غذاهای ارگانیک ذاتا سالم‌‌‌تر از غذاهای معمولی نیستند، بنابراین کارشناسان می‌‌‌گویند باید بر خوردن مقدار کافی از میوه‌‌‌ها و سبزیجاتی که مقرون به صرفه و در دسترس شما هستند تمرکز کنید. وزارت کشاورزی ایالات متحده هفته گذشته مقررات خود را به‌روز کرد تا قوانین مربوط به محصولات ارگانیک را تشدید کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای آن که سیستم لنفاوی شما به خوبی کار کند مهم است که ورزش کنید، وزن مناسبی داشته باشید و رژیم غذایی غنی از آنتی اکسیدان داشته باشید و نمک زیادی مصرف نکنید.
بسیاری از بیماران می‌گویند برای کمک به مبارزه با بیماری سرطان از خوردن شیرینی اجتناب می‌ورزند. با این وجود، علیرغم آن که یک رژیم غذایی سالم مهم است شما نمی‌توانید یک تومور را گرسنه نگه دارید.
تحقیقات اخیر روی قسمت‌های دهانی حلقه‌ای شکل آنومالوکاریس که با پوشش زره پوشانده شده‌اند، توانایی این حیوان در پردازش غذای سخت را مورد تردید قرار داده است. آخرین مطالعه با هدف بررسی این موضوع انجام شد که آیا زائده‌های جلویی بلند و خاردار شکارچی می‌توانند به جای آن این کار را انجام دهند یا خیر.
دانشمندان بر این باورند که رژیم غذایی می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت ما بگذارد. مثلاً وقتی قند خون بالا می‌رود باعث بروز مشکلات زیادی می‌شود. اما آیا می‌تواند پوست را هم تحت الشعاع قرار دهد و باعث بروز جوش و آکنه شود؟
لاکساتیو‌ها یا همان ملین‌ها اساساً محرک‌هایی هستند که حرکات روده را بیشتر می‌کنند. اما خیلی از افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز از این ملین‌ها کمک می‌گیرند تا سرعت عبور غذای هضم شده از سیستم گوارش خود را بیشتر کنند و از این طریق جلوی جذب کالری‌ها را بگیرند.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
آیا آنچه می‌خورید واقعاً می‌تواند مغز شما را جوان نگه دارد؟ محققان دانشگاه ملی استرالیا اینگونه فکر می‌کنند. مطالعه‌ای که به تازگی در مجله تغذیه اروپایی (European Journal of Nutrition) منتشر شده، نشان می‌دهد که مصرف مقادیر زیاد غذا‌های غنی از منیزیم باعث کندتر شدن روند پیری در مغزِ بزرگسالان بالای ۵۵ سال می‌شود.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی دانشگاه گفت: بهترین زمان برای مشاوره تغذیه در صورت عدم ابتلا به بیماری‌های مزمن مانند دیابت و قلبی- عروقی و اختلالات هورمونی و چاقی دو تا سه ماه قبل از اقدام به بارداری است.
در حالت ایده‌آل، بهترین راه برای جلوگیری از اثرات نامطلوب قند بر روی بدن شما، کاهش مصرف مواد قندی است با این حال، برای کسانی که رژیم غذایی مملو از قند و پر از شیرینی‌ها و نوشابه‌ها دارند، کنار گذاشتن شکر ممکن است کار دشواری باشد.
کلسیم رژیم غذایی قبل از رسیدن به کلیه‌ها به اگزالات متصل شده و از ایجاد سنگ جلوگیری می‌کند. مشخص نیست که آیا مصرف کلسیم به شکل مکمل همان اثر مفید را خواهد داشت یا خیر.
خرس ها به دنبال انسان برای حمله و خوردن نیستند و حتی خرس ها ترجیح می دهند شما از آنها دوری کنید و آنها از شما دوری کنند. حملات خرس معمولاً برای محافظت از توله ها، فضای آنها یا غذای آنها اتفاق می افتد. خرس ها اغلب از انسان ها می ترسند.
در فرهنگ مدرن به طور گسترده پذیرفته شده است که افراد باید رژیم غذایی روزانه خود را به سه وعده غذایی بزرگ (صبحانه، ناهار و شام) تقسیم کنند تا سلامتی مطلوب داشته باشند. این باور در درجه اول از فرهنگ ومطالعات اپیدمیولوژیک اولیه سرچشمه میگیرد.
احتمالاً در مورد رژیم غذایی بر اساس گروه خونی مواردی را شنیده‌اید؛ برنامه غذایی که به افراد پیشنهاد می‌کند فقط غذا‌های مفید را بر اساس گروه خونی خود مصرف کنند.
لیست طرز تهیه ی انواع غذا با کشک به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان چند غذای متنوع و خوشمزه‌ را با آن آماده کنید. آیا می‌دانید با کشک چه غذاهایی را می‌توان درست کرد؟
زمانی که صحبت از گیاه خواری به میان می‌آید اصول اولیه مشابه هستند که شامل خوردن غذا‌های گیاهی به دلایل زیست محیطی، اخلاقی، بهداشتی یا مذهبی است. با این وجود، در حالی که گیاه خواران از نوع وجترین عمدتا گوشت را حذف می‌کنند وگان‌ها از رژیم غذایی بسیار محدودتری پیروی می‌کنند و تمام محصولات حیوانی از جمله شیر، تخم مرغ و عسل را نیز حذف می‌کنند.
حتما شنیده اید که صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است، اما آیا می دانید صبحانه شما باید چه مقدار کالری داشته باشد؟ نیازها و اهداف کالری روزانه برای هرکسی متفاوت است.
آلرژی غذایی می‌تواند در حد یک کهیر کوچک بعد از خوردن شیر باشد و یا شوک شدید آلرژی (حمله آنافلاکسی). داشتن آلرژی به مواد خوراکی در بهترین حالت، اگر از نوع خفیف باشد دست و پاگیر است و اگر از نوع حاد باشد می‌تواند با خطر مرگ همراه باشد. ما از متخصصان پرسیدیم آیا آلرژی‌هایی وجود دارند که در طول زمان از شدتشان کم شود؟
مشکلاتی که عامل ایجاد مزه فلز در دهان می‌شوند، به غیر از مشکلات کلیوی خیلی جدی نیستند. به عنوان مثال سوء هاضمه، سوزش معده و رفلاکس اسید معده می‌تواند باعث ایجاد طعم فلز مانند یا تلخ در دهان شود و مزه غذا را تغییر دهد. همچنین سرماخوردگی، عفونت سینوسی و عفونت‌های سیستم تنفس فوقانی هم می‌تواند عامل ایجاد طعم فلز در دهان باشد.
در ماه اول، نوزادان باید ۸ تا ۱۲ بار در روز غذا بخورند. یعنی هر ۲-۳ ساعت یکبار. با این حال، برخی از نوزادان، می‌توانند هر ۱.۵ ساعت و تا ۱۵ بار در روز غذا بخورند. اگر کودک شما در چند هفته اول به تنهایی از خواب بیدار نمی‌شود، باید او را مجبور کنید تا طبق برنامه غذا بخورد.
چدار، گودا، بری، گورگونزولا و پارمسان. برای هر سلیقه‌ای یک نوع وسوسه‌انگیز از پنیر وجود دارد و نتایج تحقیقات تازه نشان می‌دهند که همه انواع پنیر می‌توانند بخشی از یک رژیم غذایی سالم باشند.
در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد خطر بالاتر مرگ به هر دلیلی و همچنین بیماری قلبی عروقی را در افرادی که بالاترین سطح متابولیت‌های آفت کش پیرتروئید را در ادرار داشتند گزارش کرد.
برنج سفید در طول سال‌ها شهرت بدی پیدا کرده است زیرا بسیاری از گفتگوهای مرتبط با رژیم غذایی به شما آموزش داده‌اند که کربوهیدرات‌های بدون فیبر به عنوان غذاهای «بد» در نظر گرفته می‌شوند اما حقیقت این است که برنج سفید برای بسیاری از جوامع رنگین‌پوست یک ماده اصلی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ