نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها علیه ایران که ناشی از شدت هراس از توافق احتمالی برای لغو تحریم ها است، مدعی شد که مخالف توافق با ایران نیست ولی توافق کنونی، بد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جریان اپوزیسون رژیم صهیونیستی با حضور در دادگاه علیه نخست وزیر این رژیم در یکی از پرونده‌های فساد وی شهادت داد.
رهبر اپوزیسیون کابینه بنیامین نتانیاهو اظهار داشت دستیابی ایران و آمریکا به هرگونه توافق نشانگر شکست نتانیاهو در تحقق اهداف این رژیم است.
شامگاه امروز در سیزدهمین هفته اعتراضات پیاپی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صدها معترض با حضور در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه وی اقدام به تظاهرات کردند.
یائیر لاپید، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم توصیه کرد که از آمادگی تل آویو برای مقابله با ایران صحبت نکند تا دروغ هایش در این باره برملا نشود.
«یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون و نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی نسبت به متلاشی شدن این رژیم از داخل هشدار داد.
سران جریان مخالف نتانیاهو در پی تصویب اصلاحات قضایی مدنظر وی در قرائت نخست، تهدید به خروج از کنست کردند.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است، گفت: با ادامه سیاست نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می شود.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو به عنوان ضعیف ترین نخست وزیر این رژیم یاد کرد و کابینه وی را کابینه جنون خواند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد که دولت او توانسته است مانع احیای توافق هسته‌ای شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که منصبش به پایان رسیده گفت که اجازه نخواهد داد اف بی آی درباره ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی تحقیقات کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که دوره نخست وزیری اش پایان یافته است، گفت: به صف مخالفان کابینه آینده خواهیم پیوست و بخشی از این کابینه نخواهیم بود.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی پیروزی «بنیامین نتانیاهو» در انتخابات جاری در اراضی اشغالی را به وی تبریک گفت.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات این رژیم واکنش نشان داد.
نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان روز پنجشنبه امضاء خواهد شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین بر هراس دوباره تل آویو از همکاری های فزاینده ایران و روسیه ابراز نگرانی کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی توافق ترسیم مرزهای دریایی با لبنان را تاریخی دانست و گفت: این توافق هر گونه مواجهه نظامی احتمالی با حزب الله را به تعویق می اندازد.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشنهاد جدید آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو، از بررسی این پیشنهاد خبر داد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل ضمن تکرار ادعاها علیه ایران، گفت نباید از صهیونیست‌ها خواسته شود برای منشور سازمان ملل بمیرند.
روزنامه‌نگار معروف رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که نخست وزیر این رژیم با اردوغان در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل دیدار خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در دیدار با «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس جمهور آلمان در برلین به تکرار ادعاهای خود پیرامون برنامه هسته‌ای ایران پرداخت.
پیشتر در همین رابطه، اتحادیه اروپا اعلام کره بود که اسرائیل می‌تواند منبع جدیدی برای تامین گاز اروپا باشد زیرا این اتحادیه به دنبال کاهش وابستگی به انرژی روسیه است.
لاپید همچنین با اشاره به گفت‌وگوی اخیر خود با رئیس‌جمهور آمریکا گفت: همانطور که با رئیس‌جمهور بایدن توافق کردیم، آزادی عمل کاملی برای ممانعت از احتمال بدل شدن ایران به یک تهدید هسته‌ای، خواهیم داشت.
یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که سیاست ما در رابطه با توافق هسته‌ای ایران تداوم فشار برای ممانعت از امضای توافق است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی:این توافق بد است و معیارهایی که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا وضع کرده است را برآورده نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ