در چنین شرایطی که اروپا و آمریکا به سمت وضع تحریم‌های حقوق بشری با ایران رفته و موضع حداکثری در خصوص اعتراضات ایران اتخاذ کرده‌اند، بعید به نظر می‌رسد که گفت‌وگوهای علنی هسته‌ای بار دیگر آغاز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا دو روز پس از اظهارات نوبیو در گفت‌وگویی بیان کرد که دولت بایدن "نگران هرگونه صادرات فناوری ایرانی است که ممکن است باعث بی‌ثباتی شوند".
آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت که در مدل شورای قانون اساسی و دادگاه قانون اساسی ممکن است در تصویب قوانین عادی نقض قانون اساسی صورت بگیرد اما در مدل شورای نگهبان از نقض قانون اساسی و همچنین شرع جلوگیری می‌شود.
معاون شورای امنیت روسیه بر این باور است که وقوع جنگ اتمی نه تنها ممکن، بلکه کاملا محتمل است.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در صورت دریافت اجاره بیشتر، مستاجر می تواند از مالک شکایت کند.
روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که دیپلمات‌های واشنگتن در حال بررسی پیشنهادی برای «بازنگری» شورای امنیت سازمان ملل هستند که ممکن است در نشست سپتامبر مجمع عمومی ارائه شود.
امام جمعه قم نسبت به نفوذی‌هایی که در لباس خودی به میدان آمده‌اند هشدار داد و تصریح کرد: باید آن‌هایی را که ممکن است در داخل ایران و عراق نفوذ کرده باشند، شناسایی کنیم. گاهی این نفوذی‌ها در قامتی حاضر می‌شوند که اصلا احتمال دشمن بودن آن‌ها نمی‌رود.
شورای امنیت سایبری پرتغال دستوری صادر کرده که ممکن است اپراتورهای مخابراتی را وادار به عدم استفاده از تجهیزات ۵G چینی در شبکه اینترنت موبایل کند.
احمدی دیپلمات سابق ایران در سازمان ملل گفت: گویا آقای شمخانی بدون اطلاع دولت و رئیس شورای امنیت ملی که رئیس‌جمهور بود، مذاکراتی با مجلس و شورای نگهبان داشته یا شاید نامه‌ای دال بر موافقت شورای عالی امنیت ملی به شورای نگهبان نوشته باشد که تصویب قانون راهبردی مجلس برای لغو تحریم‌ها توسط مجلس و تایید سریع آن توسط شورای نگهبان را ممکن کرد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مسیر آغاز شده برای کاهش اثرگذاری دلار در مبادلات اقتصادی منطقه‌ای و بین‌المللی سلطه غرب بر اقتصاد جهانی را به حداقل ممکن تقلیل خواهد داد.
حمله روز چهارشنبه ارتش اسراییل با بیش از ۱۵۰ نظامی به شهر نابلس به نوشته الجزیره یکی از مرگبارترین حملات اسراییل در کرانه باختری از زمان انتفاضه دوم در سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵ بود که به شهادت ۱۱ نفر و مجروح شدن دست‌کم ۸۰ نفر انجامید.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در سخنانی مدعی شد که روسیه ممکن است جنگنده در اختیار ایران قرار دهد.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید این کشور ممکن است برای تضمین امنیت خود دشمنانش را تا مرزهای لهستان عقب براند.
معاون صنایع دستی کشور از اعلام چهار شهر و روستای جهانی صنایع دستی به شورای عالی و جهانی خبر داد گفت: ممکن است تلفیق نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی دلخوری هنرمندان را به دنبال داشته باشد.
بیگدلی گفت: اگر ایران بخواهد همین مسیر را ادامه دهد و اجازه ندهد که کارشناسان بیایند دوربین وصل کنند و سه منطقه مشکوک را برای بازدید معرفی نکنند، ممکن است در جلسه اینده شورای حکام قطعنامه تنبیهی علیه ایران صادر شود که به شورای امنیت می‌رود و بار دیگر تحریم‌های قبل از ۲۰۱۵ علیه ایران اعمال شود و حتی ممکن است بعد از شورای امنیت پرونده ما ذیل فصل هفتم منشور قرار گیرد که وضعیت خیلی خطرناک می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: از اصلاح ساختار اداری در بودجه ۱۴۰۲ خبری نیست، چگونه می‌خواهیم با این بودجه به رشد ۸ درصدی اقتصادی و ثبات اقتصادی دست یابیم.
سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه امکانی برای اخراج روسیه از شورای امنیت وجود ندارد نسبت به این موضوع ابراز تاسف کرد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به قیمت‌گذاری دستوری حاکم بر صنعت خودرو، در حال حاضر عرضه خودرو در بورس تنها راهکار ممکن و ضروری بوده و زمانی که خودرو در بورس به فروش می‌رسد می‌بایست هزینه‌های تولید آن تامین شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست‌ها و نیازهای قانونی دولت را در کنار نظارت بر آن وظیفه خود می‌داند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از مدیران اجرایی و رفع درخواست‌ها و نیازهای قانونی دولت را در کنار نظارت بر آن وظیفه خود می‌داند.
رئیس‌ فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: ممکن است با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان یک یا دو نفر از نمایندگان مجلس به همراه تیم ملی به مسابقات جام جهانی فوتبال اعزام شوند.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت که ممکن است شرط مذاکره مسکو با اوکراین، به «تسلیم شدن کامل رژیم کی‌یف» تغییر کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مصمم هستیم که فناوری‌های خود را توسعه دهیم و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را به حداکثر ممکن برسانیم.
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت امور خارجه درباره سرانجام پرونده هسته ای ایران اظهار می دارد: باید قطعنامه شورای حکام را یک گام تلقی کرد و اگر تا سه ماه آینده توافقی حاصل نشود و وضعیت عادی نگردد ممکن است گام بعدی ارسال پرونده ایران به شورای امنیت باشد و طبیعتا بازگشت پرونده ایران به شورای امنیت می تواند عواقب ناخوشآیندی به همراه داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ