اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه از زرهکوب جدید خود در نمایشگاه army ۲۰۲۳ رونمایی کرد؛ این زرهکوب بر اساس شاسی طویل شده خودرو جنگی پیاده نظام BMD-۴ توسعه یافته است و از پیشران چند سوختی ۶۰۰ اسب بخاری UTD-۳۲ که نسخه بروز شده پیشران چند سوختی UTD-۲۹ (استفاده شده در خانواده BMP-۳ و BMD-۴ M) است بهره میبرد و سیستم انتقال قدرت آن نیز کم و بیش مشابه خودرو جنگی پیاده نظام BMP-۳ است.
محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران، تصویری از خود با موهایی نامرتب و حالتی خسته در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
در ادامه تصویری دیده نشده از دورهمی پیمان معادی در کنار خواهر و برادرش را مشاهده می‌کنید.
خیلی از هواداران استقلال، هنوز یک قاب عکس از تیم رؤیایی لیگ دوازدهمشان دارند. حالا اما دیگر هرقدر به آن تصاویر نگاه کنند، ستاره‌‌ای به چشمشان نمی‌خورد که هنوز مشغول بازی باشد.
تمرین تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی؛ صبح یکشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۲) زیر نظر «حسن رنگرز» و «پژمان درستکار» در سالن کشتی شهید صدرزاده و سالن بدنسازی فدراسیون کشتی برگزار شد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی اعلام کرد: میان ترکیه و سوئد برای پیوستن استکهلم به ناتو اختلافاتی وجود دارد؛ در نشست «ویلنیوس» بسته حمایتی چندساله ناتو از کی‌یف تصویب خواهد شد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از ظهر دوشنبه (۲۹ خرداد ۱۴۰۲) زیر نظر پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی و با حضور قهرمانان و مدعیان حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد در سالن شهید صدرزاده کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.
شورای فدراسیون روسیه لایحه لغو پیمان همکاری روسیه-اوکراین بر سر استفاده مشترک از دریای آزوف و تنگه «کِرچ» را تصویب کرد.
بعد از مصدومیت عارف غلامی، پیمان بابایی وارد زمین شد، در حالی که تصور می شد، محمد محسین مرادمند وارد ترکیب تیم شود.
جبلی درباره ماجرای مرگ مهسا امینی و لزوم به دست گرفتن روایت اول در رسانه، در توضیحاتی بیان کرده است: برای اینکه جلوی اتهام دروغین کشته شدن خانم مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم گرفته می‌شد، باید بلافاصله، تصاویر دوربین‌های مداربسته‌ی آن مرکزی که ایشان به آنجا رفته بود، در اختیار ⁧ رسانه ملی⁩ قرار می‌گرفت؛ خب این اتفاق چند روز طول کشید.
تصویری از کنعانی زادگان و خلیل زاده کنار پژمان منتظری منتشر شده است.
زن جوان وقتی در شب بارانی مقابل خانه‌اش رفت که پیمان را ببیند، تصور بلایی که به سرش آمد به ذهنش هم خطور نمی‌کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می گوید در صورت تداوم رویکرد فعلی آمریکا در قبال این کشور، احیای پیمان استارت نو امری دور از تصور است.
شورای فدراسیون روسیه امروز به اتفاق آرا، تعلیق مشارکت این کشور در پیمان استارت نو را تصویب کرد.
دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ابراز اطمینان کرد که عضویت سوئد و فنلاند در ناتو با تصویب ترکیه تکمیل خواهد شد.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
آخرین تمرین شاگردان پیمان اکبری پیش از بازی اول در جام باشگاه‌های جهان برگزار شد.
این تصویر مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی، در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
تصویر این مرد متن مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
تجارت ایران با کشورهای عضو پیمان شانگهای در حد متوسط قرار دارد و باید با تقویت روابط، ظرفیت‌های بالقوه تجاری با این کشورها را بیش از پیش فعال کرد.
در تصاویر تلویزیون و دوربین باشگاه، کاملا مشخص است که کمک داور با وجود نزدیکی و اشراف به صحنه، پرچم خود را به نشانه خطا بلند نمی‌کند و به علامت گل، به سمت مرکز زمین حرکت می‌کند
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ