مدیرعامل تیم فوتبال خیبر خرم آباد در مصاحبه‌ای مواضع اداره کل‌ ورزش و جوانان استان لرستان را به چالش کشیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر امروز از نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژو رکوردگیری به عمل آمد.
گرگاس تقریباً به طور انحصاری نتیجه مداخله انسان در تعاملات سگ و گرگ هستند. به گفته کارشناسان، در طبیعت، امکان به وجود آمدن گرگاس بسیار نادر است، زیرا گرگ‌ها حیواناتی سرزمینی و تک‌همسر هستند.
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان به سپاهان اصفهان پیوست.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در فاصله حدود ۱۰۰ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باید تمریناتش را جدی‌تر دنبال کند تا در بازی‌ها مدال کسب کند.
در چهارمین ماه متوالی سهمیه بنزین رانندگان تاکسی اینترنتی واریز نشده است رانندگان بسیاری در اعتراض به عدم واریز بنزین پیگیر سهیمه سوخت خود هستند. علت این تاخیر را از احسان نصر معاون عملیات تپسی پرسیدیم.
محسنی اژه‌ای در باره لایحه عفاف و حجاب، گفت: لایحه مرتبط با مقوله عفاف و حجاب در تاریخ دوم اردیبهشت پس از تدوین و تنظیم در قوه قضائیه به دولت ارسال شد؛ آنطور که معاونت حقوقی قوه قضائیه گزارش داده لایحه قوه قضائیه در این زمینه، متضمّن ۹ ماده بود و لایحه دولت دربرگیرنده ۱۵ ماده. طبیعی است که اصلاحاتی در دولت بر این لایحه در قالب اصلاحات عبارتی و در بخش‌هایی اصلاحات ناظر بر جرائم اعمال شد.
احسان حدادی که برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شود از هفته گذشته اردوی خود را در آمریکا آغاز کرده است.
محققان یک جهش ژنتیکی نادر در یک زن انگلیسی کشف کرده اند که سبب شده این زن زندگی بدون دردی داشته باشد و احساس اضطراب یا ترس نکند.
کاپیتان تیم ملی ایران شب درخشانی در جریان برتری تیمش مقابل المپیاکوس و حفظ صدر جدول داشت.
احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که طی یک سال اخیر رکورد‌های خوبی هم نداشته، مشخص نیست با کدام توجیه قرار است سختی سفر به آمریکا را به جان بخرد!
اولین جراحی قطع عضو چه زمانی انجام شد؟ به طور کلی، یافته‌ها نشان می‌دهد که برخی از گروه‌های مدرن اولیه انسان در آسیا، دانش و مهارت‌های پزشکی پیشرفته‌ای را در محیط جنگل‌های بارانی استوایی اواخر پلیستوسن به کار می‌بردند.
احسان پیربرناش آزاد شد. بهناز میرمطهریان همسر او این خبر را تایید کرد.
احسان مرادیان دروازه‌بان نیم فصل نخست تراکتور با عقد قراردادی به تراکتور ملحق شد.
دروازه‌بان نفت آبادان از این تیم جدا شد.
«احسان پنجشنبه» هافبک تیم فوتبال ذوب آهن به احتمال زیاد به تیم استقلال تاجیکستان بازمی‌گردد.
مدافع ایرانی تیم آ اک یونان بعد از مصدومیت در بازی مقابل پاناتینایکوس، دست خود را جراحی می‌کند.
احسان حدادی در اظهار نظری که به تازگی از او منتشر شده با نادیده گرفتن حمایت‌هایی که در سال‌های مختلف از او شده، خطاب به مسئولان گفته است اگر پول ندهید در بازیهای آسیایی خبری از مدال طلا در بازیهای آسیایی نخواهد بود.
نادر نوروزشاد گفت:در دوره آقای خاتمی شهید سلیمانی یک قله و یک کنش سیاسی داخلی داشت و آن امضا یا بنا به روایتی تلاش برای جمع‌آوری امضا‌های نامه ۲۴ فرمانده سپاه به منظور هشدار به آقای خاتمی بود. واقعیت امر این است که گویا ایشان در آن مقطع، احساس خطری می‌کرد و برای اینکه این خطر تبدیل به یک انفجار نشود با یک نامه تند این غائله را خواباند. در واقع ایشان معتقد بود اگر این نامه به خاتمی داده شود، آن نگرانی‌ها خوابیده می‌شود، زیرا او نگرانی‌هایی را در سپاه می‌دید که خطرناک بود و با دادن این نامه آن انرژی‌ها تخلیه می‌شد.
باید بدانید که بعضی از مطالعات نشان می‌دهد در بعضی از موارد نادر، بد بویی دهان نشان دهنده مشکل جدی در کلیه است. در حقیقت بعضی از متخصصان بر این عقیده هستند که اگر احساس می‌کنید دهانتان بوی یک چیز خاص می‌دهد که با مسواک زدن برطرف نمی‌شود، باید سریعاً به پزشک مراجعه کنید و به بررسی کلیه‌ها بپردازید.
احسان شریعتی در این نشست با اشاره به زیر سؤال بردن قانون استقلال دانشگاه در سال ۱۳۳۲ و دخالت حکومت وقت در تعیین رؤسای دانشگاه ها، گفت: مسأله استقلال دانشگاه پیش از انقلاب همواره مطرح بوده و پس از انقلاب هم از انقلاب فرهنگی سال ۵۹ مسأله تعطیلی دو ساله دانشگاه و اخراج و تسویه صد‌ها استاد و دانشجو مطرح می‌شود.
بهنام احسان پور یکی از ملی پوشان اسبق کشورمان با حکمی از سوی علیرضا دبیر به عنوان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان منصوب شد.
این اولین باری نیست که احسان اصولی ادعایی می‌کند که بعد‌ها خلاف آن ثابت می‌شود. در همین داستان اتفاقات مشهد، او گفته بود ناظر فیفا که در مشهد حضور داشته، گزارش خود را به نفع فوتبال ایران نوشته است! احسان اصولی در فروردین و در گفتگو با برنامه تلویزیونی نوروز فوتبالی ادعا کرد ناظر فیفا که در مشهد حضور داشته گزارشی علیه فوتبال ایران ننوشته و آنچه او گزارش کرده به نفع فوتبال ماست
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ