داشتن شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت منجر به عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی تیم ملی با حضور نفرات جدید دعوت‌شده از لیگ برتر ایران همراه خواهد بود.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفت: ۱۵ درصد از دانش آموزان و داوطلبان امتحانات نهایی به نمرات خود اعتراض داشتند که به این اعتراضات رسیدگی شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
باشگاه استقلال مطالبات بازیکن برزیلی پیشین خود را پرداخت کرد تا بدهی‌های به نفرات خارجی‌اش به پایان برسد.
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: ما در این مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم نفرات برتر خودمان را انتخاب کنیم تا برای مسابقات قهرمانی جهان در باکو آماده شویم.
دو بازیکن مصدوم پرسپولیس در تمرین امروز حضور یافتند تا خیال یحیی بابت در اختیار داشتن نفراتش در این جدال آسوده باشد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۲ با لحاظ نظرات و معیارهای دقیق و کارشناسی قطعاً تا پایان سال نهایی می‌شود.
گالتیه تاکید کرد که پاری سن ژرمن در تلاش است تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی یک یا دو بازیکن را به خدمت بگیرد.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
پانزدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک تپانچه مردان با معرفی نفرات و تیم‌های نخست به پایان رسید.
مسابقات کشتی قهرمانی استان برای معرفی نفرات شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمان کشوری کشتی آزاد با حاشیه‌ها و تنش‌های زیادی در چند شهر پیگیری شد.
مهلت ثبت نام از نامزدهای تصدی ریاست فدراسیون با ثبت نام ۱۳ نفر هفته گذشته به پایان رسید تا پرونده نفرات برای طی شدن روال اداری آن به وزارت ورزش ارسال شود.
مدیرعامل استقلال خطاب به بازیکنان این تیم وعده داد که تا 10 روز مانده به دربی دریافتی همه نفرات را به 40 درصد می‌رساند.
همه اعضای تیم استقلال عازم کرمان شدند تا در دیدار با نساجی حضور داشته باشند.
ساپینتو تصمیم گرفته است تا یک بار دیگر مهدی قایدی را از ابتدا روانه میدان کند.
احتمال می رود ساپینتو تصمیم بگیرد تا یک بار دیگر مهدی قایدی را از ابتدا روانه میدان کند.
فوتبال آسیا با نفرات ثبت نام کننده در انتخابات پیش رو برای کرسی‌های ریاست و نایب رئیسی نشان داد که تا چه اندازه درگیر فساد و عقب ماندگی و جولان روابط شخصی و فاسد است! جای ژاپن و کره، شاهد نامزدهایی از مغولستان، بوتان،لبنان، میانمار و قرقیز هستیم!
کارلوس کی روش بعد از 48 ساعت از بین 24 بازیکن داخلی نفرات منتخب را برای همراهی تیم ملی در دو بازی دوستانه با اروگوئه و سنگال انتخاب کرده است.
مطالبات این نفرات به طور کامل تا پایان شهریورماه به آنها پرداخت شده است و باقیمانده مطالبات این سه نفر که تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در اردوی اتریش به صورت نقدی از سوی نماینده فدراسیون به آنها پرداخت خواهد شد.
به نظر می‌رسد اعمال تغییرات در تیم ملی علاوه بر نفر اول کادر فنی، گریبان دیگر نفرات دارای مسئولیت را هم بگیرد.
چهارمین مرحله مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه مردان با معرفی نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان، نوجوانان و جوانان به پایان رسید.
در دی ماه سال جاری روند بازار سرمایه منفی بود و سهامداران در دو ماه ماند به پایان سال، همچنان کورسوی امیدی به رشد بازار دارند. در گفتگو با سه کارشناس بازار سرمایه به بررسی روند بازار سرمایه در بهمن ماه سال جاری پرداخته ایم. در بهمن ماه بورس صعودی می شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ