مجتبی حسینی، سرمربی پیکان به شایعه احتمال سرمربی‌گری‌اش در تیم ملی امید واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صنعت نفت موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل برابر فولاد به پیروزی برسد و باخت هفته اول را فراموش کند.
دانشمندان پروژه منهتن معتقد بودند رقیب شان آلمان نازی است. منطق وحشتناک ساخت بمب این بود که اگر هیتلر ابتدا آن را بسازد می تواند کل جهان را به گروگان گرفته و ایدئولوژی شرورانه و ویرانگر خود را گسترش دهد. بنابراین، در آن زمان تنها هدف مهم آن بود که جبهه مقابل نازی ها در ابتدا به سلاح هسته ای دست یابد.
صبح امروز ۲۱۰ نفر از اعضا، خریداران و وراث پرونده «اراضی ژاندارمری» مقابل دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران، مجتمع الغدیر تجمع کردند.
اعلام اینکه رافائل لیائو فردا شب برای میلان در مقابل اینتر به میدان می‌رود برای هواداران روسونری که مشتاقانه منتظر بازگشت ستاره پرتغالی‌شان بودند بهترین خبر ممکن بود.
دروازه‌بان گل‌گهر با یک مهار توپ در نیمه دوم امیدهای تیمش برای برتری مقابل پرسپولیس را زنده نگه داشت.
پرسپولیس و استقلال در حالی یکشنبه مقابل هم قرار می‌‌گیرند که نتیجه این بازی برای سپاهان هم اهمیت زیادی داردو تساوی در این مسابقه بهترین اتفاق ممکن برای تیم اصفهانی خواهد بود.
امیر موسوی گفت: در عرصه‌های زمینی، دریایی، موشکی، پهپادی، هوایی و پدافندی شما شاهد رشد و ارتقا نیرو‌های ارتش به نحوی هستید که قابل مقایسه با دوران دفاع مقدس و چند سال قبل نیست. طبیعتا تهدیدات هم متغیر خواهند بود و در آینده با وضعیتی که در جهان ایجاد می‌شود، ممکن است تهدیدات ما شدیدتر هم باشد و ما باید خودمان را برای مقابله با هرگونه تهدیدی آماده کنیم.
بازگشت گابریل ژسوس به میادین که در دقایق آخر دیدار امشب آرسنال مقابل فولام اتفاق افتاد بهترین خبر ممکن برای این تیم و هوادارانش بود.
همکارم تازه ازدواج کرده بود و همسرش خانه‌دار بود. روز حادثه قبل از ساعت ۴ مرخصی گرفتم و راهی خانه همکارم شدم. از قبل یک بسته تهیه کردم و به‌عنوان اینکه پیک هستم زنگ خانه را زدم. زن جوان مقابل در آمد تا بسته را بگیرد، اما من با کاتری که داشتم او را تهدید کرده و وارد شدم. دست و پای زن جوان را با سیم بستم که در این حین فتانه به صورت من چنگ کشید و ماسک از صورتم افتاد. فکر کردم ممکن است مرا شناخته باشد. به همین دلیل با پتو او را خفه کردم و برای اطمینان با کاتر رگ دست راستش را بریدم.
هری کین، کاپیتان تاتنهام، که در دیدار امشب مقابل چلسی گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد در پایان مسابقه گفت تیمش به لطف دقت بیشتر در پاسهای آخر پیروزی را ممکن کرد.
باخت چهار گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، بدترین نتیجه ممکن برای شاگردان ژوزه مورایس بود.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
ریاست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به زلزله‌ای که در کشور‌های ترکیه، سوریه و لبنان رخ داده است و آنچه که باید در کشور در مقابله با زلزله انجام شود، گفت: این موضوع یک حرکت جمعی و عمومی را می‌طلبد. در کشورمان روستا‌هایی که زلزله به وقوع پیوسته پس از بازسازی که توسط بنیاد مسکن و یا توسط خود مردم براساس یک طرح مقاوم سازی صحیح انجام شده قطعا در زلزله‌های بعدی خرابی‌های آن‌ها بسیار کمتر خواهد بود چرا که بازسازی و نوسازی صحیح انجام شده بود.
شکست آرسنال مقابل اورتون در روز شنبه، بهترین خبر ممکن برای پپ گواردیولا و بازیکنانش بود.
سرمربی نیان الکترونیک اعتراف کرد که تیمش بدترین نمایش ممکن را مقابل فولاد سیرجان داشته است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نظارت ویژه خود بر مسابقات لیگ برتر و توجه ویژه به بازیکنان جوان صحبت کرد.
انگلیس جمعه شب مقابل ایالات متحده آمریکا با مشکل فقدان خلاقیت در خط میانی رو به رو بود، مشکلی که جیمز مدیسون ستاره لسترسیتی ممکن است بتواند آن را برطرف کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نظارت ویژه خود بر مسابقات لیگ برتر و توجه ویژه به بازیکنان جوان صحبت کرد.
گوستاوو آلفارو، سرمربی اکوادور، بعد از تساوی مقابل هلند از شاگردانش ستایش کرد و گفت تیمش پا به پای هلند بازی کرد و تساوی عادلانه‌ترین نتیجه ممکن این مسابقه بود.
لیورپول تلاش چندانی برای جذب ارلینگ هالند نکرده و در حقیقت شرایط جذب این بازیکن را نداشت.
ممکن بود ارلینگ هالند، ستاره گلزن منچسترسیتی، امشب برای کپنهاگن برابر سیتیزن ها در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
اسمعیل پور با بیان اینکه ممکن است آقای احمدی نژاد فرضا طی سخنرانی با توجه به اینکه فردی پوپولیست بود، در چارچوب کارهای تبلیغاتی در مقابله با کارزا تبلیغاتی ایالات متحده چنین چیزی را گفته باشد ولی در عمل اینگونه نشد و ایشان چنین اجازه‌ای را هم نداشتند.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد... پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید امریکا نبود؛ به‌خاطر این نبود که امریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ