پاری سن ژرمن حالا بیشتر از همیشه به تمدید قرارداد با لیونل مسی امیدوار شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این موجود استثنایی ساکن بخش‌هایی از کشورهای کامرون و گینه استوایی است. جدای از شکار و تخریب محیط‌زیست تهدید دیگری که برای حیات این شگفتی دنیای قورباغه‌ها وجود دارد، علاقه روزافزون مردم به نگهداری آن به عنوان حیوانی خانگی است.
ایمن حسین مهاجم عراقی و موردنظر تراکتور با راجا به توافق رسید.
باشگاه تاتنهام روملو لوکاکو از چلسی را برای جانشینی هری کین انتخاب کرده است.
هافبک ایرانی وایله دور از فهرست نفرات تیمش مقابل میتلند است.
چلسی با انتقال مویزس کایسدو به لیورپول گزینه دیگری را برای تقویت خط میانی انتخاب کرده است.
یاسین بونو، دروازه‌بان مراکشی سویا، گزینه اصلی رئال مادرید برای جانشین تیبو کورتوا است.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن از رقم قرارداد خود رضایتی ندارد و حتی در آستانه برگزاری لیگ برتر خواهان خروج از جمع سبزپوشان است.
اسکار پلانو بازیکنی که از سوی نکونام به مدیران استقلال معرفی شده بود، راهی لالیگا ۲ شد.
Qiyuan A ۰۷ شبیه به بسیاری از سدان‌های چینی مانند نیو ET ۷ و بی‌وای‌دی هان و... است که این یعنی چینی‌ها به خودشان هم در تقلید رحم نمی‌کنند!
زیباکلام: نه من فکر می‌کنم اصولگرایانی که تحت عنوان اصولگرایان معتدل و میانه‌رو شناخته می‌شوند، وارد انتخابات نمی‌شوند. افرادی همچون لاریجانی و باهنر و احمد توکلی و... شاید به طور علنی اعلام نکنند، اما در این زمینه فعالیتی نکرده و احتمال دارد که در انتخابات فعال نشوند.
شش ماه بعد از جدایی تیته از تیم ملی برزیل، این تیم بدون مربی مانده و فدراسیون جز کارلو آنچلوتی هیچ گزینه دیگری ندارد.
مجموع پالس‌های مخابره شده در چند وقت اخیر و واقعیات میدانی بیش از هر گزینه دیگری نویددهنده گام برداشتن طرفین در مسیر «توافق موقت» است. این سناریو، با توجه به نزدیک زمان انتخابات آمریکا، مطلوب‌ترین سناریو برای کاخ سفید خواهد بود؛ چرا که دموکرات‌ها می‌توانند از آن به عنوان دستاوردی در عرصه سیاست خارجی خود یاد کنند. در حالی‌که این سناریو برای ایران مطلوب‌ترین گزینه نیست، می‌تواند در دسترس‌ترین گزینه باشد
احتمالاً «علیرضا عنایتی» مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه به عنوان سفیر جدید تهران در ریاض معرفی شود. وی اردیبهشت ۱۳۹۳ عهده دار سفارت ایران در کویت بود و ابتدای سال ۱۳۹۸ به عنوان مدیرکل خلیج فارس وزارت امور خارجه منصوب شد. عنایتی پیش از این در مذاکرات بین ایران و عربستان در بغداد نیز نقش فعالی داشته است. گزینه دیگری که به عنوان سفیر احتمالی ایران در عربستان مطرح می‌شود، «ناصر کنعانی» سخنگوی فعلی وزارت امور خارجه است.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
با وجود مطرح شدن جدی نام مربی ترکیه ای برای هدایت تیم ملی بسکتبال، رئیس فدراسیون تاکید دارد که هنوز در مورد این مربی یا هر گزینه دیگری به نتیجه قطعی و نهایی نرسیده است.
ویژگی‌های دیگری نیز برای نظرسنجی‌های واتس‌اپ اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به یک گزینه جستجوی جدید اشاره کرد که با کمک آن، می‌توان راحت‌تر یک نظرسنجی را در چت‌های خود پیدا کرد. همچنین زمانی که کاربران در نظرسنجی شما شرکت می‌کنند، نوتیفیکیشن جدیدی دریافت خواهید کرد تا دیگر نیازی نباشد به‌طور مداوم نتیجه نظرسنجی را بررسی کنید.
وزیر دفاع ترکیه در سخنانی اعلام کرد: گزینه های دیگری غیر از خرید اف- ۱۶ از آمریکا داریم.
یحیی گل محمدی از همین الان دست به کار شده است تا جانشین یورگن لوکادیا را پیدا و جذب کند.
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به اهتمام ایران به پایان یافتن درگیری مسلحانه در اروپا، گفت: منافع اروپا اقتضا می‌کند تا میز گفتگو برای حل و فصل اختلاف‌ها از هر گزینه دیگری دسترس‌تر باشد.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب اول و آخر من برای دستیاری تیم ملی جواد نکونام است و گزینه دیگری هم ندارم. در آخر باید اتفاقی بیفتد که به نفع هر دو طرف باشد.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید با علی دایی و هیچ گزینه دیگری مذاکره نکرده چرا که فدراسیون تا سال 2023 با سرمربی تیم ملی قرارداد دارد.
مسعود گفت: «تا زمانی که طالبان قانع شود که یک دولت مشروع و پاسخگو در مقابل مردم افغانستان و جهان تشکیل دهد، گزینه دیگری جز مقاومت وجود ندارد.»
کاسیانو قطعی شده بود اما باشگاه گفت مشکل انتقال پول داریم! بعدش او مصدوم شد. گادوین منشا گزینه دیگری بود که با تعلل از دست پرسپولیس رفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ