بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این لوتوس جوان از پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ استفاده می‌کند این موتور ابعاد بسیار جمع و جوری نیز دارد و در ردپای آ ام گ در توسعه آن دیده می‌شود. میزان خروجی پیشرانه ۳۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۳۰ نیوتن متر است.
برخی بیماری‌ها مانند آرتریت روماتوئید، سندروم شوگرن، بیماری تیروئید و لوپوس، بلفاریت (زمانی که پلک‌ها متورم یا قرمز شده اند)، یا قرار گرفتن در معرض دود، باد یا آب و هوای بسیار خشک، نگاه کردن به صفحه رایانه برای مدت طولانی و حتی استفاده از لنز‌های تماسی می‌تواند باعث خشکی چشم شود. همین‌طور مصرف برخی دارو‌ها برای فشار خون بالا، دارو‌های آلرژی و سرماخوردگی، دارو‌های اضطراب و ضد افسردگی و... هم می‌تواند علت این مشکل باشد.
بر اساس یک مطالعه جدید در ایالات متحده، زنان باردار مبتلا به لوپوس با عوارض احتمالی از جمله خطر زایمان زودرس روبرو هستند.
تیم آکادمی اسکیت ماهان و لوتوس الف از اصفهان قهرمان دوازدهمین دوره لیگ اسکیت سرعت نوجوانان پسر شد.
لوپوس یک بیماری خودایمنی است که ۹۰ درصد مبتلایانش را زنان تشکیل می‌دهند؛ بیماری‌های خود ایمنی به بیماری‌هایی گفته می‌شود که در آن سیستم ایمنی، بافت‌های سالم بدن را به عنوان یک عامل خارجی فرض می‌کند و به آن‌ها حمله می‌کند.
بیماری "لوپوس" یا "لوپوس اریتماتوز سیستمیک"، یک بیماری بلندمدت است که سیستم ایمنی بدن را از درون تخریب و گمراه می‌کند و باعث می‌شود که واکنش‌های دفاعی و طبیعی بدن، اندام‌های سالم را هدف قرار دهند.
امروز قصد داریم تا به بررسی صندوق طلای لوتوس به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی صندوق طلای لوتوس در روزهای آینده بورس است.
اتوآنتی‌بادی یک آنتی‌بادی است که توسط سیستم ایمنی ساخته شده و علیه یک یا چند پروتئین خود بدن فرد هدایت می‌شود. بسیاری از بیماری‌های خودایمن همچون لوپوس اریترماتوز به علت اتوآنتی‌بادی‌ها ایجاد می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ