زمان آغاز دو مسابقه از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیئت‌فوتبال تبریز اعلام کرد که زیرساخت لازم برای حضور زنان در بازی با پرسپولیس وجود ندارد.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
گل‌گهر سیرجان هفته اول رقابت‌های لیگ برتر را پیروز سه بر صفر برابر فولاد آغاز کرد.
کمتر از یک هفته بعد از آخرین بازی برگزار شده در ورزشگاه آنفیلد، زمین لیورپول به جای بازیکنان فوتبال، میزبان ماشین‌های غول‌آسای ساخت و ساز است.
همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.
همزمان با آغاز مسابقات تنیس بازی های ساحلی کیش «کیش گیمز ۲۰۲۳» از اولین زمین ساحلی مصنوعی و پرتابل کشور در مجموعه میکامال کیش بهره برداری شد.
رئیس‌جمهور ایران قرار است روز چهارشنبه به دمشق سفر کند که نخستین سفر یک رئیس جمهور ایران از زمان آغاز جنگ داخلی در سوریه به شمار می‌آید و در حالی صورت می‌گیرد که تعاملات منطقه‌ای با این دو متحد دیرینه افزایش یافته است.
روبرتو دی زربی و کریستین استلینی، سرمربیان ایتالیایی برایتون و تاتنهام، به شکل عجیبی پیش از آغاز بازی و در حین برگزاری مسابقه با هم درگیر شدند.
بلیت فروشی دیدار تیم‌های ملی ایران - روسیه آغاز شد و زنان و مردان می‌توانند از این بازی که فردا شب برگزار خواهد شد، دیدن کنند.
سه ستاره تیم ملی فرانسه اعلام کردند که در جام جهانی 2023 بازی نخواهند کرد.
بازی استقلال و تراکتور با خوش و بش گرم ریکاردو ساپینتو و خمس آغاز شد اما در ادامه این تنها جدال دو تیم در زمین نبود که جذاب و تماشایی بود.
پیش از آغاز دیدار آرژانتین و استرالیا لیونل مسی با کودکانی که برای مراسم آغازین بازی با تیم وارد زمین می‌شوند، دست داد. واکنش آن‌ها به این اتفاق را ببینید:
بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در اعتراض به نژاد پرستی در بازیهای مختلف پیش از آغاز بازی زانو می‌زنند.
مراسم ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) آغاز و به مدت یک ساعت تا زمان شروع بازی افتتاحیه به طول خواهد کشید. گیرمو لاسو، رئیس جمهور اکوادور گفته که در بازی افتتاحیه مقابل قطر شرکت نخواهد کرد.
هرچه به زمان آغاز جام جهانی نزدیک می‌شویم تعداد متقاضیان حضور در این رویداد و آن‌هایی که می‌خواهند بازی‌ها را به جای تلویزیون خانه‌شان در استادیوم ببینند بیشتر از قبل می‌شود. بازی جالبی هم به را‌ه انداخته‌اند که مثلاً می‌خواهیم آدم‌های مختلف را ببریم تا کار فرهنگی انجام دهند.
بازی امروز تیم های نساجی و فولاد، 2 ساعت زودتر از زمان اعلام شده آغاز می شود.
تصمیم داریم پس از پایان هفته پانزدهم بلافاصله نقل و انتقالات را آغاز کنیم. طبق آئین نامه حداکثر مدت باز بودن پنجره نیم فصل، ۲۸ روز است که باید برای لیگ داخلی خودمان آن را تنظیم و به فیفا اعلام کنیم.
زمان برگزاری دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجد سلیمان با تغییر مواجه شد و این مسابقه از ساعت ۱۵ آغاز می شود.
با وجودی که حدود دو ماه تا آغاز مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا بیشتر زمان باقی نیست اما هنوز تکلیف اعزام تیم به این مسابقات مشخص نشده است.
همزمان با عملیات ترمیم زمین چمن امام علی و با توجه به وقفه کوتاه مدت در مسابقات لیگ برتر، عملیات احیای چمن ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر هم آغاز شد.
زمان آغاز مسابقه دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی مازندران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد.
از لحظاتی پیش آخرین مسابقه از هفته پنجم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.
بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی، بازه زمانی فروش بلیت پروازهای اربعین از ۲۰ به ۱۵ شهریور تغییر کرد و با نرخ ۶ میلیون تومان به فروش می رسد.
روزی طلب، هافبک هوادار امیدوار است پیروزی هفته اول مقابل آلومینیوم آغاز مسیری برای پیروزی‌های این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ