سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد: مسکو به هرگونه حمله به زیرساخت های غیرنظامی حیاتی خود پاسخ سختی خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده‌های روسیه در ساعات اولیه نیمه شب یکشنبه حملات گسترده‌ای را به مقر و انبارهای سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی جبهه النصره در حومه ادلب انجام دادند.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که ارتش روسیه در حمله موشکی به یک مجموعه آپارتمانی، مقر سرویس امنیتی کی‌یف را هدف قرار داده است.
ششمین حمله هوایی روسیه در ماه جاری به پایتخت اوکراین، آژیر خطر در کی‌یف را سه ساعت روشن نگه داشت.
تارنمای شبکه سی ان ان امروز خبر داد که چندین سازمان دولتی آمریکا هدف یک حمله سایبری قرار گرفتند که از یک آسیب پذیری در یکی از نرم افزارهای پرکاربرد سوء استفاده می‌کند.
مقامات اوکراین می‌گویند ارتش روسیه بامداد امروز سه‌شنبه بار دیگر زیرساخت‌های پایتخت این کشور را با حمله پرحجم موشکی و پهپادی هدف قرار داده است.
یک مرکز روسی مستقر در سوریه اعلام کرد که حمله هوایی بامداد شنبه علیه زیرساخت‌های غیرنظامی در استان حمص توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که انگلیس در رزمایش‌هایی که تحت نظارت ناتو برگزار می‌شود، حملات سایبری به نهادهای دولتی و زیرساخت انرژی مسکو را شبیه‌سازی می‌کند.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: ایران از مشارکت شرکت های روسی در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و ترانزیت استقبال می‌کند
حمله پهپادی روسیه به پایتخت اوکراین برای دومین شب متوالی، آژیر حمله هوایی را در سراسر کی‌یف طنین‌انداز کرد.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع خبری از شدیدترین حمله موشکی روسیه به مناطق مختلف اوکراین از جمله پایتخت این کشور خبر دادند.
در ادامه حملات موشکی و پهپادی ارتش روسیه به زیرساخت‌های انرژی در شهرهای مختلف اوکراین، رسانه‌های این کشور اعلام کردند ساعاتی پیش آژیر حمله موشکی در برخی مناطق به صدا درآمده است.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه می گوید ارتش این کشور تمامی زیر ساخت های نظامی و تجهیزات اوکراین را به عنوان اهداف قانونی خود برای حمله در نظر می گیرد.
آژانس اطلاعات مستقل اوکراین (UNIAN) گزارش داد پهپاد‌هایی که روسیه قصد داشت برای حمله به زیرساخت‌های حیاتی اوکراین استفاده کند، از قطعات پلاستیکی غیرمقاوم در برابر یخ زدگی مونتاژ شده بودند و به نظر می‌رسید در زمستان بی‌استفاده باشند.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: باتوجه به شرایط روسیه و مجموعه تحولاتی که در حوزه مسیرهای حمل بار رخ داد، حجم تقاضا برای صادرات به این کشور با رشد مواجه شد
وزارت خارجه روسیه از حمله عوامل ناشناس به سفارت مسکو در لهستان خبر داد.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که روسیه در نبردهای شرق این کشور خسارات های زیادی را محتمل شده است.
کشور‌های غربی در روز‌های گذشته ادعا کرده‌اند پهپاد‌های مورد استفاده روسیه برای حمله به زیرساخت‌های اوکراین ساخت ایران هستند. جمهوری اسلامی ایران همواره ارسال سلاح برای هر یک از دو طرف جنگ اوکراین را رد کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: آمریکا در ابتدا در ماه جولای هشدار داد که ایران برنامه دارد به روسیه پهپاد‌هایی برای استفاده در جنگ علیه اوکراین بدهد و در حال حاضر مدارکی داریم که این پهپاد‌ها برای حمله به شهروندان غیرنظامی و زیرساخت‌های مهم غیرنظامی به کار گرفته می‌شوند.
خبر‌ها از حمله موشکی روسیه به زیرساخت‌های نظامی و انبار‌های ذخیره اوکراین در منطقه زاپوروژیه و شنیده شدن حدود صدای ۱۶ انفجار حکایت دارد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
زلنسکی با اشاره به حملات ده ها پهپاد انتحاری ایرانی به پایتخت اوکراین گفت: آنها دو هدف دارند. زیرساخت های انرژی در سراسر کشور، هدف دیگر مردم هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ