کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، تاکید کرد که قهرمانی در لیگ یک فرانسه برخلاف نظر عموم خیلی هم کار ساده ای نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
جویدن ناخن، کندن پوست، کشیدن مو و جویدن لب از جمله طیفی از رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن هستند که می توانند منبعی از ناراحتی باشند اما نتیجه تحقیقات تازه ممکن است امیدی به یافتن راه حلی برای تسکین این موارد باشد.
اگر شغل تان به گونه‌ای است که ساعات کاری خود را نشسته سپری می‌کنید، ممکن است دچار ورم پا شوید. این حالت که به آن «ادم وابسته» (Dependent Edema) گفته می‌شود، زمانی رخ می‌دهد که مایع اضافی در بافت‌های بدن انباشته می‌شود.
در برخی از موارد بوی بد دهان ممکن است ناشی از عفونت، بیماری، مصرف دارو یا بیماری‌های لثه باشد. اگر بوی بد دهانتان ادامه‌دار شد بهتر است با دندانپزشک در این مورد مشورت کنید.
کارشناسان آتش‌نشانی انتشار گاز سمی را به دلیل نقص آبگرمکن اعلام کرده بودند ولی خانواده پریسا می‌گفتند چطور ممکن است در این خانه فقط پریسا دچار گازگرفتگی شده باشد و به کام مرگ فرو برود؟
در حالی که همه ما تغییرات طبیعی ناشی از افزایش سن را تجربه خواهیم کرد، برخی افراد ممکن است سریعتر از دیگران پیر شوند. استعمال دخانیات، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمبود خواب و سطوح بالای استرس همگی می‌توانند روند پیری را تسریع کنند؛ به همین دلیل محققان به کشف عوامل مختلفی ادامه می‌دهند که ممکن است به ما کمک کنند ترمز پیری را بکشیم.
رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: بدنه این انقلاب سالم است، طبق فرمایش رهبری که گفتند من مجلس را در کل سالم می‌بینم، گرچه ممکن است ایراداتی هم داشته باشد، امروز بالاترین امید این است که رهبری، زندگی ساده و سالمی دارند.
طبق بیانیه انجمن قلب آمریکا، پیاده روی ساده ۲۰ دقیقه‌ای ممکن است یکی از راه‌های مفید برای افراد مبتلا به بیماری قلبی عروقی باشد.
اغلب سکته مغزی ظاهراً بدون هیچ علامتی اتفاق می‌افتد؛ اما در بعضی موارد ممکن است پیش از وقوع سکته مغزی زنگ خطر‌هایی وجود داشته باشد، مثلاً سردرد شدید و یک حمله ایسکمی گذرا (TIA).
سطوح بالای استرس می‌تواند به صورت علائم فیزیکی از جمله تعریق شبانه ظاهر شود. تعریق شبانه ناشی از استرس ممکن است با کابوس‌های ترسناک یا رویاهای استرس زا، تنفس سریع، افزایش ضربان قلب و مشکل در به خواب رفتن به دلیل نگرانی یا اضطراب همراه باشد.
ممکن است شما جزو آن دسته از خانم‌ها باشید که بسیار پر مشغله هستید. برخی مواقع از سر کار بازگشته خسته و کوفته‌اید و زمانی نیز برای درست کردن غذا ندارید و چاره کار در درست کردن غذای فوری است.
به دنبال لکه زرد کرم رنگی در کف هندوانه بگردید. این نقطه که به آن نقطه زمینی هندوانه هم می‌گویند، جایی است که هندوانه در آن روی زمین تکیه می‌کند و در مقابل آفتاب قرار می‌گیرد. اگر این نقطه سفید یا سبز باشد، ممکن است هندوانه شما زود برداشت شده باشد و به آن اندازه‌ای که باید رسیده نباشد.
افسانه‌های متعددی در مورد باتری گوشی و سالم نگه داشتن آن وجود دارد. برای مثال، شارژ سریع به باتری صدمه نمی‌زند، اما اینکه اجازه دهید تلفن شما به‌طور کامل تخلیه شود و به صفر برسد ممکن است آسیب‌زا باشد.
تقلب در کاتالیز ماشین ممکن است در نگاه اول کوچک به نظر برسد، اما به یک فرایند گره خورده است. با نصب نکردن کاتالیز مناسب، نایکس یا همان چیزی که سبب افزایش ذرات معلق در زمستان و هنگام وارونگی هوا می‌شود آلودگی را تشدید می‌کند.
محققان هنوز نمی‌دانند که آیا اثر دست کشف‌شده نماد خاصی است یا به جای خاصی اشاره دارد و یا تنها یک شوخی ساده بوده است؟ به گفته آنان زمان ممکن است حقیقت این امر را معلوم کند.
جانسون دراین‌باره می‌گوید: «کاری که من انجام می‌دهم ممکن است چندان معقول به نظر نرسد، اما تلاش می‌کنم ثابت کنم که می‌شود جلوی رشد پیری را گرفت.
محققان می‌گویند ناتووناتور ممکن است اولین دایناسور غیر پرنده شناخته شده باشد که دارای بدنی ساده و قابل مقایسه با پرندگان مدرن است. آن‌ها می‌گویند این موجود و سایر دایناسور‌های نزدیک به هم ممکن است شکارچیان شناگر بوده باشند و این تصور رایج که همه دایناسور‌ها در خشکی می‌زیستند را به چالش می‌کشد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای دریایی و ساحلی گفت: تأسیس و تثبیت یک فدراسیون جدید فرایند ساده ای ندارد و اگر مراحل آن با دقت انجام نشود ممکن است دوباره شاهد انتقال مقر فدراسیون به پایتخت باشیم.
سرما خوردگی معمولا با خستگی، احساس سرما، عطسه و سر درد آغاز می‌شود و با علائمی، چون سرفه، گلو درد، آبریزش بینی و تب ادامه می‌یابد و معمولا هفت تا ده روز بعد بر طرف می‌شود و برخی علائم ممکن است تا سه هفته به طول بینجامد.
میکروبیوتای روده انسان یک اکوسیستم پیچیده است که شامل تریلیون‌ها میکروارگانیسم در روده و داخل آن است. در حالی که احتمالا در مورد پروبیوتیک‌ها در میکروبیوم زیاد شنیده‌اید ممکن است کمتر با پری بیوتیک‌ها و پست بیوتیک‌ها آشنا باشید که دو عامل کلیدی دیگری برای دستیابی به سلامت مطلوب روده هستند.
محققان چینی روش های جدیدی برای تولید نور شبیه لیزر ابداع کرده اند که به طور خاص سرعت ارتباط دستگاه های الکترونیکی روزمره را افزایش دهد.
سنجش شنوایی نوزادان در کشورهای در حال توسعه با یک سیستم جدید و با استفاده از موبایل، ایرباد و یک میکروفون ساده ممکن شد.
بوی بد دهان یک معضل جدی و آزاردهنده برای برخی از افراد است که حتی روی تعاملات روزمره آن‌ها تاثیر ناخوشایند دارد. روش‌های رفع بوی بد دهان - بسته به علت بروز آن - ممکن است متفاوت باشد
علم‌الهدی با تأکید بر اینکه نباید اجازه داد که فساد جامعه را فرا بگیرد، ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر، راه حل مشکلات اجتماعی برمبنای آموزه‌های نهضت حسینی است و این مسئله باید در جامعه اسلامی فراگیر شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ