یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل درخصوص تاثیر ادعای ارسال تسلیحات به روسیه توسط ایران، می‌گوید که اول فرانسوی‌ها و بعد انگلیس و امریکا مدعی شدند که این نقض قطعنامه ۲۲۳۱ است. در صورتی که می‌دانیم تحریم تسلیحاتی علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۰ برداشته شد. ولی انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و امریکایی‌ها مدعی‌اند که این پهپاد‌ها حکم موشک را دارند و تحریم‌های موشکی علیه ایران در قطعنامه ۲۲۳۱، تا سال ۲۰۲۳ ادامه دارد. بر چنین مبنایی آن‌ها مدعی هستند که ارسال این پهپاد‌ها می‌تواند در حکم نقض قطعنامه ۲۲۳۱ باشد. آمریکا و اروپا اگر قصد پیگیری این ادعا را داشته باشند، در نهایت ممکن است به فکر توسل به مکانیسم ماشه، تحت قطعنامه ۲۲۳۱ برای بازگرداندن قطعنامه‌های سازمان ملل علیه ایران بیافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رد ادعای غربی‌ها مبنی بر اینکه منابع آزاد شده تنها صرف خرید مواد غذایی می‌شود، گفت: ممکن است ادعایی را در این زمینه مطرح کنند، اما مهم این است که این پول متعلق به ملت ایران بوده و پس از آزادسازی در اختیار ایران قرار می‌گیرد.
دروازه‌بان کروات و سابق پرسپولیس می‌گوید فعلا قصد ندارد تاخیر پرسپولیس در پرداخت را به فیفا اطلاع بدهد.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی موج جدیدی را راه انداخته که ممکن است به زودی با پیوستن یک سوپراستار دیگر به لیگ آمریکا همراه شود.
پیام اینستاگرامی علی بیرانوند، ابراز تمایل آشکار او به جدایی از پرسپولیس است؟
سخنگوی اقتصادی دولت از پیشنهاد وزارت اقتصاد برای نرخ گذاری خوراک پتروشیمی ها خبر داد.
رسانه سعودی اسپورت مدعی شد که اودیون ایگالو، مهاجم فصل قبل الهلال مد نظر استقلال قرار گرفته است.
غربی‌ها هم همین را می‌خواهند. آن‌ها در پی سرنگونی پوتین و یا فروپاشی جمهوری فدرال روسیه نیستد چرا که بی‌ثباتی ناشی از فروپاشی روسیه برای مجموعهٔ نظام بین‌الملل به اندازه‌ای پرهزینه است که فقط دیوانگان ممکن است آن را آرزو کنند.
دیاکو حسینی، کارشناس روابط بین الملل می گوید آنچه به جای توافق موقت در حال انجام است که چندان هم مطلوب ایران نیست، شکلی از یک توافق نانوشته و تفاهم سیاسی است. این تفاهم به جهت کنترل اوضاع و عدم تنش میان ایران و آمریکا انجام می‌شود. در پی این تفاهم برنامه‌های هسته ایران نیز برای غربی‌ها مبهم‌تر نمی‌شود. در این بین ایران نیز از امتیاز‌های خرد مالی استفاده می‌کند و در مقابل زندانی‌های خارجی آزاد می‌شوند.
یحیی گل‌محمدی هنوز یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و خودش نیز بار‌ها این موضوع را اعلام کرده است اما...
کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، تاکید کرد که قهرمانی در لیگ یک فرانسه برخلاف نظر عموم خیلی هم کار ساده ای نیست.
مجتبی حسینی، سرمربی پیکان به شایعه احتمال سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی امید واکنش نشان داد.
ظاهرا هوش مصنوعی به زودی افراد برای تصمیم گیری به چت بات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مراجعه می‌کنند و از آن می‌خواهند در این باره که چه برنامه‌ای را تماشا کنند، کجا زندگی کنند، چه شغلی را انتخاب کنند، با چه کسی ازدواج کنند و به چه کسی رای دهند به آنان مشاوره دهد.
مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به ۴ راهکار گسترش عفاف و حجاب گفت: این کار باید به صورت تدریجی همراه با کار فرهنگی انجام شود. البته می‌طلبد مسؤولان نظام به صورت آشکار و علنی درباره حجاب اعلام موضع کنند.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به شرایط حساس لیگ برتر در هفته‌های پایانی گفت: هر چند سپاهان شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود اما ممکن است برابر تیم‌های نه چندان مطرح امتیاز از دست بدهد.
اعراب هیچ تلاش دسته جمعی چشمگیری برای رسیدگی به هرج و مرج انجام نداده اند احتمالا به دلیل این باور که به طور طبیعی از بین خواهد رفت در حالی که این بی نظمی می‌تواند پیامد‌های ناخواسته‌ای داشته باشد. با وخامت شرایط سیاسی ممکن است اوضاع از کنترل خارج شود.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در صورتی که اتحادیه اروپا در راستای اهداف آمریکا عمل کرده و بخواهد سپاه پاسداران را به عنوان یک نهاد قانونی که مورد احترام ملت ایران است را در لیست گرو‌های تروریستی قرار دهند باید به تبعات سنگین این اقدام توجه کنند.
امیر عبدالهیان با بیان اینکه امیدوارم طرف‌های غربی از رفتارهای ریاکارانه فاصله بگیرند و مذاکراتی که ماه‌ها به طول انجامیده به نتیجه برسد، به نحوی که همه طرف‌ها از آن نفع ببرند، خاطرنشان کرد: ما دست بسته هم نیستیم و در صورتی که غربی‌ها بخواهند رفتارهای ریاکارانه و مداخله جویانه خود را ادامه دهند ما در مسیر پلن دیگری حرکت خواهیم کرد.
یحیی گل‌محمدی می‌‌گوید تیمش باید پس از این بازی ریکاوری خوبی داشته باشد تا به مصاف گل‌گهر برود.
در چنین شرایطی که اروپا و آمریکا به سمت وضع تحریم‌های حقوق بشری با ایران رفته و موضع حداکثری در خصوص اعتراضات ایران اتخاذ کرده‌اند، بعید به نظر می‌رسد که گفت‌وگوهای علنی هسته‌ای بار دیگر آغاز شود.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
لیورپول تلاش چندانی برای جذب ارلینگ هالند نکرده و در حقیقت شرایط جذب این بازیکن را نداشت.
ممکن بود ارلینگ هالند، ستاره گلزن منچسترسیتی، امشب برای کپنهاگن برابر سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
یک فعال سیاسی گفت: برخی به صورت ژنتیکی با برجام مخالفت می‌کنند. حالا ممکن است میان آن‌ها کاسبان برجام هم وجود داشته باشد، برخی نیز مخالف ایدئولوژیک برجام هستند. این گروه فکر می‌کنند هرگونه ارتباط با غرب، قراردادهایی که با غربی‌ها بسته می‌شود، بدون آنکه بدانند مفاد آن قرارداد چیست به ضرر کشور است.
مدافع پورتو زیر پست باشگاه پورتو در خصوص جام گرفتن طارمی عبارت «کنترل کیفیت» را نوشت و توضیح داد که مسئول کیفیت تیم و درست بودن همه چیز را این بازیکن برعهده دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ