در شرایطی که استقلال هنوز مطالبات استراماچونی را پرداخت نکرده، اما مسئولین این تیم به راهکارهای عجیبی روی آورده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای تاج! صحبت درباره سرمایه گذاری رقبا به جای خود، از برنامه و چشم انداز توسعه فوتبال ایران بگویید
روزنامه جوان نوشت: آقای عبدی! مخاطب این «شما» چه کسی است؟ ترامپ یا آن‌ها که «نواصولگرا» می‌نامید؟! اگر به نواصولگرایان کنایه می‌زنید، آن‌ها الان در تلاش برای توافق هسته‌ای با غرب هستند و در زمان خروج امریکا از برجام، نه در دولت روحانی بودند، نه در طرف ترامپ، نه سرپیاز نه ته‌پیاز. چرا باید حالا به آن‌ها بگویید «انتخاب با شما»؟! در این نوشته با خودتان سخن می‌گویید یا با دیگران؟!
امروز یکی از حساس ترین شهرآوردهای تاریخ برگزار می شود و شما می توانید این مسابقه را در بخش نظرات پیش بینی کنید.
به نظر شما تیمی که پنج شنبه قهرمان لیگ برتر خواهد شد، شایستگی کامل برای کسب این عنوان را دارد یا شانس و سایر فاکتورها تاثیر بیشتر را در این زمینه ایفا خواهند کرد؟
سرمربی تیم آلومینیوم پس از تساوی برابر نفت مسجدسلیمان از عدم تمدید قرارداد بازیکنان مدنظرش انتقاد کرد.
اگرچه افشای سلامت روان ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما افشای وضعیت شما نکات مثبت زیادی دارد.
سنگربان تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حتی خودشان هم نمی‌دانند که چرا نتایج خوب نیم فصل اول با حمید مطهری ادامه‌دار نشده است.
سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش با اشتباهات داوری مقابل پرسپولیس بازنده بوده است.
تیم بارسلون هم مواقعی ۶-۴ بازی می کند. شما می توانید بگویید چیزی از فوتبال نمی دانند؟ پرسپولیس بدون فوروارد بازی می کند. این اصلا موضوعی نیست که شما روی آن مانور کنید
خطای پنالتی سیاوش یزدانی روی شهریار مغانلو، بحث برانگیزترین اتفاق این هفته لیگ برتر ایران است.
آیا می‌دانستید که طول انگشت کوچک شما می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت و سبک رفتارتان بگوید.
الیاس‌نادران، نماینده تهران با اعتراض به دخالت «شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» در کار مجلس گفت: شما که مجلس را ضایع کردید. شما که مجلس را بی‌خاصیت کردید. شما که مجلس را با تصمیم‌هایی که می‌گیرید از کارآمدی و کارایی انداخته‌اید. اگر ما سر کاریم به ما بگویید!
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
تب و تاب جام جهانی از سه‌شنبه شب به بالاترین میزان خودش می‌رسد؛ فرانسه، مراکش، کرواسی و آرژانتین. کدام دو تیم به فینال می‌رسند؟
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
یکی از چالشی‌ترین کارهای کی‌روش انتخاب ترکیب 11 بازیکن اصلی تیم ملی در سه مصاف حتی خواهد بود که البته در حال حاضر مهم‌ترین کار انتخاب ترکیب مناسب برای دیدار با انگلیس است.
فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی قطر احتمالا شگفتی خاصی به همراه نخواهد داشت.
کیت تیم ملی فوتبال ایران در ادوار قبلی جام جهانی همواره رنگ ثابتی داشته اما کمپانی های تولید کننده آن متفاوت بودند.
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نسبت به قضاوت مهدی سیدعلی در بازی با ملوان گلایه کرد.
ممکن است گفتن این عبارت برای شما خیلی عادی باشد، اما خیلی از کودکان این عبارت را از والدین خود نمی‌شنوند. گاهی اوقات والدین فکر می‌کنند کار‌هایی که انجام می‌دهند عشقشان را به فرزندشان نشان می‌دهد، اما کودکان حقیقتا احتیاج دارند که این عبارت را بشنوند. بدانید جملات و بیان شیرین آن‌ها قدرت عجیبی در جذب و ایجاد روحیه و خودباوری دارند.
یکی از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ بیست و دوم امشب در دیگ جوشان آزادی عیار خودش را نشان خواهد داد.
پنج تیم سه امتیازی لیگ برتر تلاش می‌کنند تا در پایان هفته دوم لیگ در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشند.
دیاکو حسینی کارشناس سیاسی در پاسخ نوشت: شما بگویید زدید، ما هم می گوییم زدند!
روزی ۱۰ تا ۱۲ ساعت در هوا هستم و صرف‌نظر از سختی‌هایش که برایم شیرین است، حس خوبی دارم. از آن بالا صدای شهر را بهتر می‌توانی بشنوی، آدم‌ها و ماشین‌ها را ببینی که چقدر کوچک هستند، ساعت‌ها تنها باشی و کسی کاری به کارت نداشته باشد و در تنهایی برای بهتر انجام شدن کارت خلاقیت به خرج بدهی و ...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ