تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقا ایستگاه راه آهن تربت حیدریه و تبدیل این اداره به مرکز مستقل در دولت سیزدهم و رسیدن به جایگاه واقعی صورت گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
قطار سریع السیر علامه اقبال روز شنبه در حین حرکت از کراچی به سارگوده در نزدیکی ایستگاه راه آهن پدیدان از ریل خارج شد.
صبح مروز، در پارکینگ زیرزمینی میدان شمالی ایستگاه راه‌آهن چونگ کینگ شمالی چین، یک تاکسی با عجله وارد پیاده‌رو شد و چندین نفر از رهگذران را له کرد.
کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.
بر اساس گزارشات، موتور قطار شرکت گرین لاین در زمان عبور از کنار قطار شرکت فرید اکسپرس، به سمت کراچی، نزدیک ایستگاه راه آهن گوتکی، از ریل خارج شد.
تبریز- معاون ساخت و توسعه راه آهن کشور گفت: خط آهن میانه - بستان آباد - تبریز در فاز سوم از ایستگاه خاوران تا ایستگاه مرکزی تبریز ادامه می‌یابد و به همدیگر متصل می شوند.
ساختمان ایستگاه راه‌آهن تهران یا استاسیون قدیم از دوران پهلوی اول در ضلع جنوبی میدان راه‌آهن ساخته شد که معماری قابل تأمل و ماجرا‌های جالبی دارد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در برخی مواقع مسافران بی آر تی بیش از ۴۰ دقیقه معطل می‌مانند تا اتوبوس در ایستگاه پارک وی حاضر شود و مسافران را به تجریش برسانند.
در ساعت ۷:۴۴ صبح امروز سه‌شنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ یکی از قطار‌های خط ۳ در ورودی شرقی ایستگاه راه‌آهن به دلیل نقص فنی متوقف شد.
ایستگاه «خاوران» راه‌آهن تبریز - میانه
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا از کشف دو میلیارد ریال کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن جنوب شرق خبر داد.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان از راه‌اندازی ۱۰ ایستگاه امنیت سلامت در جاده های اصلی استان خبرداد.
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
وزیر راه و شهرسازی از ایجاد ۱۰۰ ایستگاه فرهنگی و تفریحی در حدود ۱۰۰ نقطه در جاده‌های اصلی کشور برای ایام نوروز خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه این بسته‌ها حاوی ادویه محلی بود، گفت:، اما در بررسی بیشتر به وسیله کیت‌های تشخیص سریع، مشخص شد که مقدار شش کیلو و ۵۸۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که با ادویه محلی مخلوط شده بود در این بسته‌ها قرار دارد.
مشهد ـ مدیر کل راه آهن خراسان گفت: قطار قم- مشهد بامداد امروز در ایستگاه فریمان به دلیل برودت شدید هوا و نقص فنی در سیستم ترمزها متوقف شد.
شاید بپرسید که این بنای قدیمی را چه کسی ساخته است؟ در پاسخ باید گفت که معمار این بنا، فردی اوکراینی به نام «ولادیسلاوویچ گارادیتسکی» است که با الهام از معماری ایران باستان و به‌کارگیری شیوه اکسپرسیونیسم آرمان‌گرا این بنا را طراحی کرد. ایستگاه راه‌آهن تهران با مصالحی، چون آهن و سیمان ساخته شده و پنجره‌های آن از برنز و آهن است، نمای خارجی آهن نیز با مصالح ساختمانی ایرانی مثل سنگ سفید تراورتین تزیین شده که از معدن سنگ «پل‌سفید» استخراج شده است.
چهار تیم راه یافته به نیمه‌نهایی اولین دوره مسابقات تنیس یونایتد کاپ امروز برای رسیدن به فینال مصاف هم می‌روند.
کارگروه خدمات فنی ایستگاهی راه‌آهن تهران همزمان با آغاز فصل زمستان راه اندازی شد.
هم اکنون شاخص آلودگی هوا در ایستگاه هتل مرمر تبریز برابر ۱۵۹، ایستگاه باغشمال ۱۳۶، ایستگاه میدان نماز ۱۵۲ و ایستگاه راه آهن ۷۰ است.
شب گذشته خبری منتشر شد که هفت نفر عوامل تروریستی اقدام به قطع ۷ متر از ریل راه آهن قطار تبریز - تهران در نزدیکی ایستگاه قزوین کرده بودند.
شاهرود- مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) از برخورد قطار مسافربری مشهد- اصفهان با گله شتر در خروجی ایستگاه امروان در جنوب دامغان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ