رژیم صهیونیستی همچنان از عملیات تلافی جویانه جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به بازداشت بسام السعدی از رهبران ارشد این جنبش توسط نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین هراس دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هنگامی که پای خود را روی پدال گاز امپاو فشار دهید، صدای غرش لذت بخش پیشرانه در کابین پخش می شود که البته این صدای طبیعی پیشرانه نیست بلکه سیستم صداسازی هوشمند است که حال و هوای اسپرتی را برای مالک خودرو ایجاد کند!
هنگامی که در حال یادگیری آشپزی در خانه هستید صرفا مقدار کمی ادویه می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.
هنگامی که اوپنهایمر با ترومن در کاخ سفید ملاقات کرده بود به او گفت:"آقای رئیس جمهور، احساس می کنم دست هایم خونین شده است". این جمله باعث عصبانیت ترومن شد. او بعدا اوپنهایمر را یک دانشمند که "بچه ای گریان" است توصیف کرده بود.
ساعت ۱۸:۱۰ روز گذشته ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل وی مراجعه کردند، اما فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلو منزل، هنگامی که در را باز می‌کند ماموران را به رگبار گلوله می‌بندد. در این درگیری یک نفر از پرسنل یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز از ناحیه دست و پا مجروح شدند.
آبگوشت، محصول زندگی یکجانشینی است و کباب، خوراک زندگی کوچ‌نشینی و کوچندگان تنها هنگامی که به مقصد نهایی می‌رسیدند، فرصت و شرایط بارگذاشتن آبگوشت را می‌یافتند.
علیرضا جهانبخش با بازوبند کاپیتانی ۵۲ دقیقه در زمین حضور داشت‌.
متخصصان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند با بروز رسانی راکتور زیستی تولید دارو، از ضرر چندین میلیارد تومانی تولید دارو سازی جلوگیری کنند. از این دستگاه برای تولید مواد شیمیایی و واکنش‌های زیستی استفاده می‌شود و دانش فنی ساخت آن در انحصار پنج کشور جهان است. خبرنگار صدا و سیما هنگام مصاحبه با مهندس محمد داوود معتمدی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تلاش کرد با میکروفون آبی خبرگزاری صدا و سیما کراوات مهندس معتمدی را سانسور کند. در بخشی از مصاحبه خبرنگار سعی می‌کند که همزمان با حرکات بدن مدیرعامل شرکت دانش بنیان میکروفون را جابجا کند تا کراوات وی دیده نشود.
کوسه گابلین به واسطه ظاهر ترسناک و توانایی خود در باز کردن کامل آرواره هایش هنگام شکار شناخته شده است.
آژانس فضایی اروپا توضیح داد: پژوهش‌های انجام‌شده هنگام استراحت کردن روی تختخواب، راهی را برای آزمایش کردن اقداماتی ارائه می‌دهند که برای مقابله با برخی از جنبه‌های منفی زندگی در فضا انجام می‌شوند. در طول ماموریت‌های فضایی، بدن فضانوردان به دلیل کمبود جاذبه، تغییرات زیادی را تجربه می‌کند. همه اندام‌ها از چشم‌ها گرفته تا قلب تحت تأثیر قرار می‌گیرند و عضلات و استخوان‌ها تحلیل رفتن را آغاز می‌کنند.
ماتیس می‌گوید: «هدف CEBRA کشف ساختار سیستم‌های پیچیده است. با توجه به اینکه مغز پیچیده‌ترین ساختار جهان ماست، یک فضای آزمایشی جامع و کامل برای CEBRA محسوب می‌شود. همچنین می‌تواند در مورد نحوه پردازش اطلاعات توسط مغز داده‌های جدیدی به ما ارائه کند و بستری برای کشف اصول جدید علوم اعصاب باشد.»
شاه کبرای ماده تنها مار کره زمین است که لانه می‌سازد. این مار‌ها با دسته‌ای از شاخ و برگ و دیگر چیز‌ها توده‌ای بزرگ می‌سازند که هنگام تجزیه گرما تولید می‌کند. شاه کبرا از این گرما برای نگهداری تخم‌هایش استفاده می‌کند در حالی که مادر بالای لانه می‌نشیند و از آن مراقبت می‌کند.
گوبل با اشاره به فروپاشی خونین دولت سابق بالکان پیش بینی کرد که جهان با "یوگسلاوی با سلاح‌های اتمی" روبرو است. هنگامی که اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۹۱ به ۱۵ کشور جدید تجزیه شد، کشور‌هایی که زرادخانه عظیم تسلیحات هسته‌ای این ابرقدرت در آن‌ها مستقر بود متقاعد شدند که از آن‌ها دست بکشند.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر قیمت به معنای گران شدن محصول نیست زیرا گرانی هنگامی است که کالایی بیش از ارزش واقعی باشد.
جهت شبیه‌تر شدن هرچه بیشتر این محل با مریخ، حدود ۲۲ دقیقه تاخیر ارتباطی بین ساکنان و جهان خارج وجود خواهد داشت درست مشابه آنچه فضانوردان در سیاره سرخ هنگام برقراری ارتباط با زمین تجربه می‌کنند.
زمان رونق جاده ابریشم، هنگام شب بر فراز این برج خشتی، آتش زیادی برمی‌افروختند تا بازرگانان جاده ابریشم و مسافران ری که از خراسان می‌آمدند مسیر خود را گم نکنند و به کمک نور این آتش در تاریکی شب راهشان را به راحتی پیدا کنند. در این مواقع این بنای باشکوه مانند چلچراغی می‌درخشید و راه را برای رهگذران و گمشدگان روشن می‌کرد.
از رایج‌ترین راه‌های ابتلا به این بیماری در سراسر جهان، انتقال از مادر به نوزاد هنگام زایمان است. این بیماری درصورتی که درمان نشود باعث آسیب کبدی، سرطان و مرگ می‌شود.
گاهی اوقات هنگام ترجمه کلمه به کلمه یک جمله از یک زبان به زبان دیگر، ممکن است معانی اصلی در ترجمه از بین برود. مجموعه ای از تصاویر خنده دار توسط مسافران از سرتاسر جهان از علائمی با ترجمه اشتباه به اشتراک گذاشته شده است.
سرکه‌های پرکاربرد، رایج و البته پرخاصیت تعدادی محدود دارند. هنگامی که سرکه به درستی استفاده شود، یک عنصر بسیار مفید و کاربردی است.
گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید و گران‌ترین بازیکن جهان در هنگام پیوستن به کهکشانی‌های مادرید، در قطر نمی‌تواند به تفریح همیشگی‌اش بپردازد.
تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در منامه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رسانه‌ها تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در منامه منتشر کرده‌اند. پاپ فرانسیس روز پنجشنبه در سفر تاریخی چهار روزه برای شرکت در همایش بحرین وارد منامه شد، او در این سفر قرار است با شخصیت‌های اسلامی دیدار کند. پاپ دیروز در همایش بحرین سخنرانی کرد.
یونس امامی کشتی‌گیری که که در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد شایستگی صعود به فینال و کسب نشان طلا را داشت، با اشتباهات خودش دو بر دو به حریف آمریکایی باخت و به برنز رسید. او هنگام دریافت نشان برنز اشک ریخت و بسیار ناراحت بود
در سال ۲۰۱۸، کره شمالی بسیاری از پوستر‌های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان دیدار کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتر سوالی مطرح کرد که با پاسخ محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات همراه شد. در واکنش فضائلی آذری جهرمی را متهم به «تبلیغات زود هنگام برای انتخابات» کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ