یکی از جذاب ترین مسابقات هفته پنجم لیگ برتر والیبال خواهند بود.
هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان، جمعه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۱ با نبرد مدعیان (پیکان - مس) در تهران پیگیری خواهد شد.
سازمان فضایی روسیه برای نخستین بار از ماکت ایستگاه فضایی خود رونمایی کرد. قرار است پس از اتمام فعالیت روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی، روسیه این مقر را بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ