فعال بخش معدن گفت: فرسوده بودن ماشین آلات، فرسایش و هزینه بسیار زیادی برای معدنکاران و کشور در زمینه سوخت و تأمین قطعات دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری انتخابات یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها در دو سال اخیر که وزارت ورزش و جوانان را هم با چالش مواجه کرده، یکی از دغدغه‌های سرپرست جدید برای عبور بی‌دردسر از آن است.
علیرضا بیرانوند یکی از خبرسازترین چهره‌‌های نقل و انتقالات تابستانی بود.
کاوه رضایی تصور را هم نمی‌کرد که پس از بازگشت به ایران روزهای بسیار سختی را همچون سال گذشته تجربه کند.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
مدافع جوان میانی و یکی از پدیده های لیگ فصل گذشته مورد توجه استقلال قرار دارد اما آنطور که معاون ورزشی استقلال می گوید سر راه این انتقال موانعی وجود دارد.
پرسپولیس در سال جدید 9 بازی انجام داده و به 9 پیروزی دست یافته تا رکورد ویژه ای را به نام خود کند.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب خط دفاعی تیمش در دیدار حساس برابر نساجی، با چالش بزرگی روبرو شده است.
داستان الا برای بسیاری الهام بخش است. این یک یادآوری است که مهم نیست در زندگی با چه چالش هایی روبرو می شوید یا با چه شرایط جسمی یا روحی ممکن است مواجه شوید، همچنان می توانید رویاهای خود را دنبال کنید. در حالی که اکثر بچه‌ها به مدرسه می‌رفتند و زندگی روزمره خود را داشته‌اند، الا به دلیل شرایطش مجبور شد در خانه بماند، اما این مانع از آن نشد که رویاهای بزرگ ببیند و کسی که هست را بپذیرد.
تغییر عادت کار دشوار و چالش برانگیزی است و برخی مواقع با کمی کمک می‌توان راحت‌تر آن را انجام داد. به خاطر بیاورید که چگونه تشویق‌های یک معلم شوق فراگیری را در شما افزایش می‌داد. با وجودی که رسیدن به هدف خود پاداش بزرگی به همراه دارد.
مدیرعامل تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مصاحبه‌ای مواضع اداره کل‌ ورزش و جوانان استان لرستان را به چالش کشیده است.
اگرچه پس از بحران مالی منطقه یورو در سال ۲۰۰۸ انتظار می‏رفت چالش های اتحادیه اروپا به پایان برسد اما رقابت های سیاسی برای رهبری در اروپا یکی از موانع مهم این اتحادیه است.
مایکل هامر، متصدی ماهی‌ها در موزه و گالری هنری Northern Territory می‌گوید: «بیشتر مواقع، افراد بعد از باران می‌بینند که ماهی‌های زیادی همه جا پراکنده و پخش هستند. در اکثر مواقع این اتفاق در پی سیلابی محلی رخ می‌دهد و از یک چاله آب کوچک این ماهی‌ها در سطح شهر پخش می‌شوند. ولی طبیعتا نمی‌توان این مورد که ماهی‌ها توسط یک طوفان کوچک جابجا شده و در منطقه دیگری روی زمین بیفتند را رد کرد.»
این تصاویر نه با هدف به چالش کشیدن چشمان شما بلکه کاملا تصادفی گرفته شده‌اند و در بسیاری مواقع خود عکاس هم بعد‌ها متوجه وجود موردِ پنهان در عکسش شده است.
اصفهان- دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: بانک‌های عامل یکی از مسائل و مشکلات اصلی واحدهای تولیدی هستند که بر خلاف دستورالعمل های بانک مرکزی این واحدها را با چالش رو به رو می‌کنند.
یک فعال بخش معدن درباره چالش معدنکاران در بخش ماشین آلات اظهار کرد: در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که کل صنعت حمل و نقل در کشور اعم از ناوگان ریلی، خودرویی و هوایی فرسوده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ناترازی چالش و مانع جدی ما در حوزه گاز است و متأسفانه هدررفت انرژی بسیار زیاد است.
یک ضرب المثل چینی می‌گوید: «زنجبیل کهنه‌تر تندتر است». در دوران ریاست جمهوری شی ترس از اخراج یا پاکسازی به احتمال زیاد مانع از طرح برخی از انتقادات از سیاست‌های فعلی او شد. با این وجود، بازنشستگی ممکن است تعدادی از اعضای سابق حزب را متقاعد سازد که چیزی برای از دست دادن ندارند و بهتر است که از شی انتقاد کنند.
اگر راه‌های بینابینی برای همگرائی و تلطیف مواضع و همراهی پیدا نشود، چشم‌انداز روشن نیست و نمی‌توانیم به آینده خوش بین باشیم. طیف وسیع گروه‌های میانه که گاهی از آن‌ها به طبقه متوسط یاد می‌کنند، هنوز خاموشند. تداوم ستیزه و تقابل، جامعه را در مسیر راه‌های نامعلوم قرار می‌دهد. برخی به علت غلبه شور و هیجان و البته نارضایتی و ناکامی‌های انباشته، همین وضع را می‌پسندند. در حالی که تجربه‌های ملت‌ها نشان می‌دهد که تداوم چالش و تقابل به زیان همه است.
یکی از تسهیلات ویژه‌ای که برای رفع موانع تولید و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق تعریف شده، حل چالش سربازی برای نخبگان و کارآفرینانی است که در این مجموعه‌ها نقشی کلیدی دارند.
«عدم آمادگی بایدن جهت بسیج سرمایه سیاسی خود در پسِ یک توافق اتمی با ایران، چالش های تهران و واشینگتن در اقناع نخبگان سیاسی و افکار عمومی داخلی خود در مورد حصول یک توافق جدید اتمی، کنشگری منفی کنگره آمریکا در مسیر دستیابی به یک توافق اتمی با ایران، و در نهایت، چالش جزیره ای بودنِ دستیابی به یک توافق اتمی میان ایران و آمریکا در چهارچوب مشکلاتِ گسترده تر این دو کشور، از جمله مهمترین موانع و سدهایی هستند که احیای برجام را با مشکلاتی جدی رو به رو کرده اند.»
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به تشریح وضعیت محیط زیست کشور پرداخت و در مورد مهم ترین مسائل و چالش های زیستی محیطی، توضیحاتی ارائه داد.
اگرچه عزم دولت در اجرای وعده ساخت ۴ میلیون مسکن جزم است، اما در اجرای آن برخی چالش ها و موانع پیش روی وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.
«در حالی که به نظر می رسد ایران مزایا و منافع قابل توجهی را در تعقیب برنامه های مرتبط با کشت فراسرزمینی به مثابه بخشی از طرح هایش، هم جهت دور زدن تحریم های آمریکا و هم تامین امنیت غذایی خود می بیند، با این حال، واقعیت های میدانی نشان می دهند که چالش های بزرگی در این مسیر وجود دارند که می توانند در روند دستورکارهای تهران، موانع و آسیب های جدی را ایجاد کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ