تازه‌ترین موج هوش مصنوعی محل کار را مختل می‌کند. تاثیرپذیری آن از سوی معلمان بیش‌تر از هر شغل دیگری خواهد بود. با این وجود، موج تازه هوش مصنوعی ممکن است منجر به ایجاد مشاغل بیش‌تر نیز شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا به این موضوع فکر می‌کنید که واتس‌اپ وقتی از چت یا استاتوس دیگران اسکرین‌شات می‌گیرید، به آنها اطلاع می‌دهد؟ کنجکاو هستید که وقتی شخصی از چت یا استاتوس شما اسکرین‌شات می‌گیرد، اعلانی دریافت خواهید کرد یا خیر؟
روی آوردن به چت بات های مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی روند رو به رشدی است. برخی از افراد با آواتار خود وارد بازی های عاطفی و شهوانی با هوش مصنوعی می شوند برخی دیگر صرفا یک دوستی ساده را می خواهند. آیا برای کسانی که یک شریک زندگی واقعی دارند این دوستی به منزله خیانت است؟
فرمانده کل سپاه گفت: سپاه تجسم آیات قرآن است؛ یعنی افرادی در دفاع از مردم خود را کوچک می‌دانند؛ اما در برابر دشمن، شکست‌ناپذیرند و از ملامتِ ملامت‌کنندگان هم نمی‌هراسند.
دانشیار تصریح کرد: در ماه‌گرفتگی‌های کلی که رنگ ماه سیاه می‌شود و یا در بعضی حالت‌ها به رنگ قرمز در می‌آید، نماز آیات واجب می‌شود، اما امشب در ماه گرفتگی نیم‌سایه‌ای، چون فقط رنگ ماه کم می‌شود در این حالت نماز آیات واجب نیست.
چت جی پی تی جایگزین پزشکان نمی‌شود، اما در تنظیم پرونده‌های الکترونیکی پزشکی کار پزشکان را راحت‌تر می‌سازد. چت جی پی تی نمی‌تواند مقالات قابل انتشار را از ابتدا بنویسد، اما ممکن است خلاصه‌ای از اطلاعات مرتبط را در قالبی جمع آوری شده و مفید در اختیار خبرنگاران قرار دهد.
ساندار پیچای درباره اینکه آیا به نظرش گوگل فرصت اول بودن در حوزه چت‌ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را از دست داده گفت: «در طول تاریخچه کاری ما بسیاری از زمینه‌ها وجود داشته که ما در آن اولین نفری نبوده‌ایم که چیزی به بازار عرضه کرده‌ایم. ما اولین موتور جستجو را توسعه ندادیم. ما اولین مرورگر یا اولین ایمیل یا اولین محصول نقشه‌برداری را توسعه ندادیم. مواقعی وجود دارد که اولین بودن اهمیت زیادی دارد، اما یک یه وقت‌هایی هم هست که مهم نیست.»
تبادل نظر با چت بات‌ها اغلب جذاب، گاهی خنده‌دار و گاهی بی‌معنی بود. با این وجود، این ایده که رایانه‌ها می‌توانند به‌عنوان محرم انسان عمل کنند و دامنه درمان را فراتر از محدودیت‌های پزشکان گسترش دهند در طول چندین دهه ادامه یافت
چت جی پی تی، چت رباتیک جدید هوش مصنوعی است که توسط شرکت اوپن ای آی و با پشتیبانی مایکروسافت عرضه شده، اما آیا باید این پدیده نوظهور را جدی بگیریم؟
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران گفت: در حال ساخت ماهواره آیات هستیم که هدف آن پیش بینی زلزله است.
نویسنده مرتد کتاب موهن آیات شیطانی تأیید کرد که بر اثر حمله چند ماه پیش به او، چشم راست خود را به طور کامل از دست داده است.
قم- رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه برنامه های سفر خود به قم با آیات جوادی آملی و مکارم شیرازی دیدار و گفتگو کرد.
تصویری نادر از آیات فقید گلپایگانی، مرعشی نجفی، شریعتمدای و روحانی را مشاهده کنید.
افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با صحبت‌های پادشاه کشور میزبان و سیل انبوه تماشاگران انجام شد.
طبق فتاوای مراجع، نماز آیات را می‌توان به دو روش خواند. یک شیوه آن است که نمازگزار قبل از هر رکوع، یک حمد و سوره را بخواند و شیوه دیگر آن است که بعد از خواندن حمد، یک سوره را به پنج قسمت تقسیم کرده و بعد از خواندن هر قسمت به رکوع رود.
ضارب نویسنده مرتد کتاب موهون «آیات شیطانی» نسبت به اتهامات وارده مبنی بر تلاش برای قتل درجه ۲ و ضرب و جرح، اعلام بی‌گناهی کرد.
نویسنده مرتد کتاب موهن آیات شیطانی قصد داشت بعد از سالها زندگی مخفیانه به واسطه اهانت به مسلمانان، زندگی عادی را از سر بگیرد.
نویسنده کتاب موهون «آیات شیطانی» که دیروز در نیوریوک هدف سوءقصد قرار گرفته بود، باوجود ساعت‌ها جراحی، قدرت تکلم خود را از دست داده و با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می‌کشد.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» لحظاتی پیش، قبل از شروع سخنرانی خود در شهر «شاتاکووا» در غرب ایالت نیویورک، مورد حمله قرار گرفت.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده بود هنگامی که قصد سخنرانی در نیویورک داشت مورد حمله واقع شد.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی که به ساحت پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده بود هنگامی که قصد سخنرانی در نیویورک داشت مورد حمله واقع شد.
«سلمان رشدی» نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» لحظاتی پیش، قبل از شروع سخنرانی خود در شهر «شاتاکووا» در غرب ایالت نیویورک، مورد حمله قرار گرفت.
نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی از سوی فردی ناشناس هدف چاقو قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ