دروازه‌بان کروات و سابق پرسپولیس می‌گوید فعلا قصد ندارد تاخیر پرسپولیس در پرداخت را به فیفا اطلاع بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چاقی و اضافه وزن یکی از مهمترین مشکلات جوامع مدرن محسوب شده و افراد زیادی تلاش می کنند با روش های مختلف، وزن خود را کنترل کنند. در این میان مطالعات جدید محققان نشان می دهد؛ یک گیاه گرمسیری بومی چین ممکن است کلید مبارزه با مشکل جهانی چاقی را دل خود داشته باشد.
عشق یک طرفه و نافرجام دیرزمانی است که رمانتیک و زیبا است، اما در عمل، جایگزینی برای عشق سالم و متقابل نیست. یکی از تلخ‌ترین و ناخوشایند راه‌ها برای تجربه عشق زمانی است که یک طرفه باشد. افرادی که خود را در عشق نافرجام می‌بینند، ممکن است در خلاص شدن از شر احساسات آزارنده دچار مشکل شوند.
شهریاری: شکل جدی در دارو داریم و کمبود‌های قابل توجهی هم در بخش زیادی از دارو‌ها وجود دارد، در تمام دارو‌ها ممکن است کمبود وجود داشته باشد. حتی برخی دارو‌های عادی نیز گاها درگیر کمبود می‌شوند.
بدون لکه نگه داشتن شیشه های خودرو می تواند شبیه یک نبرد بی پایان در برابر نیروهای خاک و گرد و غبار قلمداد شود. با این وجود، حشراتی مانند سیکادا (زَنجره) ترفند جذابی در آستین خود دارند که بال هایشان را بدون لک نگه می دارد بدون آن که آن حشره تلاشی انجام دهد و ممکن است کلیدی باشد تا ما را از دردسر تمیز کردن مداوم نجات دهد.
در صورت بروز آلرژی غذایی، بسیار مهم است که کودک را با غذا‌های جدید به تدریج و یکی یکی آشنا کنید. والدین ممکن است در مرتبط کردن آلرژی به یک غذای جدید مشکل داشته باشند. به عنوان مثال، اگر در طول روز به کودک خود سه غذای جدید بدهید و او دچار واکنش آلرژیک شود، نمی‌دانید کدام یک از غذا‌ها باعث بروز این واکنش شده است.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی را که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند، بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
رئیس‌جمهور به بانک مرکزی دستور داد ظرف یک هفته آینده مشکل آن دسته از متقاضیانی که موفق به دریافت تسهیلات ساخت مسکن نشده‌اند را بررسی و در جهت رفع آن اقدام کند.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
رئیس کمیسیون مشترک طرح جوانی جمعیت و تعالی خانواده مجلس گفت: اگر یک درصد زمین‌هایی را که برای ساخت مسکن مفید است به این کار اختصاص دهیم، مشکل مسکن تمام مردم حل خواهد شد.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
سردرد‌ها معمولا مشکل نگران‌کننده‌ای نیستند، اما یک سردرد ناگهانی که احساس کنید بدترین سردرد زندگی‌تان است را نباید نادیده بگیرید. همچنین اگر سردرد با سفتی گردن، ضعف یا تغییر بینایی همراه باشد ممکن است از آنوریسم یا خونریزی مغزی حکایت کند. در بیمارستان معمولا برای فردی که سردرد ناگهانی و شدیدی دارد سی‌تی‌اسکن یا ام‌آرآی تجویز می‌شود.
افتادگی پلک یک مشکل زیبایی است که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله عوامل سن، ضعف عضلات پلک و کاهش کلاژن و الاستین پوستی رخ دهد. درصورتی‌که مشکل شدید باشد و به‌شدت تأثیری بر بینایی یا راحتی چشم‌ها داشته باشد، توصیه می‌شود به یک چشم‌پزشک مراجعه کنید.
تیم ملی والیبال مسابقات حساسی را در پیش دارد؛ اما برخی افراد که دیگر جایگاهی در این تیم ندارند تلاش می‌کنند به هر شکل ممکن با ایجاد مشکل، شرایط بازگشت خودشان را به تیم ملی مهیا کنند.
درد زیر شکم بسته به ناحیه درد، ممکن است یک مشکل زنانه، مشکل روده یا مثانه باشد. در برخی از موارد درد زیر شکم در ناحیه چپ و راست بوده و زیاد نیست، در همچین مواردی درد طبیعی بوده و نشانه تخمک گذاری در زنان است.
یک کارشناس مسکن گفت: مالکان خانه های فرسوده دغدغه های روزمره خود را اولویت می دانند و نوسازی برایشان جزو اولویت ها نیست.
گل مژه در کودکان ممکن است یک مشکل رایج باشد، اما از آنجایی که می‌تواند مشابه سایر مشکلات شدیدتر به نظر برسد، بهتر است که گل مژه توسط پزشک معاینه شود. کودک خود را تشویق کنید که بهداشت را رعایت کند، زیرا این بهترین راه برای پیشگیری و کمک به بهبودی گل‌مژه است.
برای بسیاری از افراد تشخیص دادن راست از چپ، به آسانی تشخیص دادن جهت بالا و پایین است، ولی طبق تحقیقات اخیر، از هر شش نفر، یک نفر، برای تشخیص راست از چپ به مشکل برمی‌خورند. شاید این یک اشتباه بچه‌گانه به نظر برسد، ولی افراد زیادی هستند که چپ و راست را اشتباه می‌گیرند و ممکن است همین ماجرا به قیمت جان عده‌ای تمام شود.
بعد از انتقال غیرمنتظره دالی بلیند هلندی به بایرن مونیخ برای پر کردن جای خالی لوکاس هرناندز مصدوم، یک ستاره سابق هلندی می‌گوید او ممکن است در بایرن به مشکل بربخورد.
بر اساس یک مطالعه آزمایشگاهی که در مجله Chest منتشر شده سوپ مرغ ممکن است به طور موقت به کاهش گرفتگی، کنترل التهاب و آبرسانی به شما در هنگام سرماخوردگی کمک کند. سوپ مرغ مانند یک پتوی گرم در یک کاسه است.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
از زمانی که میکل آرتتا هدایت توپچی ها را برعهده گرفته، بازیکنانِ جوان آرسنال را متحول کرده و بهترین بازی ممکن را از آنها می گیرد.
کودکان بیش فعال، بی‌قرارند و به راحتی خسته می‌شوند. آن‌ها ممکن است با در یک جا نشستن یا ساکت ماندن مشکل داشته باشند؛ با عجله کار‌ها را انجام دهند و اشتباهات ناشی از بی‌دقتی مرتکب شوند. آن‌ها ممکن است بپرند و از در و دیوار خود را بالا بکشند.
بایدن ممکن است پس از انتخابات میان دوره‌ای برای حکمرانی با مشکل مواجه شود و سرنوشت ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ میلادی هم چنان به صورت یک راز بی‌پاسخ باقی مانده است. با این وجود، با شتاب گرفتن مارپیچ مرگ سیاسی ترامپ میراث ریاست جمهوری بایدن تقریبا تکمیل شده است.
بیمارانی که برای مدت طولانی در رختخواب می‌مانند ممکن است دچار زخم‌های مزمن پوستی شوند و یک حسگر جدید می‌تواند به حل این مشکل کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ