سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۳ از تغییر مبدا مسیر خط میدان ونک-میدان رسالت به‌منظور سهولت در دسترسی شهروندان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان می‌گویند استفاده گسترده از مواد نسوز در تجهیزات ایستگاه فضایی بین‌المللی باعث شده است تا میزان آلایندگی این مکان به حد قابل توجهی افزایش یابد.
ایستگاه فضایی بین المللی که ۲۵ سال قبل به مدار زمین ارسال شد همچنان کارآمد است اما احتمالا مملو از مواد شیمیایی خطرناک است.
یک ایستگاه اتوبوس تمیز و باکیفیت می تواند در ترغیب مخاطب به استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی و در نتیجه جلوگیری از مشاهده وسایل نقلیه تک سرنشین نقش بسیار مهمی داشته باشد.
سید علی بابا ابراهیمی و زن آقا در جایی که الان ایستگاه سید است در همان چادر، قهوه‌خانه‌شان را بر پا می‌کنند. اوایل با همان ظرف و ظروف خودشان کار راه می‌افتاد، ولی کم‌کم که ساخت‌وساز زیاد شد کار آن‌ها هم رونق می‌گیرد، طوری که روزی ۱۰۰‌ـ ۱۵۰ تا دیزی بار می‌گذارند.
علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: امسال ۲۲ کیلومتر خط مترو و ۱۳ ایستگاه افتتاح خواهدشد؛ تا پایان سال ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌و‎نقل عمومی نیز اضافه خواهدشد.
بسیار بعید است که ابراهیم رئیسی تصمیم بگیرد محمد مخبر را زودتر از پایان دولتش از زمین بازی اخراج کند یا شرایطی را برایش به وجود بیاورد که مانند شمخانی خواستار تعویض خود باشد. با‌این‌حال در صورتی که رئیسی دست به چنین ریسکی بزند تا برای رهایی از وضع موجود، از مخبر قربانی بسازد، نه‌تن‌ها این قربانی به کمک او نخواهد آمد، بلکه وضعیت دولتش را بسیار شکننده خواهد کرد؛ آن‌هم در سالی که قرار است انتخابات مجلس برگزار شود.
حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح نهم اردیبهشت ماه خودرویی به 2 طلبه ای در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله کرد. راننده پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنها را مورد ضربات شدید چاقو قرار داد. یکی از طلاب مورد ضربات شدید چاقو از ناحیه گردن و پهلو قرار گرفته است. نام این طلبه سجاد جهانگیری است این طلبه جوان که دو فرزند کوچک دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در برخی مواقع مسافران بی آر تی بیش از ۴۰ دقیقه معطل می‌مانند تا اتوبوس در ایستگاه پارک وی حاضر شود و مسافران را به تجریش برسانند.
ارگان رسانه‌ای نزدیک به سپاه نوشت: حوالی ساعت ۴:۳۰صبح امروز خودرویی به دو طلبه در ایستگاه اتوبوس خیابان شهدا صفائیه قم حمله و پس از مصدوم کردن آن‌ها پیاده شده و یکی از آنهارا مورد ضربات شدید چاقو قرار می‌دهد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت فردا افتتاح می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ایستگاه مترو علامه جعفری در غرب پایتخت صبح شنبه افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: ایستگاه علامه جعفری روز شنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
هاجر ۲، کمان ۲۲، کمان ۱۲، مهاجر ۴، سفیر و ستار، پهپاد‌های شناسایی، سامانه درخش ۷، برج مراقبت سیار، موشک قادر هواپایه، موشک ستار و قائم، سامانه‌های جنگ الکترونیک سحاب و شاهین، بمب هوشمند قاصد، موشک عصر ۶۷، موشک فکور ۹۰ هواپایه، دودزا پروژه جبار ۹، اتوبوس آمبولانس، اتاق عمل سیار، رادیولوژی سیار، دندانپزشکی سیار، اخلالگر باند V/UHF، ایستگاه کنترل زمینی.
روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی در اطلاعیه‌ای با اشاره به دلیل انتشار دود در اتوبوس بی‌آرتی، اعلام کرد: بر این اساس روز جاری یک دستگاه اتوبوس بی‌آرتی در ایستگاه لویزان تهران دچار نقص فنی شد که به دلیل بروز نقص فنی در قسمت موتور، اتوبوس بی‌آرتی دچار دود گرفتگی شد.
انتشار دود عجیب از اتوبوس بی آر تی در ایستگاه لویزان، مسافران را مجبور به ترک اتوبوس کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی از طرح خود برای تخریب منزل مجری عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه اتوبوس قدس اشغالی خبر داد.
تحقیقات پس از یک ماه از جنایت ادامه داشت تا اینکه چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، متهم را در ایستگاه اتوبوس "دماوند" مشاهده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای، مرد جنایتکار را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند. متهم پس از بازداشت با دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی نیا؛ قاضی کشیک دادسرای امور جنایی، برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
یک زن جوان می‌گوید: «هر روز باید این وضعیت را تحمل کنیم، جا برای نفس کشیدن وجود ندارد و با خود فکر می‌کنم آن‌هایی که بیماری تنفسی دارند و در عین حال مجبورند از مترو استفاده کنند چه کار می‌کنند. خود من هم مجبور هستم وگرنه چه کسی حاضر است این حجم از شلوغی و فشار را تحمل کند. اگر چندین قطار و واگن اضافه شود این مشکلات حل می‌شود، اما چرا اضافه نمی‌شود را هیچ‌کس نمی‌داند.» مسافرانی که در ایستگاه بعد سوار قطار می‌شوند از معطلی بیش از حد گلایه می‌کنند و می‌گویند، ممکن است دیگر نتوانند به کارشان برسند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع انفجاری در یک ایستگاه اتوبوس در غرب شهر قدس اشغالی خبر داد.
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به‌منظور اطلاع از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه کد دستوری #۲۲*۱۳۷* را راه‌اندازی کرده است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز ۲۶ مهرماه را تشریح کرد و گفت: سوار شدن مسافر خارج از ایستگاه تاکسی و اتوبوس باعث افزایش ترافیک می‌شود.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در اغتشاشات اخیر به ۵۰ اتوبوس و ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس آسیب رسید. بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شد.
شهردار تهران گفت:در چند روز گذشته به ۴۳ دستگاه اتوبوس آسیب زده شد و به ۵۴ ایستگاه اتوبوس آسیب خورده است.
زاکانی، شهردار تهران گفت: هم‌اکنون سعی می‌کنیم معماری ایرانی در ایستگاه‌های اتوبوس و مترو گنجانده شود، در آخرین ایستگاه مترو که افتتاح کردیم کاملا معماری ایرانی مشهود و بسیار چشم نواز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ