مطالبات این نفرات به طور کامل تا پایان شهریورماه به آنها پرداخت شده است و باقیمانده مطالبات این سه نفر که تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است در اردوی اتریش به صورت نقدی از سوی نماینده فدراسیون به آنها پرداخت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سمنان گفت: پرونده املاک ۶۰ درصد ورودی دستگاه قضایی را شامل می‌شود که نشان می‌دهد آگاهی مردم درباره قوانین مرتبط با معامله چقدر می‌تواند حائز اهمیت است.
امیرعابدزاده هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است اما این در حالی است که پرونده حضور او در فوتبال ایران و اسپانیا هنوز باز است.
گرگان-پرونده‌ کثیرالشاکی مجتمع تجاری زرین گرگان با حضور سر زده رئیس دستگاه قضا، بدون ارجاع به دادگاه حل و فصل نهایی شد.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به برنامه عملیاتی سال جاری دستگاه قضای استان ناظر بر مدیریت هدفمند و هوشمندانه، گفت: پرونده‌های مُسن و معوق در اولویت رسیدگی قضایی قرار گیرد.
آیا دانشمندان نازی که به دنبال ساخت سلاحی بودند که بتواند ارتش‌های متفقین را به عقب براند، برای پیروزی در جنگ جهانی دوم، یک یوفو با قابلیت سفر در زمان ساخته بودند؟ قطعا نه. اما با این وجود، افسانه‌های زیادی در محافل توطئه و همچنین در بین دوستداران فرازمینی‌ها و یوفو‌ها به گوش می‌رسد.
دادگستری اعلام کرد: اعضای این باند با استفاده از وسایل الکترونیک از قبیل VIP CARD و مینی هندزفری‌های مخصوص جهت نصب در گوش داوطلبان، از طریق گوینده مستقر در خارج از حوزه برگزاری آزمون با آموزش کددهی به داوطلبین و رمزنگاری سؤالات و پاسخ‌ها سعی به تقلب رسانی به داوطلبین برای پاسخ گویی به سؤالات را داشتند.
بارسلونا قصد دارد پس از منتفی شدن پیوستن نیمار به این باشگاه، برای جذب ژوائو فلیکس اقدام کند.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: پرونده فوت دو کودک اهوازی از طریق سقوط در دریچه‌های روباز فاضلاب شهری، با صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شده اند.
باشگاه اینتر همچنان به دنبال ستاره ایرانی پورتو است.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
محمدرضا زنوزی اعلام کرد که در انتظار تغییر قوانین برای خرید مهاجم خارجی است.
در کیفرخواست به روز شده هیئت منصفه پرونده دونالد ترامپ، اتهامات جدیدی علیه ترامپ درباره پنهان سازی اسناد محرمانه با معاونت دستیارانش مطرح شده است.
پرونده ورزشکاران ایرانی که محرومیت آن‌ها از هر نوع فعالیت ورزشی به دلیل مصرف ماده ممنوعه از سال ۲۰۲۲ آغاز شده با اعمال محکومیت برای ۳۳ نفر بسته می‌شود.
فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در معیت کارشناسان شرکت برق به محل مورد نظر اعزام و تعداد 51 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف شد.
بازرسان جمهوری‌خواه احتمال می‌دهند که پرونده اتهامات جنایی پسر رئیس‌جمهور این کشور همچنان باز باقی بماند.
والت نائوتا، یکی از متهمان پرونده اسناد ترامپ نیز در رستوران حضور داشت. دستیاران ستاد انتخاباتی ترامپ تصاویر ویدئویی از این توقف را به اشتراک گذاشتند که در آن رئیس جمهور سابق در حال دست دادن و تشکر از حامیان داخل کافه بود.
دونالد ترامپ اعلام کرده است که دستیار شخصی سابق وی نیز در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در اقامتگاه خصوصی او تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است که والت ناتا، دستیار شخصی سابق دونالد ترامپ یک شاهد کلیدی در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در فلوریدا است.
آمازون برای تسویه۲ پرونده شکایت باید در کل ۳۰.۸میلیون غرامت به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا بپردازد. یکی از پرونده ها مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران کودک در دستیار هوشمند الکسا است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را درمورد پرونده سرمربی استقلال و آنالیزور پرسپولیس اعلام کرد.
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که وزارت دادگستری آمریکا تلفن‌های همراه بوریس اپشتین، مشاور دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) و مایک رومن، استراتژیست کارزار انتخاباتی وی را به عنوان مدارک پرونده ضبط کرده است.
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
پس از قعطی شدن حکم پرونده مارک ویلموتس در دادگاه عالی ورزش، حالا CAS رای مانوئل فررا دستیار بلژیکی ویلموتس را هم اعلام کرد که بر اساس آن فدراسیون فوتبال باید ۳۵۴ هزار یورو به علاوه ۵ درصد سود سالیانه به او بپردازد.
دیوان داوری ورزش حکم پرونده دستیار اول مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران را صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ