لیگ برتر فوتبال زنان با انجام دو مسابقه آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال زمان شروع بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر را اعلام کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدار‌های تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ برتر را پنجشنبه و جمعه به ترتیب برابر مس رفسنجان و هوادار برگزار می‌کند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در فصل پیش‌رو هیچ داور و کمک داوری از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر اضافه نخواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال ایران زمان شروع فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر را به طور رسمی اعلام کرد.
در دهه آخر تیرماه ۱۴۰۲ فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران شروع می‌شود.
نخستین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی زنان به زودی آغاز خواهد شد.
زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
دو تیم تهرانی ستارگان تیکا و توکان مهام آریا به لیگ برتر فوتبال زنان صعود کردند.
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان امروز با انجام چهار دیدار آغاز می‌شود که در مهم‌ترین دیدار، خاتون در ورزشگاه انقلاب البرز مهمان پیکان خواهد بود.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
در هفته‌ هشتم این فصل از مسابقات لیگ برتر، تیم تازه لیگ برتری‌شده ایساتیس کران فارس که فصل گذشته قهرمان مسابقات دسته یک شد، از صف‌آرایی در برابر مدافع عنوان قهرمانی (خاتون بم) انصراف داد.
در هفته پیروزی مدعیان در لیگ برتر زنان، تنها نماینده پایتخت در فوتبال زنان نیز موفق به کسب اولین پیروزی فصل در نیشابور شد.
خاتون بم، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر فوتبال زنان ایران، با دریافت تنها یک گل در هفت مسابقه، آمار شگفت انگیزی را به ثبت رسانده است.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
لیگ برتر فوتبال زنان ایران بعد از دو هفته تعطیلی برای مسابقات تیم ملی در فیفادی نوامبر، فردا از ساعت ۱۳ از سر گرفته خواهد شد.
هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان با پیروزی پُر گل مدعی‌ها پشت سر گذاشته شد، افسانه چترنور در ۱۵ دقیقه هتریک کرد.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران دومین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان را اعلام کرد.
پانزدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال زنان ایران، فردا رأس ساعت ۱۴ با حضور ۱۰ تیم برتر از سراسر ایران و انجام سه دیدار به طور رسمی آغاز خواهد شد.
پانزدهمین دوره از لیگ‌ برتر فوتبال زنان درحالی از جمعه ۲۹ مهرماه آغاز می‌شود که سال‌هاست دو تیم کرمانی شهرداری سیرجان و خاتون بم مدعیان اصلی فتح جام این لیگ هستند.
در حالی‌که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار می‌شد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
در حالی که سال‌های گذشته لیگ برتر زنان با حضور ۱۲ تیم برگزار میشد، قرار است امسال این لیگ با حضور ۱۰ تیم پیگیری شود.
درحالی که قرار بود بر اساس برنامه قبلی، جمعه ۲۲ مهر ماه اولین هفته از پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان انجام شود، صبح امروز در سکوت خبری قرعه‌‌کشی مجدداً انجام شد!
زمان آغاز مسابقه دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
پایان لیگ برتر فوتبال زنان با رکوردهای خاتون بم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ