لیگ برتر فوتبال زنان ایران بعد از دو هفته تعطیلی برای مسابقات تیم ملی در فیفادی نوامبر، فردا از ساعت ۱۳ از سر گرفته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال اتحاد کلباء با یک مدافع جوان برزیلی قرارداد امضاء کرد.
مهدی رجب‌زاده ستاره سابق ذوب‌آهن و فجرسپاسی دومین فصل حضورش را روی نیمکت تیم محبوب شیراز سپری می کند. او فصل گذشته همراه فجر به صعود به لیگ‌برتر نزدیک هم شد اما در نهایت این استقلال خوزستان و شمس‌آذر بودند که صعود کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران، 12 بازیکن نهایی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2023 را معرفی کرد.
به نظر می رسد که آپوئل با جذب یک وینگر راست، بی خیال کوین یامگا شده باشد.
بایر لورکوزن از جنبه بازی دادن به بازیکنان جوان، یکه‌تاز فوتبال آلمان محسوب می‌شود.
مهدي رجب زاده پس از توافق با مدیران باشگاه شیرازی قرارداد خود را به مدت يك فصل ديگر تمديد كرد.‌
ملی پوش سابق کبدی زنان ایران در یک سانحه تلخ مادر خود را از دست داد و خودش به کما رفت.
تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با ارائه یک نمایش تهاجمی موفق شد دریای بابل را در خانه با 4 گل شکست دهد.
تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز با ارائه یک بازی روان و با برنامه موفق شد چوکای تالش را با سه گل شکست دهد.
تیم فوتبال نساجی به عنوان قهرمان دوره گذشته مسابقات در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل فجرسپاسی صف‌آرایی خواهد کرد.
حمله به حرم شاه‌چراغ یک حمله مسلحانه در محوطه حرم شاه‌چراغ شیراز بود که در عصر ۴ آبان ۱۴۰۱ اتفاق افتاد. اعترافات تیم تروریستی بمب گذار در شیراز توسط سازمان اطلاعات سپاه را مشاهده می کنید.
تقابل نابرابر ایران با گران‌ترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
داوود پرهیزکاری دبیرکل فدراسیون فوتبال از شرایط تیم ملی فوتبال ایران و جام جهانی توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدافع چپ ملی‌پوش استقلال در جریان دیدار با تونس از زمین اخراج شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار تیم های فوتبال چوکا تالش و فجر شهید سپاسی شیراز را صادر کرد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
عارف غلامی مدافع تیم استقلال، چندی پیش به دلیل استوری حمایتی از اعتراضات مردمی، محروم و خبرساز شده بود، در یک استوری تازه ضمن حمایت از مطالبات مردم به حادثه اخیر شیراز نیز واکنش نشان داد.
پرونده بازی های هفته سوم لیگ 2 در گروه الف هم بسته شد و تیم های ایمان سبز شیراز و فولاد نوین با 7 امتیاز به بالانشینی خود در جدول ادامه دادند.
مهدی رجب‌زاده می‌گوید آرامش خوبی در فجرسپاسی شیراز حاکم است و مسئولان تیم و استان حمایت لازم را از این تیم دارند.
پیشکسوت فوتبال گفت: دیدار استقلال و گل گهر تماشایی و دیدنی خواهد بود و به دلیل حساسیتی که در آن وجود دارد به یک فینال شبیه است.
باشگاه قشقایی شیراز با صدور بیانیه‌ای از پایان حضور تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.
باشگاه قشقایی شیراز با صدور بیانیه ای از پایان حضور تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه ر قابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ