تیم فوتبال پرسپولیس آخرین دیدار‌های تدارکاتی خود پیش از آغاز لیگ برتر را پنجشنبه و جمعه به ترتیب برابر مس رفسنجان و هوادار برگزار می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سروش رفیعی در آخرین دیدار تدارکاتی پرسپولیس با ظاهری متفاوت در زمین حاضر شد.
امید نورافکن در آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان در اردوی ترکیه با بازوبند کاپیتانی در زمین دیده شد.
مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با اشاره به آخرین وضعیت سپاهان در اردوی ترکیه گفت: آخرین دیدار تدارکاتی سپاهان پیش از عزیمت به ایران، عصر امروز با تیم ابها عربستان برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود با تیم ملی جوانان تایلند به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار دوستانه و تدارکاتی خود با تیم ملی جوانان تایلند به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
زمان برگزاری دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران و ازبکستان تغییر کرد.
مگر اینکه مسئولان ورزش ایران آن‌قدر بدسلیقه باشند که بخواهند مدل اصفهانی را در ورزشگاه آزادی پیاده کرده و فقط به زنان روسی اجازه حضور در ورزشگاه را بدهند. بهمن همین امسال بود که تیم باشگاهی زنیت برای انجام دیداری تدارکاتی به اصفهان سفر کرد تا رودرروی سپاهان قرار بگیرد. در آن دیدار و با وجود تقاضای زیاد دختران هوادار باشگاه سپاهان، به آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد و فقط تماشاگران زن روسیه‌ای توانستند وارد ورزشگاه شوند. امری که تکرارش در ورزشگاه آزادی هرگز خوشایند نخواهد بود
تیم ملی فوتسال زنان تایلند ضمن سفر به ایران برای برپایی اردوی آماده سازی خود، دیداری تدارکاتی با ملی پوشان کشورمان برگزار می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران گفت: دیدار با تاجیکستان و قرقیزستان پیش از رویارویی با ازبکستان برای ما حکم بازی تدارکاتی داشت.
امروز قرار بود پرسپولیس در نخستین دیدار تدارکاتی خود در تعطیلات لیگ برتر به مصاف تیم ستاره سرخ برود که این بازی به دلیل بارش باران و شرایط زمین ورزشگاه کاظمی برگزار نشد.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با بلاروس، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آرارات به مصاف بلاروس خواهد رفت.
بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان به دلیل مصدومیت، دو دیدار تدارکاتی برابر بلاروس را از دست داد.
تیم ملی زنان ایران طی دو دیدار تدارکاتی روزهای شنبه و سه شنبه هفته آینده به مصاف بلاروس خواهد رفت.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که برگزاری دو دیدار تدارکاتی در اتریش نقاط ضعف تیم ملی را مشخص کرد گفت: سرمربی تیم ملی باید در مدت زمان باقی مانده حریفان را به خوبی آنالیز کند.
در شرایطی که دو تیم فولاد و پرسپولیس برای انجام دیداری تدارکاتی به توافق دست یافته‌اند، زمین برگزاری این بازی همچنان به مشکلی برای دو تیم تبدیل شده است.
تیم ملی فوتبال عربستان تا زمان حضور در جام جهانی قطر، هشت دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از حضور در رقابت های قهرمانی جهان مقابل اسلوونی قرار گرفت و با شکست زمین را ترک کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره شکست این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ژاپن، کم تجربه بودن برخی بازیکنان و نوع برنامه‌ریزی ژاپنی‌ها را از دلایل آن عنوان کرد.
خاتون بم در دومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود در کشور قزاقستان موفق به شکست قهرمان لیگ برتر این کشور شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر مقابل تیم جوانان فنرباغچه به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر حریف خود تیم جوانان فنرباغچه را شکست داد.
هافبک جدید مس رفسنجان در دیدار تدارکاتی این تیم موفق به گلزنی در حضور کوتاه مدت خود در زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ