جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه جنایت های رژیم صهیونیستی نمی تواند در دل ملت فلسطین هراس ایجاد کند، تاکید کرد که این جنایات عزم فلسطینیان برای مقاومت را راسخ تر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس، عملیات تیراندازی در حواره واقع در جنوب نابلس را نتیجه وعده ثابت و مداوم دفاع از ملت فلسطین و پاسخ به جنایات اشغالگران دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
معادله ای که جهاد اسلامی به دنبال آن بود و در حین و پس از جنگ اخیر هم بارها گفته شد، ایجاد بازدارندگی در مقابل رفتارهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری از جمله ترور اعضای مقاومت در جنین است.
وجود جاسوس ها و اطلاعاتی که صهیونیست ها از این طریق در کنار دسترسی های فضای سایبری و قدرت در این حوزه به دست می آوردند، ضربه های سنگینی به مقاومت در غزه است.
یکی از دلایل حملات ارتش اسرائیل به جهاد اسلامی، را می توان گسترش این جنبش در کرانه باختری بالاخص در شهر جنین دانست.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رئیس‌جمهور ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی امروز که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست شد را تبریک گفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به بازداشت شیخ خضر عدنان از رهبران این جنبش فلسطینی در جنین، واکنش نشان داد.
منابع خبری از دیدار زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عباس کامل رئیس دستگاه اطلاعات مصر خبر دادند.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که کرانه باختری شاهد افزایش بی سابقه عملیات مقاومتی است و تهدیدهای مقامات صهیونیست در قبال این عملیات ها بی ارزش است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز، تأکید کرد که این گونه اقدامات تروریستی هیچ ربطی به اسلام و انسانیت ندارد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که جمهوری اسلامی ایران، مدافع مقاومت و ملت فلسطین است.
جنبش های حماس و جهاد اسلامی و کمیته های مقاومت فلسطین به شهادت جوان فلسطینی در اردوگاه جنین واکنش نشان دادند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از احیای روابط میان جنبش حماس و جمهوری عربی سوریه استقبال کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به آتش زدن قرآن توسط شهرک نشینان صهیونیست، خواستار تشدید مقاومت در همه مناطق فلسطین اشغالی شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین همزمان با بیست و دومین سالگرد انتفاضه مسجدالاقصی و در پی شهادت پنج مبارز فلسطینی در جنین بیانیه ای صادر کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رویکرد جدید جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مبنی بر تقویت روابط با سوریه استقبال و آن را گامی در مسیر درست ارزیابی کرد.
یکی از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی فلسطین در زندان های رژیم صهیونیستی خطاب به شهروندان غزه پیامی را صادر کرد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تداوم عادی سازی روابط ترکیه با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین، حمله رژیم صهیونیستی به سوریه که منجر به جان باختن و زخمی شدن ۶ سوری شد را به شدت محکوم کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.
ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که مقاومت فلسطین طی ۵۶ ساعت درگیری قریب به هزار فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی کرد.
دبیر کل جهاد اسلامی گفت: تاکید می‌کنم که اگر دشمن به شروط ما پایبند نباشد آتش بس را باطل می‌دانیم و جنگ دوباره از سر گرفته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ