هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان، جمعه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۱ با نبرد مدعیان (پیکان - مس) در تهران پیگیری خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان می‌گویند استفاده گسترده از مواد نسوز در تجهیزات ایستگاه فضایی بین‌المللی باعث شده است تا میزان آلایندگی این مکان به حد قابل توجهی افزایش یابد.
ایستگاه فضایی بین المللی که ۲۵ سال قبل به مدار زمین ارسال شد همچنان کارآمد است اما احتمالا مملو از مواد شیمیایی خطرناک است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و ششم خرداد بر اساس داده‌های چهار ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۱ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ششم خرداد براساس داده‌های ۳ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۸۶ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
اصفهان- ۱۴ ایستگاه سنجش آلودگی هوای اصفهان قطع است و شاخص کیفی هوای این کلانشهر امروز بیست و ششم اردیبهشت براساس داده‌های ۲ ایستگاه‌ پایش فعال با میانگین ۹۷ وضعیت قابل قبول را نشان می‌دهد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت فردا افتتاح می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت صبح شنبه افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه علامه جعفری روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
ایستگاه «خاوران» راه‌آهن تبریز - میانه
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم فروردین ماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۴۶ در وضعیت پاک ثبت شد.‌
چین ساخت ایستگاه فضایی تیانگونگ را سال گذشته میلادی تکمیل کرد اما سازمان فضایی این کشور تصمیم دارد آزمایشگاه خود در مدار زمین گسترش دهد و یک ماژول جدید به آن اضافه کند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز ششم اسفندماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای بارانی اصفهان امروز بیست و ششم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۶۰ در وضعیت سالم ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز ششم بهمن ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۹۱ در وضعیت زرد و قابل قبول ثبت شد.‌
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم دی‌ماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۶۵ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.‌
رکنا، ویدئویی از ایستگاه مترو کرج زیر بارش برف را منتشر کرد.
سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از تغییر مبدا مسیر خط میدان ونک-میدان رسالت به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان خبر داد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم آذرماه براساس داده‌های ۱۲ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۲۰ وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز ششم آذرماه براساس داده‌های ۹ ایستگاه پایش فعال شهرداری با میانگین ۸۸ وضعیت قابل قبول (سالم) را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم آبان ماه با میانگین ۱۱۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقا ایستگاه راه آهن تربت حیدریه و تبدیل این اداره به مرکز مستقل در دولت سیزدهم و رسیدن به جایگاه واقعی صورت گرفت.
یک ایستگاه شارژ فوق سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی در چین ساخته شده که می‌تواند ۲۰ خودرو را به طور همزمان در هشت دقیقه شارژ کند.
یک ایستگاه شارژ فوق سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی در چین ساخته شده که می‌تواند ۲۰ خودرو را به طور همزمان در هشت دقیقه شارژ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ