درحالی که قرار بود بر اساس برنامه قبلی، جمعه ۲۲ مهر ماه اولین هفته از پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان انجام شود، صبح امروز در سکوت خبری قرعه‌‌کشی مجدداً انجام شد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
لوییس انریکه بازیکنان خود را از هر گونه صحبت با رسانه ها در مورد کیلیان امباپه منع کرده است. او در هیچ نشست خبری تا قبل از بازی برابر لوریان نیز شرکت نخواهد کرد.
امین قاسمی نژاد در سکوت خبری به هوادار منتقل شد تا به یکی از مهره‌های هجومی تیم محمود فکری تبدیل شود.
در یک دوره خاص همه از مثلث برمودا و اتفاقات عجیبی که آنجا رخ می‌داد، صحبت می‌کردند. افرادی که به منطقه مثلث برمودا می‌رفتند، دیگر هرگز پیدا نمی‌شدند. اما چرا دیگر خبری از فعالیت در این منطقه نیست و مثلث برمودا ساکت است؟
تیم فوتبال گل‌گهر در شرایطی خود را آماده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته مقابل پرسپولیس می‌کند که در یک هفته گذشته کوچک‌ترین خبری از اردوی این تیم به بیرون درز نکرده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در نشست خبری بعد از بازی با تروا ترجیح داد در مورد حواشی اخیر در مورد لیونل مسی سکوت کند.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در نشست خبری پس از برتری 1-0 مقابل اوساسونا درباره وضعیت لیونل مسی صحبت نکرد.
سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان حاضر نشد.
غیبت سرخیو کونسیسائو در نشست های خبری پورتو از این طولانی تر نخواهد شد.
امیر قلعه‌نویی برای آخرین بار در دوران حضورش در گل‌گهر، در نشست خبری حاضر شد و درباره آغاز همکاری‌اش با تیم ملی ایران صحبت کرد.
سرمربی پرسپولیس تهران در نشست خبری بعد از بازی نسبت به اتفاقات و نتیجه حساس‌ترین بازی هفته واکنش نشان داد.
داستان غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری از بازی جام حذفی مقابل سپاهان شروع شد.
نشست خبری مربی پرسپولیس در تبریز، تبدیل به جنجالی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی این فصل فوتبال ایران شد.
سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجدسلیمان حضور نیافت.
احمد علیرضابیگی درباره سکوت خبری محمود احمدی‌نژاد در قبال اعتراضات مردم گفت: ایشان حرف و اعتراض‌شان را در ابعاد مختلف نسبت به مدیریت و شرایط حاکم بر کشور و روابط بین‌الملل به وضوح بیان کردند و خبر از آمدن یک سیل دادند که متاسفانه این سیل آمد. با وجود اینکه معترض هستند و نقد دارند، قطعا هدف‌شان این نبود که در ردیف کسانی همچون رضا پهلوی یا میرحسین موسوی قرار گیرند.
در باشگاه رئال مادرید ترجیح داده‌اند که فعلاً در مورد قضیه بارساگیت واکنشی نشان ندهند که این در نوع خود بسیار عجیب است.
نشست خبری فؤاد حسین وزیر خارجه عراق درباره نتایج سفر اخیرش به واشنگتن نیمه‌کاره رها شده و او به علت کسالت نشست مطبوعاتی را ترک کرد. وی در حین سخنرانی، در حالی که پشت تریبون ایستاده بود، قبل از اینکه چند ثانیه سکوت کند، مقداری آب نوشید، سپس به سرعت محل برگزاری کنفرانس مطبوعاتی را ترک کرد.
شاید آلودگی اسم رمز دیگری برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران باشد. اسمی که معمولا در اتفاقات مختلف دچار تغییر شده است؛ مثلا همین چند وقت پیش و در شرایطی که کرونا دیگر هرگز خطری ایجاد نکرده و محدودیتی به وجود نیاورده است، فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل عدم صدور مجوز از سوی ستاد مبارزه با کرونا، مجبور شده فینال لیگ کشتی فرنگی را بدون تماشاگر کند. یک روز کرونا، روز‌های زیادی سکوت و حالا آلودگی؛ به نظر می‌رسد رفته‌رفته باید به فکر یافتن دلیلی منطقی‌تر برای بی‌تماشاگرشدن بازی‌های مهم ورزشی در کشور بود.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان برای اولین بار درباره مشکلات مالی این باشگاه مس رفسنجان صحبت کرد.
سکوت سرمربی سابق تیم ملی در لحظه خروج از تهران هم شکسته نشد.
پس از عربستان و قطر، حالا امارات نیز مکانیزم انتخاب نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرده ولی هنوز خبری از ساز و کار فدراسیون برای تعیین سهمیه 3+1 ایران نیست.
تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در اردوی تدارکاتی ژاپن، صبح امروز (سه‌شنبه) عازم ترکیه شد تا از آنجا راهی توکیو شود.
مطهری تاکید کرد : مردم و نخبگان باید بدانند مذاکرات در چه مرحله ای است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ