کاوه رضایی تصور را هم نمی‌کرد که پس از بازگشت به ایران روزهای بسیار سختی را همچون سال گذشته تجربه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا بیرانوند یکی از خبرسازترین چهره‌‌های نقل و انتقالات تابستانی بود.
شمس‌آذر فصل گذشته لیگ یک کاملا تحت تاثیر نمایش فنی خود قرار داد اما اکنون یک اتفاق خارج از دست آن، رویای شهر را تا مرز شکست تلخ پیش برده است.
محمد ربیعی پس از چهار سال متوالی حضور در رفسنجان، سرانجام به پایان راه خود با مسی‌ها رسید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش با دو دسته چالش بیرونی و درونی مواجه است ولی تاکنون برای رفع این چالش‌ها تمرکز بر عوامل بیرونی بوده است.
فرمانده سپاه تهران گفت: قدرت نظام اسلامی در بسیاری از مؤلفه‌ها افزایش یافته و این باعث شده تا آمریکا و اسرائیل با چالش مانایی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران مواجه شوند.
پرسپولیس در سال جدید 9 بازی انجام داده و به 9 پیروزی دست یافته تا رکورد ویژه ای را به نام خود کند.
ستاد امر و به معروف و نهی از منکر هم به صف منتقدان لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پیوسته که اخیرا توسط قوه قضائیه تهیه شده است. انتقاد و مخالفت ستاد امر به معروف، اما یک تفاوت مهم با موضع دیگر منتقدان دارد. این ستاد خودش لایحه‌ای را به عنوان پیشنهاد جایگزین برای لایحه قوه قضائیه تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است. نام پیش نویس پیشنهادی این ستاد «لایحه عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی» است.
ریکاردو ساپینتو برای انتخاب خط دفاعی تیمش در دیدار حساس برابر نساجی، با چالش بزرگی روبرو شده است.
دو تیم مس رفسنجان و تراکتور با استفاده از غفلت گل‌گهر در هفته 25 اختلاف خود را با این تیم به حداقل رسانده‌اند.
برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا و تغییر زمان لیگ قهرمانان قاره کهن، چالش بزرگی را برای سازمان لیگ ایجاد کرده تا شروع فصل جدیدی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به یک دغدغه تبدیل شود.
آلومینیوم اراک با هدایت مهدی رحمتی نتایج جالب‌توجهی را در لیگ بیست‌ودوم کسب کرده است.
وقتی دارویار با سروصدای زیادی میدان‌دار وضعیت دارویی کشور شد خیلی‌ها گفتند می‌تواند مشکلات دارو، اعم از مشکلات تولید کننده و مصرف کننده را حل کند. قرار شد به‌جای ارز ۴۲۰۰ تومانی، شرکت‌های سازنده دارو با ارز نیمایی مواد اولیه خود را تامین کنند و در عوض برای جبران افزایش قیمت‌ها و برای این‌که هزینه‌های دارو به‌سمت جیب مردم سنگینی نکند پوشش شرکت‌های بیمه بیشتر شود. اما شواهد نشان می‌دهد در هر دو بخش مشکلات زیادی وجود دارد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.
بزرگ‌ترین چالش ریکاردو ساپینتو در روزهای باقیمانده تا دیدار با تراکتور مصدومان پرتعداد این تیم است.
استقلال در سوپر جام قهرمان شد و در لیگ برتر سایه به سایه پرسپولیس حرکت می کند و یکی از مدعیان قهرمان بشمار می رود.
جواد خیابانی گزارشگر با سابقه صدا و سیما ادعای جالبی را درباره بازی ایران و آمریکا مطرح کرد و حالا در آستانه یک چالش جدی قرار دارد.
مصدومیت دروازه‌بان اول تیم، چالشی بود که کارلوس کی‌روش پیش از این هم در تیم ملی مصر تجربه کرده بود.
پس از آن اشتباه عجیب امین قاسمی‌نژاد پس از سه مسابقه غیبت بالاخر در ترکیب گل‌گهر سیرجان دیده شد.
فعال بخش معدن گفت: فرسوده بودن ماشین آلات، فرسایش و هزینه بسیار زیادی برای معدنکاران و کشور در زمینه سوخت و تأمین قطعات دارد.
ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، اعتراف کرد که در مورد ارلینگ هالند اشتباه فکر می‌کرده است.
وزیر امور خارجه ایران آخرین وضعیت گفتگوهای جاری برای احیای برجام و پیام‌های تبادل شده با طرف آمریکایی را تشریح کرد و گفت: تروریسم و افراط گرایی همچنان چالش اصلی در منطقه خاورمیانه است.
پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل خیبر با زوج دفاعی جدیدی به میدان رفت.
تمرینات الاهلی قطر برای دیدار هفته دوم مقابل الدحیل شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ