ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، یک بار دیگر تاکید کرد که درهای باشگاه از نظر او کاملا به روی لیونل مسی باز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه بغداد با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های گذشته نسبت به این امر صبوری به خرج داده است، بیان داشت: اکنون دولت ایران خواستار پرداخت این مبالغ شده، اما آمریکایی‌ها مانع این کار می‌شوند که نتیجه آن قطع گاز از سوی ایران شده است.
بنا به اعلام یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، این کشور از موافقت ترکیه با پیوستن سوئد به ناتو استقبال می‌کند.
زیدآبادی نوشت: در روزگار ما، اما پس از چند دهه شعار نه شرقی نه غربی، پای قدرت‌های بیگانه به سیاست داخلی کشور چنان باز شده است که برخی محافل و رسانه‌ها حتی شرم دفاع از یک قدرت بیگانه را نیز از یاد برده‌اند و در روز روشن سینه‌چاک رهبران قدرت‌های جهانی شده‌اند!
کریستین هورنر معتقد است مکس ورشتپن را اکنون می‌توان کنار بزرگان فرمول یک قرار داد.
رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از اقدام گروه‌های مبارز فلسطینی برای وحدت عمل در عرصه سیاسی و میدانی، آن را بسیار مهم ارزیابی و بر استمرار حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مردم و گروه‌های مبارز فلسطین تاکید کردند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه تاکید کردند: دشمن صهیونیستی امروز در موضع انفعال و عکس‌العمل است.
سرمربی کروات الطائی می گوید که با حضور رونالدو، تمامی بلیت های استادیوم های عربستان به فروش رفته و انتظار حضور بازیکنان بزرگ دیگری را نیز دارد.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید روسیه پس از جنگ بسیار تغییر کرده و تنها کسانی رویای بازگشت به «آغوش دوستانه خانواده اروپایی» را دارند که مرگ هم‌طنان روس خود را فراموش کرده باشند.
سرمربی بارسلونا تاکید کرد که تیمش شایسته شکست مقابل یونایتد نبود.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، امنیت و اقتدار ما در دست آمریکایی‌ها بود به طوری که ۵۰ هزار نفر مستشار آن‌ها در ایران مستقر بودند و صنایع و ساختار کشور ما در دست آنان بود، اما اکنون خودمان یک ابرقدرت هستیم.
وزیر خارجه ارمنستان اعلام کرد این کشور هیچ گاه از مذاکره با جمهوری آذربایجان به منظور حل و فصل اختلافات دوری نکرده است.
مصباحی مقدم گفت: خاطرم نیست ولی خُب نفی هم نمی کنم دیگر. البته باید بگویم سند تحول دولت مردمی را دیدم، سند جامع و کامل بود، از رئیس جمهور محترم و دولت تشکر می کنم.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: روسیه اکنون در اوکراین با ناتو می‌جنگد.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که در حال حاضر زمان برای عادی سازی روابط با سوریه مناسب نیست.
سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق گفت: امکانات و توانایی ما در بُعد اطلاعاتی و امنیتی پیشرفت بسیاری کرده است و پیش از اجرای عملیات تروریستی آن را ناکام می‌گذارد.
توتالیتاریسم دوباره در حال تقویت شدن است و دموکراسی‌ها از مسیر خود منحرف شده‌اند. گردهم آوردن تمام ملت‌های برای جلوگیری از پیشروی توتالیتاریسم (تمامیت خواهی) تهاجمی امری ضروری و فوری است.
دبیر ستاد توسعه سلول بنیادی گفت: تا چند سال دیگر نیاز به قطعات پیوندی بیشتر خواهد شد از این رو تولید قطعات یدکی انسان ضروری است.
اکنون زمان خرید خودرو نیست
یک کارشناس بازار خودرو گفت: بازار به طور عجیبی با افزایش قیمت ها روبروست که پیشنهاد می شود خریداران کمی در معاملات تامل کنند.
خسوف در ساعت ۱۳:۴۶ دقیقه به وقت ایران کامل شد و در ۱۷:۲۶ دقیقه به وقت ایران پایان می‌یابد. این آخرین خسوف کامل ۲۰۲۲ خواهد بود.
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد تحریم های اروپا علیه روسیه همانند یک بومرنگ به خود این اتحادیه آسیب زد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در حال حاضر به نقطه‌ای رسیدیم که درک مشترک در موضوعات مختلف وجود دارد و این کمک می‌کند در گام‌های نهایی توافق بتوانیم با سرعت بهتر و بیشتری عمل کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ