سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
الشارجه کار سختی برای صعود ندارد و احتمالا حریف بعد تراکتور در پلی‌آف لیگ‌ قهرمانان است.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: برای انتخاب نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی دست ما خالی نیست و با بررسی همه موارد بخصوص عملکرد یک سال اخیر، تکواندوکاران برای حضور در این رقابتها انتخاب خواهند شد.
رودولفو بورل، دستیار دوم گواردیولا پس از بردن سه‌گانه به آمریکا می‌رود تا به عنوان مدیر ورزشی تیم آستین، چکیده فلسفه پپ را در این تیم پیاده کند.
نانوژئوممبران‌های ضدباکتری ساخت داخل به بازار آمد تا ذخیره آب کشاورزی در فصل بارش و استفاده از آن در فصول کم‌بارش در سیستم‌های آبیاری قطره‌ای و سنتی میسر شود.
ظرفیت‌های توسعه کشورمان آنقدر بالا است که با تصمیم‌های علمی و سخت اقتصادی و برداشتن گام‌های حساب شده می‌توان کاری کرد تا احکام برنامه هفتم در میدان تحقق یابد و به یادگار روی کاغذ نماند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، می‌گوید اگر حق انتخاب داشت ترجیح می‌داد پای راست کریستیانو رونالدو را داشته باشد تا پای چپ لیونل مسی.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از اهداف ما در برنامه هفتم رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی است که رسیدن به این هدف کار سختی نیست.
تیم ملی بسکتبال ایران در گروهی نسبتا دشوار در جام جهانی قرار گرفت و راه سختی برای رسیدن به سهمیه المپیک خواهد داشت.
احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که طی یک سال اخیر رکوردهای خوبی هم نداشته، مشخص نیست با کدام توجیه قرار است سختی سفر به آمریکا را به جان بخرد!
نام این زن، فاطمه حسین‌پور است. در گهواره‌ای که بر دوش می‌کشد، پسر ۶ ماهه‌اش به نام سام قرار دارد. می‌گوید برای تزریق واکسن ۶ ماهگی فرزندم راهی این جاده شدم تا به درمانگاه برسم. می‌گوید که عبور از این جاده، دیگر برایم سخت نیست، زیرا بار‌ها از آن عبور کرده‌ام و همه مسیر را می‌شناسم.
آذربایجانی‌ها در مسیر «پان تورکی» چنان پیش رفته‌اند که حتی نادرشاه افشار را «بنیان‌گذار دولت مدرن تورک آذربایجان»، «بنیان‌گذار دولت ترکی آذربایجانی افشار» و «بنیان‌گذار مذهب ترکی جعفری» می‌نامند. آنها پس از خروج از مدار روسیه و نظام سیاسی کمونیستی سخت در تلاش برآمدند تا طرح جدیدی دراندازند.
درحالی‌که شایعات زیادی درباره انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا مطرح شده است مدیر برنامه‌های ستاره آلمانی سیتی مدعی شد او تا این لحظه با هیچ باشگاهی توافق نکرده است.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی قطر در فیفادی اخیر برای اولین بار پیراهن آلبی‌سلسته را به تن کرد و با این پیراهن دو پیروزی دیگر به دست آورد تا روزهای سخت خود در پاریس را فراموش کند.
کادر فنی تیم فوتبال سپاهان کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان دارد.
فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، اطمینان داد که پپ گواردیولا حداقل تا دو سال و نیم دیگر از سیتی نخواهد رفت.
شیرانی درباره دیگر محور‌های مسدود نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور شریانی ریگان – ایرانشهر نیز همچنان مسدود است و محور‌های غیراصلی پونل - خلخال، منوجان – هشتبندی، رودبار - کهنوج، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شمشک - دیزین، محور جدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه - تویسرکان نیز همچنان تا اطلاع بعدی مسدودند.
لیونل مسی و کیلیان امباپه که دیشب در دوئلی سخت در فینال جام جهانی درگیر بودند بعد از استراحتی 10 روزه به پایتخت فرانسه می‌روند تا در تمرین پی‌اس‌جی حاضر شوند.
عربستان با ستاره نامدارش سالم الدوساری در یک بازی نفس گیر آرژانتین را از دم تیغ گذراند تا مسی و یارانش بدانند برای قهرمانی راه سختی را در پیش دارند.او خاطره شماره 10بزرگ این کشور را زنده کرد.
بیرانوند به ایران بازگشته تا بدون حرف و حدیث جایگاه خود را در لیست تیم‌ملی رزرو کند و در این مسیر البته همچنان مسیر سختی پیش‌ روی خود می‌بیند.
هافبک نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از شرایط این تیم، امیدوار است موفقیت آنها در ادامه مسیر لیگ تداوم داشته باشد.
هافبک نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از شرایط این تیم، امیدوار است موفقیت آنها در ادامه مسیر لیگ تداوم داشته باشد.
امید خالدی می‌گوید شرایط صنعت نفت در هفته های آینده بهتر خواهد شد.
دانشگاه حمل و نقل شانگ‌های یک ربات اسکی باز را در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۲ در پکن چین معرفی کرد. این ربات قادر است از شیب‌هایی تا زاویه ۲۰ درجه عبور کند. این توانایی به پیست‌های اسکی با سختی متوسط مربوط می‌شود. او می‌تواند در هنگام فرود، مسیر را برنامه ریزی کرده و در صورت وجود موانع مانور دهد و سرعتش را کم کرده یا بایستد.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ