پژوهشگران دانشگاه راکفلر در نیویورک دریافتند افرادی که سطوح بالاتری از اسید‌های خاص را روی پوست خود دارند ۱۰۰ برابر بیش‌تر برای پشه ماده Aedes aegypti نوعی از پشه مسئول انتشار بیماری‌هایی مانند دنگی، چیکونگونیا، تب زرد و زیکا جذاب‌تر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
ممکن است به نظر برسد که بینی کودک نوپا یا پیش دبستانی شما همیشه آبریزش دارد، آلرژی دلیل آن است یا سرماخوردگی؟ این طبیعی است.
ما در درجه اول موجودات بصری هستیم که به جای کلمات تصاویر را به بهترین شکل به خاطر می‌آوریم. چالش واقعی برای حافظه (و هوش) ما این است که چیز‌هایی را که معمولا با هم فکر نمی‌کنیم را با یکدیگر مرتبط سازیم.
این محقق توضیح داد که «شما نمی‌توانید از سگ بپرسید که مشکلات، افکار و اضطراب‌هایش چیست، اما شناخته شده است که آن‌ها زندگی عاطفی غنی‌ای دارند و از اختلالاتی رنج می‌برند که خود را در رفتارشان نشان می‌دهد.»
دستگاه‌های کاشت مغزی می‌توانند تاثیرات دگرگون کننده‌ای بر سلامت انسان داشته باشند، اما در مورد توانایی‌های علمی - تخیلی آن دستگاه‌ها چه می‌توان گفت؟
از مهمترین نکاتی که شما باید برای جلوگیری از ریزش مو رعایت کنید، استفاده از محصولات آرایشی با کیفیت برای مو است. شما میتوانید از ست کراتین ارایبا استفاده کنید و از ریزش موهای خود جلوگیری کنید.
تازه‌ترین موج هوش مصنوعی محل کار را مختل می‌کند. تاثیرپذیری آن از سوی معلمان بیش‌تر از هر شغل دیگری خواهد بود. با این وجود، موج تازه هوش مصنوعی ممکن است منجر به ایجاد مشاغل بیش‌تر نیز شود.
در شرایطی که استقلال هنوز مطالبات استراماچونی را پرداخت نکرده، اما مسئولین این تیم به راهکارهای عجیبی روی آورده اند.
برای کسانی که مستعد مشکلات خواب و یا اضطراب هستند نوشیدن قهوه در شب می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. قهوه می‌تواند بیداری و اضطراب را افزایش دهد. واکنش‌هایی که احتمالا با افزایش سطح کورتیزول (هورمون استرس) با نوشیدن قهوه مرتبط هستند.
غذاهای ارگانیک ذاتا سالم‌‌‌تر از غذاهای معمولی نیستند، بنابراین کارشناسان می‌‌‌گویند باید بر خوردن مقدار کافی از میوه‌‌‌ها و سبزیجاتی که مقرون به صرفه و در دسترس شما هستند تمرکز کنید. وزارت کشاورزی ایالات متحده هفته گذشته مقررات خود را به‌روز کرد تا قوانین مربوط به محصولات ارگانیک را تشدید کند.
متخصصان می‌گویند روده شما قابلیت سازگاری قابل توجهی دارد، اما بایستی چند واقعیت را به خاطر داشته باشید.
زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
آیا به دنبال نکاتی در مورد نحوه تمیز کردن ناخن‌های زرد هستید؟ در اینجا چند نکته برای حفظ بهداشت ناخن و براقی آن و استحکام بخشیدن به آن وجود دارد.
آیا می‌دانستید که طول انگشت کوچک شما می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.
مشکلاتی که عامل ایجاد مزه فلز در دهان می‌شوند، به غیر از مشکلات کلیوی خیلی جدی نیستند. به عنوان مثال سوء هاضمه، سوزش معده و رفلاکس اسید معده می‌تواند باعث ایجاد طعم فلز مانند یا تلخ در دهان شود و مزه غذا را تغییر دهد. همچنین سرماخوردگی، عفونت سینوسی و عفونت‌های سیستم تنفس فوقانی هم می‌تواند عامل ایجاد طعم فلز در دهان باشد.
صحبت هایی تند و احساسی، انگار یورگن کلینزمن خیلی از برتری ایران مقابل ولز عصبی شده بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه رئیس‌جمهور آمریکا درباره زنان ایران، پرسید: براستی آیا در تحریم حداکثری شما علیه ملت ایران، زنان و مادران ایرانی مستثنی بودند؟
مشخص نیست که آیا نوشیدن شیر گاو‌هایی که از شاهدانه تغذیه می‌کنند واقعاً منجر به اثرات روان‌گردان در انسان می‌شود یا خیر، اما محققان به وضوح نشان می‌دهند که سطوح کانابینوئید‌هایی که آن‌ها شناسایی می‌کنند قطعاً می‌تواند در کودکان یا زنان شیرده مشکل‌ساز باشد.
در این مطلب به شما خواهیم گفت که آیا گوشی‌های آیفون هم مانند دستگاه‌های اندرویدی ویروسی می‌شوند یا خیر؟
چدار، گودا، بری، گورگونزولا و پارمسان. برای هر سلیقه‌ای یک نوع وسوسه‌انگیز از پنیر وجود دارد و نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که همه انواع پنیر می‌توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند.
نتیجه یک پژوهش که در آن ۲۰ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفتند نشان داد که خوردن تا ۱۰۰ گرم شکلات از جمله شکلات شیری در روز با کاهش خطر بیماری قلبی و سکته مرتبط است.
چرت زدن در هنگام بیماری نشانه این است که سیستم ایمنی بدن شما کار خود را انجام می‌دهد. وقتی بیمار هستید سلول‌های ایمنی شما پیام رسان‌های شیمیایی را آزاد می‌کنند تا پاسخ بدن و بهبودی را هدایت کنند. این پیام رسان‌ها شما را خواب‌آلود نیز می‌سازند.
«افسردگی خندان» اصطلاحی است که برای فردی که از درون با افسردگی زندگی می‌کند در حالی که از بیرون کاملا شاد یا راضی به نظر می‌رسد، به کار برده می‌شود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیوهایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ