کاپیتان آرژانتین حضوری کوتاه در سریال تلویزیونی "محافظان" داشت که در آن نقش خودش را بازی می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، صبح امروز در حالی قدم به میدان گذاشت که هارپر سون بکام همراه او برای ورود به زمین بود.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا، با وجود اقدامات مهم این باشگاه ترجیح داد پروژه بازگشت خود را منتفی کند.
یکی از مربیان لیگ MLS آمریکا به داوران آمریکایی توصیه کرد با ورود لیونل مسی به مسابقات این لیگ با پیراهن اینتر میامی به شکل ویژه از او مراقبت کنند و مانع از آسیب‌دیدگی جدی‌اش بشوند.
اصرارهای هواداران بوکاجونیورز نیز نتیجه بخش نبود و لیونل مسی حاضر نشد پیراهن این تیم را در شب خداحافظی رومن ریکلمه به تن کند.
خوان سباستین ورون، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حالا دیگر به دنبال آرامش است و تنها به این خاطر بود که تصمیم گرفت راهی آمریکا شود.
باشگاه بارسلونا به مناسبت تولد سی و شش سالگی لیونل مسی پیام تبریکی خطاب به او منتشر کرد تا نشان دهد رابطه باشگاه با اسطوره‌اش با وجود انتقال او به اینترمیامی همچنان خوب است.
لیونل مسی به دلیل مسافرت به چین با پاسپورت اشتباه، توسط ماموران مرزبانی چین متوقف شد و دو ساعت طول کشید تا اجازه ورود به این کشور را دریافت کند.
با وجود آن که باشگاه پاری سن ژرمن لیونل مسی را جریمه کرده بود اما این بازیکن بخشیده شد و به تمرین تیمش‌ برگشت.
مهاجم اروگوئه ای در صفحه شخصی خود تصویری از لیونل مسی منتشر کرد که در آن پیامی پر رمز و راز وجود دارد.
ورود مسی به دنیای بازیگری تایید شد.
طبق ادعای اسپورت، در حال حاضر در مورد آینده مسی تنها یک قطعیت وجود دارد و آن هم منتفی بودن انتقالش به الهلال عربستان است.
با وجود تمایل بارسلونا به بازگشت لیونل مسی، پاری‌سن‎‌ژرمن تنها باشگاهی است که در حال مذاکره با این بازیکن برای آینده است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
با وجود اینکه تمدید قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن قطعی به نظر می‌رسد ولی باشگاه آمریکایی اینتر میامی همچنان به جذب این ستاره بزرگ آرژانتینی امیدوار است.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که لیونل مسی هفته بعد به پاریس بر می گردد و بین او و کیلیان امباپه هم هیچ اختلافی وجود ندارد.
در کلمبیا افرادی وجود دارند که به نام فوتبالیست های درجه یک جهان مانند مسی، امباپه، نیمار و کریستیانو رونالدو نامگذاری شده اند.
تاثیر لیونل مسی نه تنها داخل مستطیل سبز زیاد است، بلکه ماشین تبلغاتی او در طول جام جهانی ۱۷ برند مختلف از سراسر دنیا را تبلیغ می‌کند. همچنین در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی همراه با لیونل مسی، مسی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفیر برند‌های بازار تبلیغات خواهد بود. اما در داستان میلیونر‌ها بازند‌هایی هم وجود دارند بازنده‌هایی که به سندروم استهکلم مبتلا هستند.
در استودیو شبکه بی‌بی‌سی، نظرات مختلفی در مورد مقایسه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو وجود داشت.
پیرس مورگان می‌گوید در مصاحبه جنجالی‌اش با کریستیانو رونالدو که امشب و فردا به صورت کامل پخش می‌شود بخشی هیجان‌انگیز وجود دارد که کریستیانو در آن درباره رقابتش با لیونل مسی صحبت می‌کند.
کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به زودی وارد چهره‌های باسابقه جام جهانی خواهند شد.
مدافع تیم ملی فوتبال عربستان معتقد است هیچ راهی برای متوقف کردن لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین وجود ندارد.
پاری سن ژرمن حالا بیشتر از همیشه به تمدید قرارداد با لیونل مسی امیدوار شده است.
لیونل مسی، ابرستاره فوتبال آرژانتین، با ثبت یک شرکت به نام پلی‌تایم وارد حوزه کسب و کارهای جدید شد. شرکتی که در حوزه فوتبال و فناوری فعالیت خواهد کرد.
لباسی که لیونل مسی در هنگام ورود به هتل تیم ملی آرژانتین پوشید مورد توجه کاربران و هواداران قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ