شرکت خودروسازی ب‌ام‌و برای راحتی ستاره‌های رئال مادرید در شهرک ورزشی رئال هشتاد ایستگاه شارژ برقی مستقر کرده است. بنزما، مودریچ و رودریگو از علاقه‌مندان خودروهای برقی ب‌ام‌و هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس که نخستین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با پیروزی کم گل به پایان برده بود، در دومین دیدار برابر تراکتور همین نتیجه را تکرار کرد اما این بار سه امتیاز شیرین کسب کرد.
فابینیو پس از اولین بازی در لیگ عربستان سعودی با یک سورپرایز راهی خانه شد.
به مناسبت روز خبرنگار، همراه اول به خبرنگاران ۲۰۰گیگ اینترنت هدیه داد.
دآندره یدلین، بازیکن اینترمیامی، هدیه‌ای را که لیونل مسی به هر یک از اعضای این تیم ارائه کرد، فاش کرد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
علیرضا دبیر نامزد ریاست فدراسیون کشتی که در مجمع گذشته رفتار مناسبی با معاون وزیر ورزش نداشت با بیان این که کارش «اشتباه» بوده است، به محمد پولادگر «تربت کربلا» هدیه داد.
تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شد. / خبرگزاری دانشجو
تصاویری از بنرهای جدید شهرداری تحت عنوان «هدیه آمریکایی» با موضوع حقوق بشری در تهران را منتشر شده که بازتاب گسترده ای داشته است.
منابع خبری گفته‌اند که رئیس دفتر سیاسی حماس با سفر به تهران قرار است با رهبران ایران دیدار و درباره تحولات جدید منطقه گفتگو کند.
مهدی قایدی می‌توانست پشت ضربه پنالتی قرار بگیرد که خودش برای استقلال گرفته بود اما ترجیح داد این لحظه را به سیدحسین حسینی هدیه دهد.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
به نظر می‌رسد که قارچ‌ها نور تولید می‌کنند تا مورد توجه حشرات قرار گیرند. حشراتی که می‌توانند با حمل هاگ‌ها مکان‌های جدیدی برای زندگی به قارچ‌ها هدیه کنند. کنترل نورتابی با ساعت زیستی این فرایند را کارآمدتر می‌کند.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
مدافع گل گهر امیدوار است یک جام در پایان این فصل به مردم سیرجان هدیه بدهند.
امیر قلعه‌نویی با تفکراتی متفاوت از دوره قبلی هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است؛ او سبکی جدید را به تیم ایران هدیه خواهد داد.
موتور گلزنی علی جهانبخش روشن شده است، برای او فرقی ندارد توپ روی زمین باشد یا هوا؛ آن را پیدا می‌کند و به تور دروازه می‌چسباند.
لیونل مسی عبایی که از امیر قطر گرفته بود را به کسی دیگر هدیه داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به سران و رهبران کشورهای اسلامی درباره طرح های خطرناک کابینه جدید رژیم صهیونیستی در قبال تعرض به مسجدالاقصی هشدار داد.
نام بردلی به افتخار ژنرال عمر بردلی که در جنگ جهانی دوم حضور داشت، انتخاب شده است. این خودرو زرهی در سال ۱۹۸۱ خدمت در ارتش آمریکا را آغاز کرده و تا به امروز در خط تولید قرار داشته است.
زره قسمت زیرین بردلی برای مقاومت در برابر مین طراحی نشده است، از این رو با وجود زره سنگین خود در قسمت بالا نسبت به مین ها و بمب های دست‌ساز آسیب پذیر است. و همانند خودروهای جنگی بی‌ام‌پی، بردلی می تواند جوخه های کوچک متشکل از شش یا هفت سرباز را حمل کند.
باشگاه بارسلونا مشتری جدید ستاره پاری سن ژرمن شد.
دستورالعمل جدید فیفا در محاسبه وقت‌های اضافه در بیست‌ودومین دوره جام جهانی فوتبال سبب قضاوت عادلانه و درنتیجه لذت‌بخش‌تر شدن فوتبال شده است.
علیرضا بیرانوند در پایان بازی با نیکاراگوئه پیراهن را به دروازه‌بان این تیم داد.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا در مورد نشانه‌های پیامک‌های جعلی می‌گوید: به هیچ عنوان پیامک‌های سازمان و نهاد‌های رسمی از طریق شماره‌های شخصی ارسال نمی‌شود و این اولین نکته‌ای است که باید به آن دقت کرد. از سوی دیگر باید به پیامک‌های که دارای لینک یا آدرس اینترنتی آن هم از طریق شماره‌های مشکوک هستند، شک کرد چنانچه به این دو نکته ساده توجه داشته باشیم، هرگز گرفتار کلاهبرداری پیامکی نمی‌شویم، کسانی که به دام چنین کلاهبرداری‌هایی افتاده اند به همین دو نکته ساده بی توجهی کرده و بدون اندک تاملی، پیامک‌ها را جدی گرفته، پیامک‌ها را باز کرده و وارد لینک‌های جعلی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ