مایکل هامر، متصدی ماهی‌ها در موزه و گالری هنری Northern Territory می‌گوید: «بیشتر مواقع، افراد بعد از باران می‌بینند که ماهی‌های زیادی همه جا پراکنده و پخش هستند. در اکثر مواقع این اتفاق در پی سیلابی محلی رخ می‌دهد و از یک چاله آب کوچک این ماهی‌ها در سطح شهر پخش می‌شوند. ولی طبیعتا نمی‌توان این مورد که ماهی‌ها توسط یک طوفان کوچک جابجا شده و در منطقه دیگری روی زمین بیفتند را رد کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اطلاعات منابع رسمی، در دو سال اخیر، حدود ۶۰ سانتی متر عقب نشینی در (در سواحل ایران) رخ داده است. در سمت قزاقستان این عدد چند ده کیلومتر است. ایران در بهترین قسمت کاسپین قرار گرفته است و عمق دریا، سمت ایران بسیار زیاد است، به همین دلیل نیز نسبت به چهار کشور دیگر، دیرتر متوجه تبعات این اتفاق می‌شویم. اما زمانی که این مسئله در بخش ایران تشدید شود، بالاترین خسارت را هم خواهیم دید. ما جنگل‌های هیرکانی را داریم که ریشه آن متاثر از دریای کاسپین است و اگر دریا خشک شود یا عقب نشینی کند با بالاترین موج مهاجرت جانداران این جنگل‌ها و چه بسا نابودی تدریجی جنگل‌ها رو به رو خواهیم شد.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۲۷ تیرماه 1402 از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. تفال به حافظ ۲۷ تیر ماه را بخوانید.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.
صندوق جهانی محیط زیست سهم قابل توجهی در تلاش جهانی برای مبارزه با بیابان زایی و خشکسالی دارد و پروژه های متعددی را در ایران تأمین مالی کرده است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از زنده‌گیری یک حلقه مار در یک مجتمع اداری شهر سمنان خبر داد و گفت: این حیوان در بیابان‌های اطراف شهر سمنان رها سازی شد.
عضو انجمن هیدروپلیتک ایران گفت: در پروژه "داپ" قرار است که ۹۰ تا ۱۲۰ سد روی ارس ساخته شود که در صورت تکمیل این سدها، استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل خشک خواهند شد.
گسترش کانون های بحرانی بیابان در کمتر از دو دهه از ۶ میلیون هکتار به بیش از ۱۴ میلیون هکتار با برگزاری همایش و گفتاردرمانی حل نخواهد شد.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: احیا زمین های بایر به طور متوسط حدود ۳۰ میلیون تومان اعتبار در هکتار نیاز دارد.
مدیرکل دفترامور بیابان سازمان منابع طبیعی با اشاره به سرعت گسترش بیابان در کشور گفت:بیابان زایی فرآیندی خزنده است و می‌تواند با عواملی مثل تغییرات کاربری زمین و سوءمدیریت منابع آب تشدید شود.
اهواز- فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: با همکاری سپاه خوزستان و منابع طبیعی بیش از ۱۶ هزار هکتار نهال‌کاری و بیابان زدایی در استان انجام شده است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با توجه به اعتبارات مقابله با بیابان زایی اما سرعت تولید بیابان در کشور ۳ برابر بوده و سالانه یک میلیون هکتار بیابان در کشور تولید می شود.
هنگامی که یک هواپیما یا یک کشتی از طریق ماهواره به وب متصل می‌شود، پایانه آن به عنوان یک دستگاه وای فای داخلی عمل می‌کند که مسافران را قادر می‌سازد از خدمات اینترنت استفاده کنند.
لاجامانو شهری در حاشیه بیابانی خشک در استرالیا است که پیش از این هم بارها شاهد پدیده مشابهی در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۰۴ و دهه ۱۹۸۰ بوده. در سال ۲۰۱۰ هم، دقیقا همین گونه از ماهی در این شهر باریده بود.
در پاییز سال ۱۳۴۰، روستای خوش آب و هوا خوردین، توسط گروهی از مهندسان آمریکایی، تبدیل به شهرکی شد که به دلیل شباهت شهرسازی‌اش با مدل‌های آمریکایی، شهرک غرب نام گرفت.
سفیر چین در عراق از آمادگی پکن برای کمک به بغداد در زمینه های مختلف به ویژه بیابان زدایی خبر داد.
قتل مرد جوان با چاقو در بیابان
یک شهروند عربستانی سفری پرماجرا و پرمخاطره از عربستان را در پیش گرفته تا خود را به دوحه پایتخت قطر که میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ است برساند.
متهم در تشریح ماجرا گفت: من و مریم از همان ابتدا باهم مشکل داشتیم تا اینکه حس کردم او به من خیانت می‌کند و تصمیم گرفتم همسرم را بکشم. وقتی دختر ۴ ساله‌ام خوابید در اتاق را بستم و همسرم را خفه کردم. بعد هم برای اینکه پلیس متوجه ماجرا نشود سعی کردم سناریوی گم شدن و بعد هم خودکشی او را برای پلیس بازگو کنم، اما نشد.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با ۳۳ دوربین حدود ۲ هزار کیلومتر از جنگل‌های کشور را رصد می شود و به زودی ۵۰ دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.
سمنان- بیش از نیمی از اراضی استان سمنان یا ۲.۵ میلیون هکتار فاقد پوشش گیاهی یا همان بیابان است اما نگرانی‌ها اینجا است که به این میزان اراضی بیابانی متاسفانه روز به روز افزوده می‌شود.
به نظر نمی‌رسد که اقلیم عربستان توانایی ایجاد شرایط استاندارد برگزاری یک دوره بازی المپیک گونه را داشته باشد
متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم
برخی از کارشناسان رشد بازار در روزهای گذشته را واکنشی دیرهنگام به اتفاقاتی از جمله رشد کامودیتی ‌ها و تورم دانسته و از آن به عنوان نوعی تخلیه هیجان یاد می کنند. این عده معتقدند علت رشد ارزش معاملات بازار را ارزنده بودن قیمت سهم‌ ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ